groene laarzen
woensdag 8 september 2010 om 08:15
Ik heb mijn zinnen gezet op een paar groene laarzen. Leer, geen suede. Met een hakje. Dick Boons had vorig jaar een fraai exemplaar in de collectie (deze) maar die zijn niet meer te krijgen en ik heb een ander mooi plaatje gevonden maar ik heb geen idee van wanneer die zijn en de website waar het plaatje stond verkoopt ze niet meer.
deze zijn het:
Iemand enig idee waar ik ze (of soortgelijke ) kan krijgen? Yoox, Wehkamp, Omoda heb ik al geprobeerd. Online lijkt het hopeloos. Misschien zijn jullie handiger dan ik
Oh ja; ik heb een budget. Max 150 euro. Als ze heel erg prachtig zijn misschien 180 ....
deze zijn het:
Iemand enig idee waar ik ze (of soortgelijke ) kan krijgen? Yoox, Wehkamp, Omoda heb ik al geprobeerd. Online lijkt het hopeloos. Misschien zijn jullie handiger dan ik
Oh ja; ik heb een budget. Max 150 euro. Als ze heel erg prachtig zijn misschien 180 ....
woensdag 8 september 2010 om 09:33
woensdag 8 september 2010 om 09:39
ow tis dus niet zo dat je niets hebt om aan te trekken
Ik dacht dat ik erg was!!! Ik heb deze vorig jaar aangeschaft:
(zusje heeft ze in flessengroen)
( zonder de ketting aan de achterkant)
deze in het zwart maar weer verkocht, stonden niet leuk
en op deze shabbies zit ik nu te wachten, al twee hele dagen, weet je hoe lang dat is!
Ik dacht dat ik erg was!!! Ik heb deze vorig jaar aangeschaft:
(zusje heeft ze in flessengroen)
( zonder de ketting aan de achterkant)
deze in het zwart maar weer verkocht, stonden niet leuk
en op deze shabbies zit ik nu te wachten, al twee hele dagen, weet je hoe lang dat is!