3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 22:31
vrijdag 10 september 2010 om 22:32
vrijdag 10 september 2010 om 22:33
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:32:
Holy fuck. Ik heb me net aangemeld bij Facebook. Wordt er aangegeven 'mensen die jij mogelijk kent'. En daar staan inderdaad een paar bekenden op. Mensen van vroeger. Maar ook mensen van ver overzee. Hoe weet facebook dat ik hen ken.....
Ik denk dat die mensen ooit naar je hebben gezocht op Facebook?
Holy fuck. Ik heb me net aangemeld bij Facebook. Wordt er aangegeven 'mensen die jij mogelijk kent'. En daar staan inderdaad een paar bekenden op. Mensen van vroeger. Maar ook mensen van ver overzee. Hoe weet facebook dat ik hen ken.....
Ik denk dat die mensen ooit naar je hebben gezocht op Facebook?