3000+ers deel 67

25-09-2010 22:00 3001 berichten
Dit is de plek waar:

- je terecht kan voor lief en leed

- leed niet vergeleken wordt

- je lid bent na 3 postings

- je niet hoeft na te lezen

- geen groepje aan het schrijven is

- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen

- we veel plezier hebben!

anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 29 september 2010 @ 21:45:

[...]

Goh... lig jij nog zo goed in de markt dan? Bij mij moet er alleen maar geld bij om 'ze' te laten kijken Nou zie 's nachts nog wel eens "volle"vrouwen langs komen, dussuh?
mocy, 3 minuten geleden Hé appel, zit je tegenwoordig al in de

landbouwapparaten?

das boerderie praat moos
quote:Bianca40 schreef op 29 september 2010 @ 21:46:

[...]

Wie z'n neefje? Wel goed lezen Bi.
quote:friezinnetje schreef op 29 september 2010 @ 21:47:

[...]

Nou zie 's nachts nog wel eens "volle"vrouwen langs komen, dussuh?Maar geen volle, ouwe en verrimpelde exemplaren
quote:Bianca40 schreef op 29 september 2010 @ 21:46:

[...]

Wie z'n neefje? Die van mij!
Boerderie is nog steeds stom en dat apparaat ook.
quote:mocy schreef op 29 september 2010 @ 21:48:

[...]

Wel goed lezen Bi.Ja ik volg het even niet meer geloof ik... lamaar
quote:Bianca40 schreef op 29 september 2010 @ 21:48:

[...]

Maar geen volle, ouwe en verrimpelde exemplaren ik ben niet oud en zeker niet verrimpeld. Daarom houd ik alles wat gevuld!
quote:friezinnetje schreef op 29 september 2010 @ 21:47:

..]

Nou zie 's nachts nog wel eens "volle"vrouwen langs komen, dussuh?Jij kijkt ook naar alle pulp he.
Ach voor alles is een markt.
quote:mocy schreef op 29 september 2010 @ 21:49:

[...]

Jij kijkt ook naar alle pulp he.Ja, dat is pas Trash-tv!
ik was er zo blij mee moos, moest het even kwijt .. sowwy hoor!

zalutnooitmeerdoen
Moet gaan zagen...lekker...Tuinafval wordt morgenochtend opgehaald.
quote:friezinnetje schreef op 29 september 2010 @ 21:49:

[...]

ik ben niet oud en zeker niet verrimpeld. Daarom houd ik alles wat gevuld!Daarom kan jij nog een cam aan de slag.. en ikke niet!
nu nog moos
Appel, het is je vergeven.
quote:mocy schreef op 29 september 2010 @ 21:51:

Moet gaan zagen...lekker...Tuinafval wordt morgenochtend opgehaald.Moet je nu nog gaan zagen??
Ja en de afwas moet ik ook nog doen. Wordt steeds narriger.
Och wat sneu die kinders. Die van ons had toen ze net een jaar was haar been gebroken. Huisarts heeft het gemist, die had alleen de snee onder haar kin "geplakt". Ik vraag nog moet je haar verder nog even nakijken. Nee hoor, ze huilt niet blablabla.

Inderdaad ze huilde niet maar ze durfde zich niet meer te bewegen en trilde als een rietje. Volgende dag nog steeds zelfde verhaal (maar ze huilde niet). Ik vertrouwde het voor geen meter, hops naar de huisartsenpost. Die deed een simpel testje (ik moest haar met haar knietjes op de grond zetten) en zei direct ga maar naar het ziekenhuis voor foto's. Voila, gebroken been. Ze kreeg een gipsbroek voor bijna 3 maanden lang. Ene been tot aan haar tenen in gips en de andere tot halverwege bovenbeen. Gat in het midden voor luier.

Het arme kind, geen piep heeft ze gegeven. Wel werd ze hysterisch toen het gips er afgehaald werd. Dat gaat met iets razendsnel en maakt onwijze herrie.
Bianco gaat morgen naar de dokter en ik maak me zorgen. Hij heeft het onwijs benauwd en een uithoudingsvermogen van een oud postpaard. Hij rookt lolliestokjes (die superdunne sigaretjes) Ik hoop zo dat ie nu echt moet stoppen met roken... en dan doe ik met hem mee!
quote:Bianca40 schreef op 29 september 2010 @ 21:52:

[...]

Moet je nu nog gaan zagen?? Ja als het tenminste mag van man (denkende aan het stanleymes-incident...). Anders moet ik er bosjes van maken en dat vind ik nog stommer.
Aah Vin wat zielig zeg.
Jeetje Gravinnetje.. dat is echt erg!! Wat absurd dat een huisarts het huilen als graadmeter aanhoudt. Eén simpel klopje op haar beentje was voldoende geweest! Heb je daar nog werk van gemaakt of een klacht over ingediend?
Heeft hij al een inhalator Bi?
quote:mocy schreef op 29 september 2010 @ 21:53:

[...]

Ja als het tenminste mag van man (denkende aan het stanleymes-incident...). Anders moet ik er bosjes van maken en dat vind ik nog stommer.Nou op dit tijdstip zou ik zowiezo in staking gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven