Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Heb helemaal niks meer gehoord van blonde man, wat een afknapper zeg. Het was dus echt een smoesje...hij had iets vaags gesmst waarom hij niet kon afspreken vandaag en ik geloofde dat echt niet. Het was al duidelijk maar nu dus echt..hij moet me niet, en dat doet toch nog pijn, bah!! Ben er vandaag echt beroerd van geweest, vond/vind hem zo leuk, snik.
Alle reacties Link kopieren
Madelief, begrijpelijk dat het pijn doet, maar hij is het niet waard om je zo rot te laten voelen. Probeer het van je af te zetten, ga iets leuks doen. Wees desnoods even boos op hem. Of ga mannenshoppen op je datingsite(s) . Voor je het weet ben je hem al lang weer vergeten. Je zegt het zelf al dat je hem amper kent. Dus waarom er zo verdrietig van worden?

Met D. gaat het wat moeizaam. We verschillen teveel van elkaar denk ik. Ik ben nogal lang van stof, zij is dat totaal niet. En ja, dan vallen gesprekken gauw stil als zij daar weinig op inhaakt. En mijn vragen heel kort beantwoordt.

Met J. gaat het veel beter. We zitten ook meer op één lijn. Het contact is leuk.

Maar het contact met M. steekt er met kop en schouders bovenuit. De gesprekken gaan zo gemakkelijk, zo leuk en vlot. De eerstvolgende keer dat ik haar op msn spreek maar beginnen over samen ergens een drankje doen o.i.d.
quote:madelief77 schreef op 01 oktober 2010 @ 19:32:

@ Rasa, ik kan het zo gauw niet meer vinden hier, maar welke datingsites vond je ook alweer wel ok?

Ik vind zelf Match4Me (voor hoger opgeleiden) prettig en verder (soms) Paiq. Een site die qua publiek een beetje op Match4Me lijkt is E-matching. Het aardige van Match4Me is dat als je gratis lid bent, je wel interesse kunt tonen in andere leden. Als zij daarop in gaan, heb je een week de tijd om een echt bericht te sturen. Het lijkt daar ook bijna wel een community doordat ze ook blogs van leden publiceren en er oproepjes geplaatst kunnen worden.

Kop op, Madelief! Ik ken het gevoel van teleurstelling, maar je bent beter af zonder zo'n vent...
@ Rasa en Sodeju Jullie zijn lief!!

Je klinkt echt als een schatje Sodeju, met jou mogen ze maar in hun handjes knijpen hoor!

Tuurlijk kende ik blonde man nog niet goed..het is dan ook meer teleurstelling dan liefdesverdriet, zoals jij, Rasa ook al aangeeft. Hoe is het met brandweerman?

Ik sta zelf op e-matching en rp.
@madelief: dat voelt echt niet leuk...ik wel een tip. die bij mij wel goed gewerkt heeft. toen iemand mij begon te negeren met wie ik echt lang gedate heb (niet via internet)

je geeft je zelf een dag of een week. in ieder geval een periode die jij denkt dat je nodig hebt om er over heen te komen. die periode mag je huilen, schreeuwen, zielige liedjes luisteren. alles wat je wilt. als die periode voorbij is niet meer. maar dan ook echt niet meer.

mij heeft het toen wel geholpen. hoop dat je er wat aan hebt....

sterkte
@mia, goeie tip! Je moet er inderdaad even de tijd voor nemen, maar ook besluiten dat het op een gegeven moment weer over is en weer verder gaan.

Hoera, brandweerman heeft weer gereageerd!

Hij zit nog de hele nacht in de kazerne...
Sodeju:.. op welke datingsite zit jij eigenlijk?.. RP?.. of een andere?
@ Mia Grappig dat je me deze tip geeft, ik zei vanavond nog tegen iemand, ok, dit weekend mag ik erom treuren, maar vanaf maandag echt niet meer zeg, kom op, hij deed geen moeite en dan mag ik ook niet te lang verdrietig zijn om zo iemand!

@ Rasa Hoe oud is brandweerman eigenlijk?
Van vriendinnen wist ik al dat er rare mannen op de datingsites te vinden zijn en dat wordt hier dus weer bevestigt.

Meteen in het bos afspreken, dat kun je toch niet serieus nemen. Zou zo'n man ooit op die manier een date hebben?! Daar trapt toch niemand in.

Tja, en de blonde man van Madelief ontbeert het ook aan fatsoen. Je kunt iemand ook gewoon laten weten als je niet meer wilt afspreken. Dat is echt geen schande.

Ik ben van mening dat contact en daten soepel moeten lopen. Als je er te veel energie in moet steken, het teveel van een kant komt of je niet echt jezelf kunt zijn moet je stoppen. Ook al vind je de ander nog zo leuk.

Waren hele goede regels 'van' Stoeltie (geloof ik), vorige week. 

Rasa, was mijn tweede date ja.

And guess what, vanavond de derde.
Had gisteravond de 3e date met S.,was wederom gezellig,veel gelachen en gepraat,hij ging pas om half 12 naar huis.

Bij het weggaan kreeg ik een hand en 3 zoenen,daarvan was ik best wel teleurgesteld.

We mailen nu dagelijks zes weken,smsen,bellen en zijn in totaal 18 uren bij elkaar geweest.

Ik heb behoefte aan duidelijkheid,dat voel ik,heb vrienden genoeg (ook mannelijke) en daarom sta ik niet op een datingsite,voor vriendschap.

Denk ook dat ik te maken heb met een onzekere man,hij weet ook niet wat ik denk/voel,dus,zoals mijn vriendin vanmorgen zei;communicatie!

Wel eng en ook genant om iemand te vragen wat hij van mij vind en wat hij wil.

Sailor,wens je een gezellige avond,en dat je voortvarender bent dan S. en ik *grijns*.

De smoezen die dates verkopen en lees van jullie komen mij heeeel bekend voor,gelukkig zijn wij met elkaar eerlijker.
@sailor, derde date, leuk! Fijne avond alvast!

@madelief, ik geloof 36.
@Madelief, dank je voor het compliment . Hopelijk kan ik iemand er gelukkig mee maken, binnen afzienbare tijd .

@mia, een gouden tip hoor. Je moet wel een olifantenhuid en geduld hebben bij dit internetdaten. En deze tip helpt wel bij het omgaan met de teleurstellingen die je te verwerken krijgt. Inlijsten, of op een tegeltje (ok, een groot tegeltje dan )

@boogster, ik zit op RP en E-matching, beide betalend (mannen moeten nou eenmaal jagen). Bij de laatste is het tot nu toe nog zonder resultaat. Vrouwen die niet reageren op mijn berichten. Maar goed, ik ga mij er niet meer druk om maken. Het zegt namelijk ook wel iets over diegene die ik schrijf. Een simpel "nee, dank je" is zoveel beter dan negeren, ook al is het in wezen hetzelfde antwoord.

@sailor, wat leuk zeg. Ontzettend veel plezier vanavond!

@bowiefan, je vriendin heeft gelijk. Ik denk dat erover praten veel onzekerheid bij hem weg kan nemen. Natuurlijk is dat eng, maar of dat genant is hangt af van zijn lichaamstaal. Merk je dat hij je wel wilt zoenen, maar niet durft? Zoals jij hem beschrijft vindt hij je zeker leuk.
Bowiefan, wij deden al een zoen op de mond + stevige knuffel aan het eind van de vorige date, en minder gaat het niet worden.

Voor een eerste zoen moeten de omstandigheden er ook naar zijn, en die omstandigheden kun je creëren.

Bij het afscheid kan ik me voorstellen dat je er onzeker van kan worden.

Als er al wat fysiek contact is, als je elkaar soms eens aan raakt, dan merk je wel hoe de ander reageert. Dat kan je onzekerheid wegnemen.

Persoonlijk vind ik dat een combinatie van fysiek contact en humor, elkaar een beetje plagen of zo, een goede aanleiding kan zijn voor een eerste zoen.

En soms gebeurt het gewoon.

Vind je het eng om te vragen wat hij van je vindt, Bowie? Je kunt toch ook zeggen wat je van hem vindt. Spreken jullie naar elkaar toe uit dat je het leuk vind de ander weer te zien, dat het gezellig is, etc.? Zo kun je indirect ook dingen laten weten. Of heb je werkelijk geen idee wat hij van je vindt?

Reken maar dat ik straks zeg dat ik het leuk vind om speeddatemevrouw weer te zien. En dat ze er goed uit ziet. (want dat ziet ze!)

Ik zal vanavond wat voortvarender zijn, maar ik geloof dat dat niet eens echt nodig zal zijn.
@ Sodeju...anders gaan wij gewoon daten als het allemaal niks wordt Je staat trouwens op exact dezelfde 2 datingsites als ik whaha..ik ga je opzoeken;) nee hoor grapje..

Ik heb trouwens een nieuw mailcontact, via e-matching. Ik benoem hem bij deze tot, nette man, omdat hij zijn mailtjes steeds keurig eindigt met fijne middag of fijne avond..
Mag ik me bij jullie aansluiten? Heb me toch ook maar weer ingeschreven op een datingsite. Sta zo af en aan ingeschreven. Heb vorig jaar ergens de laatste date gehad en was er toen voor een hele tijd wel weer klaar mee. Maar ja, anders kom ik ook niet echt leuke mannen tegen dus toch maar weer ingeschreven.

En meteen weer verbaasd over het feit dat mannen dus gewoon niet lezen. Er staat duidelijk: geen baard en/of snor en je raadt het al: meerdere baarden en snorren melden zich. Ook heb ik als eis dat er een foto bij het profiel moet staan, trekken ze zich ook niks van aan.

Ik ga nu jullie verhalen eens lezen.
quote:Sodeju schreef op 02 oktober 2010 @ 16:27:

@boogster, ik zit op RP en E-matching, beide betalend (mannen moeten nou eenmaal jagen). Bij de laatste is het tot nu toe nog zonder resultaat. Vrouwen die niet reageren op mijn berichten. Grappig.. Ik zit ook op RP en op E-matching.. maar ik had juist meer reacties via E-matching dan via RP.. Had het idee dat er juist op E-matching wat serieuzer gereageerd werd en ook wat meer mijn type.. Op RP vond ik het wat rommeliger en de reactie die ik daar kreeg was vooral spam van vrouwen die me totaal niet aanstonden.. (50+ en oostbok).. Mijn E-matching abonnement is nu trouwens afgelopen.. zat nog te prakiseren wat ik ging doen daarmee.. tot nu toe heb ik met beide accounts namelijk niet zo heel veel gedaan... meer slapend lid zeg maar..
quote:dolphin74 schreef op 02 oktober 2010 @ 18:50:

En meteen weer verbaasd over het feit dat mannen dus gewoon niet lezen. Er staat duidelijk: geen baard en/of snor en je raadt het al: meerdere baarden en snorren melden zich. Ook heb ik als eis dat er een foto bij het profiel moet staan, trekken ze zich ook niks van aan.

De meeste mannen (maar geldt voor vrouwen trouwens net zo goed heb ik gemerkt) kijken gewoon naar de fotootjes en reageren daarop.. profielen worden niet of nauwelijks gelezen..
quote:boogster schreef op 02 oktober 2010 @ 18:56:

[...]

De meeste mannen (maar geldt voor vrouwen trouwens net zo goed heb ik gemerkt) kijken gewoon naar de fotootjes en reageren daarop.. profielen worden niet of nauwelijks gelezen..Weet ik, maar toch verbaas ik mij er iedere keer weer over. Moet eerlijk bekennen dat ik dan geen reactie geef. Wie niet lezen wil.....
@sodeju: ik begrijp dat je 3 leuke contacten hebt lopen? Doe je goed! Heb je al een date gehad met 1 van de 3?

@sailor: je klinkt erg enthousiast, leuk! Veel plezier vanavond!

@bowiefan: oh wat herkenbaar, die duidelijkheid willen en die onzekerheid. Weet jij wat je voor hem voelt of nu van hem verwacht? Zoek jij wel fysieke toenadering of ook niet?
@ Boogster Hoe oud ben jij?
quote:madelief77 schreef op 02 oktober 2010 @ 20:06:

@ Boogster Hoe oud ben jij?.. why?
Zomaar

Ik sta namelijk ook op rp en e-matching en zoek op mannen tussen de 33-40..
quote:madelief77 schreef op 02 oktober 2010 @ 20:28:

Ik sta namelijk ook op rp en e-matching en zoek op mannen tussen de 33-40..

Die sites zijn nogal groot, maar wie weet heb je mijn fotootjes dus ook voorbij zien komen.. ;)

zoek je ook nog op regio?
Ik zoek op een aantal regio`s...:)
@Bowiefan, je gaat toch niet mij achterna he? Het klinkt overigens wel heel anders dan bij mij. Ik denk achteraf dat het gebrek aan aantrekkingskracht er veel mee te maken had dat er tussen lauwe vent en mij maar niks gebeurde. Jullie hebben zoveel contact, dat je zou verwachten dat hij toch wel echt geïnteresseerd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven