ook deelnemer openhuizendag?

09-10-2010 10:56 138 berichten
Ik ben er helemaal klaar voor! het huis is opgeruimd, alles is gelucht, en de stoofpeertjes staan op.

Ons huis staat nu een week of 4 te koop, en we hebben 5 kijkers gehad. Helaas nog geen bod, maar ik ben optimistisch. Misschien komt De Koper vandaag wel langs!

Doe je ook mee? Steun elkaar hier!
Tja, dan weet ik het ook niet Marels. Mischien ligt het aan de regio?
Alle reacties Link kopieren
Eerste kijker is geweest en de zenuwen zijn weg! Succes allemaal!
Huis naast ons doet ook mee. Helemaal versiert met vlaggen en posters. Ze zijn al weken aan het poetsen en maaien en weetikveelwatten. Maar er is nog njada persona wezen kijken. En het staat ook al 15 maanden te koop. Ik heb haar al gezegt dat ze mss iets in prijs moet dalen. Hij staat al dik een jaar vrij hoog in de markt vind ik. Maar goed. Ik zie in de wijk wel meer huizen die mee doen. Ik vroeg me al af of het toeval was, niet dus. Het is nationale openhuizen dag. Vandaar...
Net 2e kijkers gehad, ik doe in ieder geval niet voor niets mee vandaag!
Er zijn net mensen geweest, waarvan vorige week de vrouw alleen was geweest. Nu waren haar man en zijn zus erbij. Ze zijn enthousiast maar missen misschien een ruime werkplek. Ik heb ze nog was mogelijkheden aan de hand gedaan om die op de zolder te creeren.

Tja, ik ben heel benieuwd. Duimen maar!
quote:missthing80 schreef op 09 oktober 2010 @ 12:31:

[...]

En hoeveel bezichtigingen dan?

Twee bezichtigingen en twee opendagbezoekers (in maart)...

zucht...

(en al een prijsverlaging en nieuwe foto's en nieuwe aanmelding op funda...)
quote:miekie1 schreef op 09 oktober 2010 @ 13:00:

[...]

Hoi sosofie, ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat. We wonen in dezelfde regio dus wie weet kan 't interessante info voor me zijn.

Ha Mieke waar woon jij dan?

Hier nog geen bezoekers.

De kinders zijn weg (bij opa) en man en ik zitten allebei met een boek op de bank. Ook wel lekker eigenlijk.
Ik woon in HHW. Heb al eens een makelaar laten komen kijken maar dat was een heel negatief type. Daar schrok ik nogal van dus hebben we alles nog maar even op de langebaan geschoven. Nu wil ik eerst een paar kleine klusjes (laten) doen en dan weer een (andere) makelaar laten komen.
Bij de buren net een kijker. Een man. Beetje een norsig type. Ik hoop maar dat hij het huis niet gaat kopen. Wil graag een beetje leuke buren, mét kinderen graag!
quote:Vivamp schreef op 09 oktober 2010 @ 13:44:

Bij de buren net een kijker. Een man. Beetje een norsig type. Ik hoop maar dat hij het huis niet gaat kopen. Wil graag een beetje leuke buren, mét kinderen graag!Ik zie je al helemaal achter de heg in de tuin liggen te gluren.... Toen onze buren meededen met open huizen dag stond m'n man ook steeds in de keuken of "moest" ie opeens druk de auto wassen
pfff heb het smoordruk, we hebben al 11 stellen gehad en het huis staat pas 2 dagen te koop!

Begin er gewoon lol in te krijgen,

iedereen nog even veel succes met het verkooppraatje
Nut is de winnaar! Leuk hoor, zoveel bezoek!

Net nog een mevrouw wiens vriend vanmorgen al was geweest (de nieuwsgierige dorpbewoner). Blijkbaar had ik hem verkeerd ingeschat, hij had z'n vriendin tenslotte nog gestuurd.
Bij ons is het tot 2 uur, dus ik zo aftaaien. Nog even aan het werk. De winkel is nog tot half vijf open, dus daar ga ik me nog even laten zien.

Heel veel succes allemaal met de verkoop!
Ben benieuwd of er na deze dag er voor iemand ook nog een bod volgt. Dat zou helemaal leuk zijn.
quote:Katherina schreef op 09 oktober 2010 @ 13:57:

Nut is de winnaar! Leuk hoor, zoveel bezoek!

Net nog een mevrouw wiens vriend vanmorgen al was geweest (de nieuwsgierige dorpbewoner). Blijkbaar had ik hem verkeerd ingeschat, hij had z'n vriendin tenslotte nog gestuurd.

Dat klinkt al wat veelbelovender toch?

Hoop zo dat er gelijk een potentiële koper tussenzit, vind het maar niets om iedere keer het huis te poetsen enzo
Ik "mag" nog een uurtje.

Laten jullie weten of er iets uitgekomen is? Ben ik wel benieuwd naar.
Als er nog iets uitkomt, (een bod ofzo ) dan meld ik het hier. Het topic hoeft niet dood, toch?
Veel succes allemaal! Ik heb mijn huis deze zomer na een jaar verkocht en ben heel blij dat die periode voorbij is. Wat een toestand! Mijn ervaring is dat op een Open Huizen dag veel mensen zich komen orienteren, en dus niet direct iets willen kopen. Of ze zeggen: ik wil eerst mijn eigen huis verkopen en dat staat nog niet te koop (grrr!).

Maar, elke kijker is toch een potentiele koper, op een dag is het raak!! Dus nogmaals iedereen veel succes.
Verona, jouw ervaring is dus wat wij ook al dachten? Dat mensen veel komen uit nieuwsgierigheid of om te oriënteren en dat serieus geïnteresseerde mensen wel een afspraak met de makelaar maken?

Dan ben ik blij dat jij dat idee bevestigd en dat ik niet meegedaan heb
668, the neighbour of the Beast
Miekie, wij willen naar HHW... waar woon je? (ruilen? ;))
quote:sosofie schreef op 09 oktober 2010 @ 14:07:

Miekie, wij willen naar HHW... waar woon je? (ruilen? ;))hahaha wat een giller, wij wonen in Zuidwijk. Welke wijken zoeken jullie in?
postcode 1705. oa zuidwijk dus....
en waar willen jullie heen?
Nou...... ik zet zo een bord in de tuin hoor Kweet niet welke prijsklasse je zoekt. (heb geen openhuizendag nodig; verkoop hier op 't forum wel )
Succes allemaal en nog even een positief bericht:

Vorig jaar hebben wij meegedaan aan een Open Huis en de enige bezoekers die toen kwamen hebben het huis gekocht. We moesten wel even door het stof qua vraagprijs, maar het is wel gelukt. We hadden van te voren nog wel veel tijd en ook wat geld geïnvesteerd in het oude huis, dat heeft heel goed gewerkt (voordeur en benedenkozijnen laten schilderen, muren stralend wit, overtollige kasten in de opslag etc.)

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven