Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
woensdag 13 oktober 2010 om 00:29
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 13 oktober 2010 @ 00:02:
He, zitten jullie hier!
Nou ik ben weer geland hoor.
Ik kom eerst maar eens knuffels uitreiken.
Hemeltje Slof, wasdat voor een ellendig nieuws, hoe kan dat zo ineens?
Ratteke, 't valt lijkt mij ook niet echt mee zo met een man die aan het kwakkelen is (zacht uitgedrukt). Ik hoop dat er gauw verbetering komt voor jullie beidjes.
Francis (kweet soms niet meer wat ik nou ga zeggen Fran of Cis), jemig wat een rotnieuws. Bah, rotkanker. En dan ook nog een gesprek (waar je lijkt mij ook niet veel mee kunt/wilt), 't is tijd voor een .
Bieb, gaat het al een bietje beter? Brandweermannetje goed voor je gezorgd?
Nou en voor iedereen gewoon een omdat het meer zegt dan een heleboel woorden en ik niet zoveel woorden heb omdat ik moe ben, gaaaap, na en dag werken. Twee jongsten zijn op bandcamp die komen donderdag weer terug. Dus maar 1 kind over hier thuis, Pimmels is natuurlijk ook weer in zijn eigen huis.
Dat zal een plof geven Het gras is weer de dupe
Hoe gaat het met inwerken Fantje? En is de joekelkalkoen schoon op??
Meiskes, ik ga slapen! Tot morgen!
He, zitten jullie hier!
Nou ik ben weer geland hoor.
Ik kom eerst maar eens knuffels uitreiken.
Hemeltje Slof, wasdat voor een ellendig nieuws, hoe kan dat zo ineens?
Ratteke, 't valt lijkt mij ook niet echt mee zo met een man die aan het kwakkelen is (zacht uitgedrukt). Ik hoop dat er gauw verbetering komt voor jullie beidjes.
Francis (kweet soms niet meer wat ik nou ga zeggen Fran of Cis), jemig wat een rotnieuws. Bah, rotkanker. En dan ook nog een gesprek (waar je lijkt mij ook niet veel mee kunt/wilt), 't is tijd voor een .
Bieb, gaat het al een bietje beter? Brandweermannetje goed voor je gezorgd?
Nou en voor iedereen gewoon een omdat het meer zegt dan een heleboel woorden en ik niet zoveel woorden heb omdat ik moe ben, gaaaap, na en dag werken. Twee jongsten zijn op bandcamp die komen donderdag weer terug. Dus maar 1 kind over hier thuis, Pimmels is natuurlijk ook weer in zijn eigen huis.
Dat zal een plof geven Het gras is weer de dupe
Hoe gaat het met inwerken Fantje? En is de joekelkalkoen schoon op??
Meiskes, ik ga slapen! Tot morgen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 13 oktober 2010 om 07:26
goejemorrughe, de dag begint goed voor me
Ben ik bijna bij het station kom ik er achter dat ik mijn pillen ben vergeten... kan ik weer terug naar huis. Waar K met ex aan de telefoon hangt over dochter. Dat ze toch zo moeilijk is... goh hoe zou dat nou toch komen. Nu heeft ze weer wat nieuws verzonnen. Ze wil hondjes fokken. Heeft er ook een gekocht. Een héél klein hondje. Poes van dochter is 2 x zo groot en ziet hondje als grote rat die op moet. Dus poes gaat volgende week naar het asiel...
Ben ik best boos over. Domme doos is het.
Nu ben ik nog thuis. Ik ga wel een uur later naar het werk hoor. Het is ook helemaal niet koud en ik zweet weer als een otter. Eerst opdrogen.
Slof, wat een naar nieuws had jij over Kobus. En dat zo snel na Streepy. Is hij van ouderdom gestorven?
Fran, heb jij nog een beetje kunnen slapen na je akelige dag van gisteren?
Ik was zo moe dat ik pas om 10 voor half 6 wakker werd.
TH, morgen al je laatste werkdag. Wat zal dat een emotionele dag worden. Veel sterkte! Ook voor vandaag met alle dingen die je moet doen!
Ben ik bijna bij het station kom ik er achter dat ik mijn pillen ben vergeten... kan ik weer terug naar huis. Waar K met ex aan de telefoon hangt over dochter. Dat ze toch zo moeilijk is... goh hoe zou dat nou toch komen. Nu heeft ze weer wat nieuws verzonnen. Ze wil hondjes fokken. Heeft er ook een gekocht. Een héél klein hondje. Poes van dochter is 2 x zo groot en ziet hondje als grote rat die op moet. Dus poes gaat volgende week naar het asiel...
Ben ik best boos over. Domme doos is het.
Nu ben ik nog thuis. Ik ga wel een uur later naar het werk hoor. Het is ook helemaal niet koud en ik zweet weer als een otter. Eerst opdrogen.
Slof, wat een naar nieuws had jij over Kobus. En dat zo snel na Streepy. Is hij van ouderdom gestorven?
Fran, heb jij nog een beetje kunnen slapen na je akelige dag van gisteren?
Ik was zo moe dat ik pas om 10 voor half 6 wakker werd.
TH, morgen al je laatste werkdag. Wat zal dat een emotionele dag worden. Veel sterkte! Ook voor vandaag met alle dingen die je moet doen!
woensdag 13 oktober 2010 om 07:48
Dat poes achter ratterighondje aan zit, dat vond ik nog wel grappig. Maar dat poes nu maar weg moet... daar word ik ook wel wat bozig van. Hork is het!
Ik heb best oke geslapen moet ik zeggen. Ik hoef pas om 8.30 weg, dan moet ik even, zo onflexibel als ik ben, naar A. Nog een sollicitant doen.
En wat is het koud!
En las net pas over K enzo.
Ik heb best oke geslapen moet ik zeggen. Ik hoef pas om 8.30 weg, dan moet ik even, zo onflexibel als ik ben, naar A. Nog een sollicitant doen.
En wat is het koud!
En las net pas over K enzo.
woensdag 13 oktober 2010 om 08:09
woensdag 13 oktober 2010 om 08:18
mogguh
ik ook wakker.
grrr gisteren zo'n goede nacht en nu alleen maar dromen en draaien en maar een een uur of 6 en een half geslapen.
Najaa..lig nog eventjes in bed.
TH succes met je koters vandaag!
Ratteke wat dom zeg met die kat.
Leren die kinderen niet dat dieren geen gebruiksvoorwerpen zijn?
Francis.. Heul flexibel van je!!
(misschien even in een schriftje gaan noteren wat je (nog steeds) allemaal voor flexibele dingen doet ondanks je vastloper en niet volledig werken.
Kun je dat troela onder de neus drukken met haar zwart/wit denken.
ik ook wakker.
grrr gisteren zo'n goede nacht en nu alleen maar dromen en draaien en maar een een uur of 6 en een half geslapen.
Najaa..lig nog eventjes in bed.
TH succes met je koters vandaag!
Ratteke wat dom zeg met die kat.
Leren die kinderen niet dat dieren geen gebruiksvoorwerpen zijn?
Francis.. Heul flexibel van je!!
(misschien even in een schriftje gaan noteren wat je (nog steeds) allemaal voor flexibele dingen doet ondanks je vastloper en niet volledig werken.
Kun je dat troela onder de neus drukken met haar zwart/wit denken.
woensdag 13 oktober 2010 om 08:41
Bieb, poes is de poes die dochter 2 jaar geleden mee heeft genomen naar huis. Poes is gevonden op vakantie en ze mocht het beest van moeder houden. Nu heeft moeder dus een nieuw idioot plan opgevat door mini hondjes te fokken. En omdat een mini hondje toch echt op een rat lijkt, dus prooi, en poes er op loert en jaagt moet poes weg. Niet van dochter maar van moeder.
woensdag 13 oktober 2010 om 09:48
Goedemorgen dames
jaaaa, alweer een nieuw topic
Slofje, allereerst een dikke knuffel voor jouw
Ratteke, jullie waren allebei niet wakker geloof ik. Wat stom van die poes
Cis, het is misschien sowieso goed om alles op te schrijven voordat je op Vakantie gaat. Dan hoef je er daar niet aan te denken (of je schrijfschrift mee te nemen zodat je het kunt "vergeten") succes weer vandaag
TH, voor jou ook een knuffel. Het is misschien ander leed maar net zo goed leed
En tonks, kan Kaatje al toveren
Biebs, wat zei de dokter
jaaaa, alweer een nieuw topic
Slofje, allereerst een dikke knuffel voor jouw
Ratteke, jullie waren allebei niet wakker geloof ik. Wat stom van die poes
Cis, het is misschien sowieso goed om alles op te schrijven voordat je op Vakantie gaat. Dan hoef je er daar niet aan te denken (of je schrijfschrift mee te nemen zodat je het kunt "vergeten") succes weer vandaag
TH, voor jou ook een knuffel. Het is misschien ander leed maar net zo goed leed
En tonks, kan Kaatje al toveren
Biebs, wat zei de dokter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 13 oktober 2010 om 10:50
woensdag 13 oktober 2010 om 12:51
Goh Bieb, een virus aan je evenwichtsorgaan, da's knap vervelend! Hoe lang gaat dat grapje duren? En Tramadol is heftig spul ja, veel plezier met vliegen
Cis, nog 1 dagje werken!! Jiehaa!!
Ratje, gaat lekker hè met die pillen En wat een ongelooflijk lompe actie van ex met haar kat. Tjongejongejonge zeg
En bij Olijk stel ik me meer zoiets voor :
Cis, nog 1 dagje werken!! Jiehaa!!
Ratje, gaat lekker hè met die pillen En wat een ongelooflijk lompe actie van ex met haar kat. Tjongejongejonge zeg
En bij Olijk stel ik me meer zoiets voor :
woensdag 13 oktober 2010 om 14:44
quote:biebelien schreef op 13 oktober 2010 @ 14:25:
voor wie zich verveelt (zal wel niet want het is hier zooo rustig)
ik heb op 2 plaatsen elders foto's gezet.
Dan ga ik s ff kijken. Ben thuis nu, kon nog nét een trein eerder halen.
Verder hier weinig te melden. Ben nog steeds alleen, K is nog op het werk, volgestopt met paracetamol.
voor wie zich verveelt (zal wel niet want het is hier zooo rustig)
ik heb op 2 plaatsen elders foto's gezet.
Dan ga ik s ff kijken. Ben thuis nu, kon nog nét een trein eerder halen.
Verder hier weinig te melden. Ben nog steeds alleen, K is nog op het werk, volgestopt met paracetamol.
woensdag 13 oktober 2010 om 15:11
ik zal proberen het binnen te houden Ratteke
vanochtend bij de huisarts voelde ik me een beetje een aansteller.
Kon goed door mn neus ademhalen,mn oren waren open,toen ik bukte om mn tas te pakken viel de pijn best mee....
Wat is dat toch.. Bij de tandarts is de kiespijn ineens over en bij de dokter de klachten (even) weg.
Spiegies niet in orde..dat is wel duidelijk
ik ga maar een colaatje drinken,helpt normaal tenminste wel tegen misselijkheid.
En idd met een dekentje op de bank.
Heb gisteren desparate housewives en Eastwick opgenomen
kan K het volhouden Ratteke?
En dat zweten van jou..is dat een bijverschijnsel van je medicijnen of heb je dat gewoon?
vanochtend bij de huisarts voelde ik me een beetje een aansteller.
Kon goed door mn neus ademhalen,mn oren waren open,toen ik bukte om mn tas te pakken viel de pijn best mee....
Wat is dat toch.. Bij de tandarts is de kiespijn ineens over en bij de dokter de klachten (even) weg.
Spiegies niet in orde..dat is wel duidelijk
ik ga maar een colaatje drinken,helpt normaal tenminste wel tegen misselijkheid.
En idd met een dekentje op de bank.
Heb gisteren desparate housewives en Eastwick opgenomen
kan K het volhouden Ratteke?
En dat zweten van jou..is dat een bijverschijnsel van je medicijnen of heb je dat gewoon?
woensdag 13 oktober 2010 om 15:21
Bieb, een virus aan je evenwichtsorgaan is behoorlijk lastig. Ik bedoel: Rieu heeft er zijn tournee om af moeten zeggen. Je moet je hoofd toch zoveel mogelijk stil houden. Niet teveel op en neer/heen en weer. Je horizon zoveel mogelijk gelijk houden. Je kan het vergelijken met zeeziek/wagenziek. Dus een potje headbangen zou ik ook maar ff laten Hoe lang gaat dit duren of daar weinig over te zeggen? Ik weet dat mijn moeder het ook ooit gehad heeft maar toen woonde ik al niet meer thuis dus geen idee meer hoe lang dat bij haar duurde.
En dat bij de dokter/tandarts ok voelen is volgens mij een vrij algemeen verschijnsel, ik heb daar ook vaak last van.
En dat bij de dokter/tandarts ok voelen is volgens mij een vrij algemeen verschijnsel, ik heb daar ook vaak last van.
woensdag 13 oktober 2010 om 15:25
Zweten is een bijwerking. Iedereen liep vandaag in winterjas op mijn werk (de rokers dan he) en ik stond buiten met mijn vest aan.
Ik hoef maar wat te doen of ik ben kletsnat. Laatst ook weer in de trein, dan moet ik me echt afdrogen met een zakdoekje.... Net of ik opvliegers heb maar die heb ik echt niet. Zit niet in de overgang. Gelukkig niet!
Nee, ik denk niet dat K het volhoudt nu. Maar eigenwijze donder als dat ie soms is blijft ie toch gewoon op het werk. Dan maar meer paracetamol slikken. En ik zit vanavond eerst met een vent die mega veel pijn heeft en daarna heb ik een slapende kerel. Wéér geen aanspraak.
Ik hoef maar wat te doen of ik ben kletsnat. Laatst ook weer in de trein, dan moet ik me echt afdrogen met een zakdoekje.... Net of ik opvliegers heb maar die heb ik echt niet. Zit niet in de overgang. Gelukkig niet!
Nee, ik denk niet dat K het volhoudt nu. Maar eigenwijze donder als dat ie soms is blijft ie toch gewoon op het werk. Dan maar meer paracetamol slikken. En ik zit vanavond eerst met een vent die mega veel pijn heeft en daarna heb ik een slapende kerel. Wéér geen aanspraak.