3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
donderdag 14 oktober 2010 om 16:12
Hoi allemaal!
Leuke avond nog geweest gisteren, erg leuk om te lezen. Erg mooie dingen ook gelezen. Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en gezondheid en liefde toe. En rust in het koppie zodat je van al het voorstaande ook echt kunt genieten.
Pop, gefeliciteerd met Popje. Ik begrijp je trip to memorylane volledig.
Luun, gaat het wel meid? Ik ben zo bang dat je in een zwart gat valt nu je niets meer om handen hebt. 6,5 maand is toch niet te overzien joh!
We mogen minigravin vanaf morgen toch weer gewoon in de klas brengen. Ze blijft zo hangen aan ons als we haar wegbrengen. Van de week liep ze me tot 3x toe achterna terwijl ik al onderweg naar buiten was. Ze huilt niet meer maar helemaal lekker is dit niet ook al is het na 5 minuten over. Vervelend dat ze ze nu volgende week herfstvakantie heeft, kunnen we daarna weer opnieuw beginnen.
Ze is nu weer spelen bij een vriendinnetje en Graaf en ik zijn de gangkast even aan het opruimen. Pffff, wat een bende. Ik heb heeeeeel veel dingen gevonden die nu in een cadeautas gaan. Een hello kitty knuffeltje, een ketting met armbandje, een doos met potloden, viltstiften en krijtjes en nog veel meer. Allemaal nog ongebruikt. Gekocht voor vakantie of met het idee van handig of leuk maar totaal vergeten. Nu alles bij elkaar dus en als voorraadje.
Leuke avond nog geweest gisteren, erg leuk om te lezen. Erg mooie dingen ook gelezen. Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en gezondheid en liefde toe. En rust in het koppie zodat je van al het voorstaande ook echt kunt genieten.
Pop, gefeliciteerd met Popje. Ik begrijp je trip to memorylane volledig.
Luun, gaat het wel meid? Ik ben zo bang dat je in een zwart gat valt nu je niets meer om handen hebt. 6,5 maand is toch niet te overzien joh!
We mogen minigravin vanaf morgen toch weer gewoon in de klas brengen. Ze blijft zo hangen aan ons als we haar wegbrengen. Van de week liep ze me tot 3x toe achterna terwijl ik al onderweg naar buiten was. Ze huilt niet meer maar helemaal lekker is dit niet ook al is het na 5 minuten over. Vervelend dat ze ze nu volgende week herfstvakantie heeft, kunnen we daarna weer opnieuw beginnen.
Ze is nu weer spelen bij een vriendinnetje en Graaf en ik zijn de gangkast even aan het opruimen. Pffff, wat een bende. Ik heb heeeeeel veel dingen gevonden die nu in een cadeautas gaan. Een hello kitty knuffeltje, een ketting met armbandje, een doos met potloden, viltstiften en krijtjes en nog veel meer. Allemaal nog ongebruikt. Gekocht voor vakantie of met het idee van handig of leuk maar totaal vergeten. Nu alles bij elkaar dus en als voorraadje.
donderdag 14 oktober 2010 om 17:19