3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:23
voor egel:
er was eens een marmotje, die leefde in het bos. Het was een jong marmotje, met de naam doos. Marmotje voelde zich soms wel alleen, maar gelukkig had ze een paar vrienden. Op een dag krijgt marmotje kriebels in haar buik van een ander marmotje. Dit vind ze wel raar want het marmotje met de naam macho kent ze al heel lang. Het marmotje word er verlegen van en gaat alleen in haar holletje zitten. Na een paar dagen gaat ze toch maar weer naar buiten en komt macho tegen. Ze besluit haar angsten opzij te zetten en hem te zoenen. Gelukkig vind macho dit leuk en zoent hij dDoos terug. Ze leefde nog lang en gelukkig
er was eens een marmotje, die leefde in het bos. Het was een jong marmotje, met de naam doos. Marmotje voelde zich soms wel alleen, maar gelukkig had ze een paar vrienden. Op een dag krijgt marmotje kriebels in haar buik van een ander marmotje. Dit vind ze wel raar want het marmotje met de naam macho kent ze al heel lang. Het marmotje word er verlegen van en gaat alleen in haar holletje zitten. Na een paar dagen gaat ze toch maar weer naar buiten en komt macho tegen. Ze besluit haar angsten opzij te zetten en hem te zoenen. Gelukkig vind macho dit leuk en zoent hij dDoos terug. Ze leefde nog lang en gelukkig
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:27
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:20:
ik heb iets geks:
iemand wil mijn sv worden
moet zeggen dat de verleiding groot is, maar mehn wat heb ik nu aan mijn fiets hangen was toch wel de 1e reactie.
Als jij denkt dat je het kan omdat diegene gevoelsmatig iets verder van je afstaat dan een potentiele relatie zou staan dan zeg ik doen!
Als je diegene leuk vind in de zin van ach dat zou best eens goed kunnen klikken niet doen!
Sex is leuk en lekker maar als sex lief is dan is het niet alleen sex meer en wordt het gevaarlijk voor je hart.
Believe me....I know aaaaallll about it
ik heb iets geks:
iemand wil mijn sv worden
moet zeggen dat de verleiding groot is, maar mehn wat heb ik nu aan mijn fiets hangen was toch wel de 1e reactie.
Als jij denkt dat je het kan omdat diegene gevoelsmatig iets verder van je afstaat dan een potentiele relatie zou staan dan zeg ik doen!
Als je diegene leuk vind in de zin van ach dat zou best eens goed kunnen klikken niet doen!
Sex is leuk en lekker maar als sex lief is dan is het niet alleen sex meer en wordt het gevaarlijk voor je hart.
Believe me....I know aaaaallll about it
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:28
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:29
quote:BadAss schreef op 19 oktober 2010 @ 00:28:
[...]
Ik ben niet een objectieve raadgever in deze maar als het echt een goede vriend is: hou het dan zo!
Maar luister vooral niet naar mij hoor.
Ik heb ook achteraf meer spijt door de omgeving dan door dat tussen goede vriend en mij.
Waarom reageer ik hier eigenlijk op als ik niks zinnigs heb te melden?
[...]
Ik ben niet een objectieve raadgever in deze maar als het echt een goede vriend is: hou het dan zo!
Maar luister vooral niet naar mij hoor.
Ik heb ook achteraf meer spijt door de omgeving dan door dat tussen goede vriend en mij.
Waarom reageer ik hier eigenlijk op als ik niks zinnigs heb te melden?
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:36
Oh en Marmul, aan mij en Bam heb je niks als we samen zijn, we zeggen beiden iets anders en als we er lang over doorgaan kan het zomaar gebeuren dat ik haar heb overtuigd van mijn mening en andersom
Luister in ieder geval niet naar mij, ik ben slecht in relaties.
Ben wel goed in andere dingen (werk/vriendin/moeder zijn)
Luister in ieder geval niet naar mij, ik ben slecht in relaties.
Ben wel goed in andere dingen (werk/vriendin/moeder zijn)