Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Ach Winnie, geen stress hoor. Komt goed. Ik heb er zin in. Leuk om iedereen te zien.
Ja ik heb er ook zin in hoor GB!!

Heb natuurlijk al wat foto's gezien van jullie allemaal, maar vind het toch wel erg leuk en gezellig om jullie vanmiddag allemaal in real life te zien.
Hier ruikt ook het hele huis naar knoflook, basilicumen zo, lekkerrrrrr.

Heb er zin in!

Jammer dat je er niet bij bent, Age!
Ik heb er ook zin in!! Er staat een flinke schaal tiramisu in de koelkast, heerlijk. Krijg er nu al trek van . Zo nog even langs de groenteboer voor de vijgen en dan ben ik helemaal voorzien. Nu maar hopen dat het droog blijft, ik wil op de fiets richting GB en wil geen verregende gerechten!

Echt zenuwachtig ben ik niet trouwens, dit in tegenstelling tot de vorige keer... Vergeten we allemaal niet om wat te drinken mee te nemen?

@Lampje: ik vind het zo jammer dat ik niet van mosselen hou als ik soms je recepten lees, ook deze klinkt weer heerlijk!
De weersvoorspellingen zijn niet heel best Teig..... Misschien dat je het net droog treft, maar wat ik gisteren hoorde op het weerbericht.... daar werd ik niet echt happy van. Morgen schijnt het ook zulk lekker herfstweer te worden...

Ben echt heel benieuwd naar die vijgen met parmaham. Heb ooit een aantal jaren geleden wel eens verse vijgen gegeten (met geitenkaas, maar dat wist ik niet)... Kan me niet zo goed meer herinneren wat ik er van vond.

Ohhh jammie... Tiramisu klinkt goed...Hihihi heerlijk zo'n calorie-rijk avondje! Gelukkig heb ik me gisteren en eergisteren ingehouden.
Wie van jullie zijn straks bij de meet eigenlijk? Ik zie al vreselijk lekkere dingen langskomen, dus jullie gaan ook vast tonnetje rond weer naar huis vanavond!
Even up-date-tje: cola kip was super

Vooral grote hit bij de kids
@Lampje: vandaag zijn bij de meet: twijfelmeid, GeorgieBrown, koreveen, hiltje, suuz83, Cherise, winniethepooh en ikzelf.
Veel plezier dames!
Ik maak vandaag lekker makkelijk gnochi uit een pak met een pot saus waardoor ik de flinke ratatouillekliek van gisteren roer. Sla d'r bij. Klaar

Maar nu eerst ontbijten. Met krokant gebakken bacon en scrambled eggs. We passen ons al aardig aan.

Mieter-ze vandaag!
Gezellige en culinaire meet gewenst!

Hier vanavond pasta met gehakt, tomatensaus, rode paprika en kastanjechampignons.
Meeters, hoop dat jullie een gezellige en vooral ook lekkere middag/avond hebben.

Hier straks op tafel: zelfgemaakte pizza met tomatensaus, ui, artisjok, zwarte olijf, kappertjes, rode paprika en gorgonzola.
Nou ladies, we hebben allemaal de weg naar Twijfelmeids huis gevonden, de tafel staat vol en het ruikt heerlijk. Onze magen knorren. We gaan aanvallen!

Groetjes van ons allemaal
Geniet ervan dames! Ik ben benieuwd wat er voor gerechtjes geserveerd wordt.
quote:yette schreef op 23 oktober 2010 @ 16:13:

Maar nu eerst ontbijten. Met krokant gebakken bacon en scrambled eggs. We passen ons al aardig aan.

Eet smakelijk meet-meiden!

Ik ben weer terug van klussen. Fijn deuren af staan krabben enzo

En! lief gaat koken!! Krieltjes uit de oven (maar die moet ik even maken), witlof en broccoli en Sint Jakobschelpen en Gamba's met champagnesaus. Ben benieuwd!!
vanavond op mn werk aangeschoven.aardappel met spitskool en wat gemalen vlees in saus.

jullie hebben vast een leuke -eetmeet gehad.ben benieuwd naar de verhalen en foto,s
Het was leuk, lekker en supergezellig!!!!!!
quote:Cherise1981 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:55:

Het was leuk, lekker en supergezellig!!!!!! Daar sluit ik me bij aan! Weltrusten!
Jihoe, Winniethepooh is ook weer veilig thuis!

Wat een takke-weer zeg net.

Maar goed, wilde even zeggen dat ik een supergezellige, leuke en smakelijke avond heb gehad!!

Thanks ladies!
Ben ook weer thuis!

Erg leuke avond gehad, met heerlijk eten en leuke gesprekken.

Ben erg benieuwd naar de foto's Winnie!
Ben al bezig met de fotootjes!

Hoop dat het me nu nog lukt om ze te plaatsen.... Anders wordt het morgen.
Jaaaa, ben ook thuis! Het was supergezellig en wat hadden we veel eten over! Slaap lekker
Hmmm kom nu tot de ontdekking dat ik de bruschetta met appelmoes van Suuz niet op de foto heb en ook de gevulde champignons ontbreken....:S
Ook weer thuis aangekomen, bah wat een viezig weer. Maar ook ik heb een superleuke avond gehad!! Wat een leuke dames schrijven er hier .
Wat leuk dat de meet zo gezellig was, dames! Dat het ook lekker was, geloof ik pas als ik de foto's zie...

Vandaag maak ik een grote pan groentesoep. Behalve stevige stamppot kan ik met dit baggerweer weinig anders toepasselijks verzinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven