Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor kruidenmix? Wij eten het vanavond met aardappeltjes en een mix van snijbonen, tomaatjes, een uitje en spekjes.

Hoe is het bij jou? Verder nog aan het schilderen geweest?

Deze doe ik er altijd doorheen.

M'n gedicht is af!! Jeehhh...

Nee niet meer aan het verven. Er kan nu even niks meer gedaan worden, alles is geverfd. Van de week gaat de vloer erin en de badkamer wordt gedaan. M'n zusje wordt er helemaal blij van

Klinkt ook lekker Mamax! Heb gelijk zin om het vanavond ook te eten
Jum, lekker Mamax! Erg he, dat de 2e minder krijgt. Komt vast wel goed. Sam en Berend hebben het niet door hoor, ha ha, alleen jouw gevoel wel...:-(

Naatie, hoe lief Amaliaman is? Momenteel niet zo, want ik hang net de tel. op waarin hij zei dat hij morgenmiddag moet werken....snif.En het is niet zo dat hij daar dan vrije dagen voor krijgt hoor. Comes with the job-> Zijn niet mijn woorden hoor, maar de woorden van zijn bedrijf. En van hem dus want hij is nu ook het bedrijf.

Goed, ter compensatie gaat hij vanmiddag mee naar Sint op het kdv (wilde eigenlijk nog even thuis werken geloof ik, maar hij kon moeilijk nee zeggen toen ik het voorstelde).

Adem in, adem uit.

Berend is nu wel wakker geworden van de telefoon, dat is jammer. Even posten voordat dit foetsie is.
Naat, lekkere bakjes zijn dat. Mamax, ken je die nieuwe sausjes van Honig ofzo. Ouderwets lekker? Van die reclame dat die vrouw bij haar moeder een hapjespan gaat lenen. Vrouw, eigenlijk wilde ik meisje schrijven. Ze zal mijn leeftijd zijn, maar ik moet er nu toch maar eens aan geloven dat ik geen meisje meer ben met mijn 33 jaar en 2 kinderen.

Boehoehoehoe.

Al had ik laatst een reunietje met 5 meiden (incl. mezelf). 1 daarvan zie ik nog heel veel, de andere 3 al zo'n 15 jaar niet gezien. Anyway, daar kreeg ik toch mooi maar het compliment hoe het kwam dat ik geen rimpels had!

Fijn!
Weet je wat ik zo leuk vind: Berend sabbelt altijd op zijn linker wijs en middelvinger. Grappig toch? Ik ken wel de duim, een wijsvinger of middel- en ringvinger. Deze variant kende ik nog niet. De speen wil hij niet (nouja, gelukkig maar, ook geen drama's met afleren dus). Laurens doet niets van dit alles, nooit gedaan ook.

Fijn dat jullie er zijn om te babbelen, ha ha. Ik zit ook te dichten. Heb er nu 1 af en dan heb ik altijd geen zin meer. moet er nog 1 en nog wat kleintjes voor de kinderen.
Dat red je niet meer Naat! Of je moet aat eten, dat kan ook. Ik zou er ook heel blij van worden als er voor me geschilderd wordt en de badkamer wordt gedaan. Lekker, alles nieuw!

Amalia, dat is minder dat hij morgen moet werken! En dan ook nog morgenmiddag, kan hij niet morgenochtend? Vent zou ook rond drieen naar huis komen (eigenlijk thuiswerkdag vandaag) maar die belde ook al dat hij dat niet ging redden. Why am I not surprised?
Die sausjes ken ik niet, toch eens kijken in de supermarkt! Hier ook geen speenliefhebbers. Nou was ik er ook erg makkelijk mee. Als ze hem 2 dagen om de haverklap uitspugen is het over. Sam is nu ook inderdaad van de duim (of wijsvinger, of 2 vingers of hele hand).

Max is zo schattig de laatste tijd! Zegt hij 'komma' (kom maar) en dan doet hij z'n armpjes om Sam heen voor een knuffel . Hij zegt nu ook okiedokie alleen maakt hij er okie okie van. Zo leuk!
Ik heb de reclame net op internet gezien. Hij is van Maggi. Hier hebben ze het alleen over hamlappen.
Goedemiddag,

Boodschappen gedaan, wasje gedraaid, gestofzuigd. Klaar. Kind op bed.

Morgen naar Kokosman zijn werk, daar komt Sinterklaas. We worden om 09.45u in de kantine verwacht, tegen 08.15u wegrijden. Daarna naar zwager en schoonzus, even eten en bijkletsen.

Aankomende week is Kokosman vrij, hij moet zijn dagen opmaken.

Amalia, wat verveldend dat Laurens zo vaak bijt. Kan nog pijnlijk zijn ook. Uitnodiging nog gelukt?

Wat leuk dat hij zijn laarsje heeft gezet en op zijn manier zingt.

Compu, wat fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt. En vanaf volgende week al, snel hoor. CG zal het vast wel naar haar zin hebben daar.

Mamax, je bent niet de enige. Oké, ik weeg 60 kilo, da's tien meer dan jij. Nu is het wel stabiel en hoef ik er geen moeite voor te doen, maar ik moet geen buikgriep krijgen, want dan val ik zo 2 kilo af en dat kan ik niet gebruiken.

Ben je weleens bij een diëtiste geweest? Ik wel, kreeg toen een calorierijkdieet. Da's heel erg wennen, want je moet meer spreiden over de dag wat je niet gewend bent. Uiteindelijk was ik na 1 jaar 2 kilo aangekomen.

Jin, Kokosman was tegen 19.00u thuis, is 12 uur onderweg geweest. Hoe laat was jouw man thuis?

Hel, wat leuk van vriend. Hoe was het bij Sinterklaas, ben je nog op de boot geweest? Of heb ik dat gemist?

Naatie, make-over gehad? Je lijkt verrekt veel op Sinterklaas

Al klaar met je gedicht?

Mamax, wat lief van Max, zo'n knuffel voor zijn kleine broertje.

Even de droger leeg halen.

Nee, dietist ben ik nooit geweest. Misschien toch maar eens doen.

Jij bent al druk geweest vandaag! Hier zit de beddengoed was in de droger. Als de jongens wakker zijn ons bed weer opmaken, die van de jongens zijn al gedaan. Boven nog even zuigen en ik heb nog een strijkwas liggen. Ik hoef me voorlopig ook niet te vervelen dus!
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
Volgens mij ben ik kadootjes zoek, ik heb er 3 voor Juul, maar volgens mij had ik er meer, echt weer iets voor mij
Wanneer is kokosman zijn laatste werkdag?

Leuk Sinterklaas op het werk, wel vroeg zeg, moet die beste man niet uitslapen?
zo kokos, bezig bijtje!

Bam, jij hebt er echt zin in he? :-)
Wel vroeg ja, maar dan kunnen we rond het middaguur weg.

Ik weet niet precies wanneer zijn laatste werkdag is, ergens tussen Sinterklaas en Kerst.

Alvast een goed weekend meiden!

ja, ik heb er zin in, vind ik echt super isnterklaas. gaan we zo vlaggen ophangen enzo voor de klaas, leuk leuk leuk.

erg eigenlijks, hahaha

Hahaha, zie me er al hangen
ohhh Juul zeg klaasjeeeeee
jij ook fijn weekend kokos
Draadjesvlees met een boemboe, goed plan Naat, ga ik ook eens doen. Ik maak wel eens spercieboontjes met zo'n smoormixje van C, ook erg lekker. Hoe heb je je lange werkdag overleefd trouwens?

Jee, da's zeker vroeg voor Sint Kokos! Apart dat ze dat op een zaterdag doen. Maar leuk. Ik laat het op werk dit jaar voorbijgaan. Hij komt ook op het KDV (aangenomen dat ze een gewillige vader of opa vinden ) en 1 keer is wel genoeg. Wat leuk dat Lianne wil dat je muziek maakt trouwens. Dat wordt een muzikaal kind, kan niet anders!

Dat is nou eenmaal het lot van een tweede, Amalia en Mamax. Jullie maken vast ook veel minder foto's van Berend en Sam
Zo de taartjes waren lekker he!

Al een oppas gevonden Amalia? Waar haal je die zo snel vandaan?

Wie ga je allemaal uitnodigen voor de borrel? Je hebt best een aardige lange straat toch? Gluhwein bij een vuurkorf met kerstliedjes op de achtergrond? Gezellig!

Compu jij bent toch helemaal niet dik?

Jin morgen gezellig naar Sinterklaas! Veel plezier alvast!

Hel hoe oud is jouw eigen Sinterklaas dan? Wat een slijmmeiden zeg . Bij het afscheid van Mare mag je ze wel een pakje zakdoekjes geven en geen foto van Mare in het lijstje maar 1 van je eigen vent!

Ooh leuk Bam en Ris dat Sint op bezoek komt! Wanneer, want daar heb ik even overheen gelezen. veel plezier alvast!

Naat hoe is het met je spierpijn? Ja beetje misselijk de hele dag door en een beetje moe maar verder nog weinig kwaaltjes .

Lekker Kokos, kan hij volgende week mooi de zolder afmaken . Gatsie jullie moeten ook vroeg weg voor Het Feest. Veel plezier!
Boehoehoe... vriendinnetje heeft vandaag eerste echo gehad en kindje is gestopt met groeien bij 5 weken... Volgende week curretage... 't is allemaal niet eerlijk...
Hoi hoi,

CG was vandaag ziekjes. Hele dag gejammerd en gehangen. Dan kom je echt tot niks! Hoe doen de dames dat met 2 kids vraag ik me dan af??

Anyway, ze ligt. Heb op de valreep nog Tussikind gehaald i.v.m. hoest en heb een homeopatisch zetpilletje gegeven.

Wat leuk al die reacties over mijn lijf haha! Ik ben 1.72 lang en ik denk dat ik 80 kilo weeg. Ik durf niet op de weegschaal.. Vandaag heb ik geen uitspatting gedaan, dus het begin is er. Zit nu ook lekker in mijn vel, Hel (dat rijmt hihi). Het is voor de BMI dat ik er nu aandacht voor heb.

Dacht trouwens echt dat jij een donkere vriend had. Staat ie eigenlijk op een foto op de groep?

Jinny, goeie van de kleuterschool. Maar je zit er niet ver naast, als hij thuiskwam mocht hij drinken. En dat zei hij dan doodleuk tegen zijn klasgenootjes die dat dan niet begrepen weetjewel.

Waar ben je bevallen van T. eigenlijk, in D.?

Ik voed nog 3 keer per dag, Naatie. Daarnaast drinkt ze uit flesjes, sappies enzo. Goed idee van de smoor, ga ik zoeken!

Sint-vierders, alvast heel veel plezier! Leuk dat Bam en Ris bij elkaar zitten.
Onee Bridges wat naar!!! Is het eindelijk zo ver en dan gebeurt dit..

Hoeveel weken dacht ze nu te zijn? Had ze er een gevoel bij of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven