3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
En wow een tafel van 2 x 2? Das een joekel, daar moet je overheen kruipen om die schoon te maken.
Alle reacties Link kopieren
Muzikale inrichting Bi!



Aan tafel zitten is vaak heel gezellig, doordat je actiever zit (dus niet op de bank hangt) kom je meer aan praten toe
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 30 oktober 2010 @ 23:51:

Als ik dan toch bezig ben:



op de tafel staat:

- schaaltje met mini-snickers, marsjes etc..

- schaaltje met choco-toffs

- vissenkom met goudvis en kikker Huh?

- laaf-asbak Das dan weer jammer.

- blikje redbull van PuberT

- bouwpakket van PuberT

- telefoon, sigaretten en armband van stiefdochter

- 3 x afstandsbediening

- glaasje port

- blikje bier van Bianco

- laptop



Ook geen loze ruimte over dus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de keuken grote tafel. Wordt altijd aan gegeten. En gekaart.
Alle reacties Link kopieren
Bi!
Ik speel zelf redelijk accordeon..



en een heeeeeeel klein beetje piano.

Fur Elise

Flappie

Agains all Odds

Vlooienmars



Dat was mn piano-repertoire
Alle reacties Link kopieren
Joh Bi. Gezellig accordeon!!! Kan je die niet een x meenemen op een meet?
Ik wist dat je dat ging zeggen van die Laaf-asbak... das ook meer iets voor Frans Bauer



En kikkertje leeft in de vissenkom, al vier jaar lang!
Alle reacties Link kopieren
De gelukkige huisvrouw



Je kunt hem tot morgen nog gratis kijken moos!
Alle reacties Link kopieren
Oeps tot morgen duurt nog maar 3 minuten...
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:54:

Joh Bi. Gezellig accordeon!!! Kan je die niet een x meenemen op een meet?Ghe... daar speel ik altijd op als ik fles port verder ben
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:53:

Ik heb in de keuken grote tafel. Wordt altijd aan gegeten. En gekaart.Klinkt ook gezellig Moos!
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, ons Franske heeft alleen maar van die porseleinen met bloemen en gouden randjes....

En plopt die kikker er niet uit? Nee dus pest die die goudvis niet dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:55:

Oeps tot morgen duurt nog maar 3 minuten...Of tot en met..... weet ik niet precies. zag het net even vlug voorbijkomen, maar uhh iets met wijn *hik*
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een mega grote lounge bank, daar hangen wij altijd op, mijn eettafelstoelen zitten niet zo lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, vind ik zelf, een hele gezellige keuken. Met een balkon er omheen. En uitzicht op veel bomen en dat midden in de stad. Toevallig hadden we het er vanavond over dat we een heel bijzonder en fijn huis hebben tegen een redelijke huur. Mensen zijn altijd verbaasd als ze die horen.
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:56:

Nee joh, ons Franske heeft alleen maar van die porseleinen met bloemen en gouden randjes....

En plopt die kikker er niet uit? Nee dus pest die die goudvis niet dan?

Die kikker ligt lekker op de bodem en zwemt af en toe met een perfect schoolslag naar de oppervlakte om adem te happen.

En hij/zij pest de goudvis niet... het zijn allebei nogal einzelgängers
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je zo heerlijk woont Moos!
Ik wil de huur niet weten Moos.... en jij die van ons ook niet want die is echt belachelijk hoog!



Maar het klinkt alsof je een fijn huis hebt, en dat is belangrijk!
Alle reacties Link kopieren
Ja Popp dat is heel wat waard. Ik woon hier nu ruim 5 jaar. Mijn huis daarvoor was ook heerlijk. Heb altijd wel fijne huizen gehad eigenlijk. Gewoon mazzel gehad.
quote:poppedotje schreef op 30 oktober 2010 @ 23:58:

Wij hebben een mega grote lounge bank, daar hangen wij altijd op, mijn eettafelstoelen zitten niet zo lekkerAls ik een bank zou hebben zou ik elke avond er op in slaap vallen En zeker bij een lekkere grote lounge bank!
Alle reacties Link kopieren
Bi troost je hoor, het is ook geen 400 of zo. Maar ook fijn is dat we er 2 parkeerplaatsen bij hebben waarvan 1 overdekt. Terwijl het overal hier betaald parkeren is.

Enige nadeel kan worden al die trappetjes en maar 1 wc..
Daar zijn trapliftjes voor Moos... en campingtoiletjes of emmers
Alle reacties Link kopieren
Plus dat ik een draak van een badkamer heb. Wel genoeg ruimte maar oude gore meuk. En om er nou veel geld in te stoppen...? Dat blijft een dilemma. Vroeg nog aan (handy)man wat het zou kosten die op te knappen. Viel mee, als hij het zelf doet. Maar geen tijd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige huis was fijner dan dit huis, midden in de stad, balkonnetje, en gek genoeg keken we uit op een weiland met schapen!



Dit huis is echt een gezinswoning, veel slaapruimte en een fijne tuin en idem buurt

Maar die keuken..... walgelijk, het is klein smal en koud blegh

De woonkamer is recht en saai en ik moet eerlijk zijn dat ik ook niet mijn best heb gedaan er iets moois van te maken, zou niet weten hoe!



Maar ach, de kinderen kunnen hier goed opgroeien en de huur is betaalbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven