Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
Stomme k}#^*#tboodschappen!! Ik kan niet weg hiero zonder de ontknoping te weten!
Tuurlijk heeft ze een eifoon, wie heeft dat nou niet?
quote:blop schreef op 10 november 2010 @ 16:14:

Stomme k}#^*#tboodschappen!! Ik kan niet weg hiero zonder de ontknoping te weten!gewoon even desperate housewives kijken begreep ik..
Of toch tenminste een andere smartphone. Blackberry, whatever!
quote:Frankz schreef op 10 november 2010 @ 16:14:

[...]

nu al? jammer..mijn vragen blijven dus onbeantwoord..of ik iemand die desperate housewives gezien heeft me even bijpraten hoe t afloopt?

Nou uiteindelijk vind hij het helemaal niet erg dat ze in de menopauze zit, hoewel hij graag kinderen wilde. Hij zegt dat ze ook kunnen adopteren, maar dat ziet ze niet zitten. Hij accepteert dat en ze leven nog lang en gelukkig. Tot volgende week in ieder geval...

Toch?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 10 november 2010 @ 16:15:

Hmmm. Mijn dochter kan elk moment wakker worden, TO moet dus wel opschieten!
@georgette; pfjioew, gelukkig; ik ken mezelf: nu zit ik nog lekker mee te hyperen maar vanavond om 20.00 denk ik: aahhh, boeie...
quote:blop schreef op 10 november 2010 @ 16:06:

@georgette; ik vrees dat die bloempotpauper idd op zijn versgewonnen Vespa chickies (19 jaar ouder dan hij) aan het oppikken is!Heb het net even voor je gechecked, de bloempot staat op 3, Luca op 4. Degene die heel lang op 1 stond, Messi, staat nu op 2 en met maar een paar stemmen meer staat een volkomen onbekende Achraf nu ineens op 1.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 10 november 2010 @ 16:15:

Ik wil het verhaal nog wel eens doen Frankz... Desperate Housewives verhaal is al paar keer voorbij gekomen, maar weet ook niet precies meer waar.

Het verhaal van TO klopt zeg maar volledig met het verhaal van Bree in de laatste aflevering van DH. Alleen heeft Bree het uiteindelijk wel aan Keith verteld, waarop hij zei dat hij wel kinderen wilde, maar dat adopteren ook een optie was. Maar Bree wil geen kinderen meer, kwestie van 'been there, done that.' Maar daar zal TO dan misschien ook wel last van hebben...
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 10 november 2010 @ 16:16:

Of toch tenminste een andere smartphone. Blackberry, whatever!
Is de wedstrijd nog bezig dan. Jemig.

Hmmm, ik hoor ontwaakgeluiden van boven. Geloof ik.
Wie gaat dit nu geloven zeg. Op zijn minst zou je de achternaam van je vriend weten, en natuurlijk zou hij je hebben verteld wat het beroep is van zijn moeder en in welk ziekenhuis ze zou werken. Op het moment dat je naar een gynaecoloog moet zou je wel goed uitkijken om niet bij zijn moeder terecht te komen. Niks anders te doen op deze regenachtige herfstdag dan mensen verhaaltjes op hun mouw te spelden? Sneu zeg.....
quote:inkjee schreef op 10 november 2010 @ 16:18:

Ik wil het verhaal nog wel eens doen Frankz... Desperate Housewives verhaal is al paar keer voorbij gekomen, maar weet ook niet precies meer waar.

Het verhaal van TO klopt zeg maar volledig met het verhaal van Bree in de laatste aflevering van DH. Alleen heeft Bree het uiteindelijk wel aan Keith verteld, waarop hij zei dat hij wel kinderen wilde, maar dat adopteren ook een optie was. Maar Bree wil geen kinderen meer, kwestie van 'been there, done that.' Maar daar zal TO dan misschien ook wel last van hebben...ah..t vervolg zullen we morgenochtend dus wel horen..thanks!
Maar Jayden (een veelvoorkomende naam binnen de Haagse sjiek) is dus niet de gulle minnaar van TO? Hij heeft de wheels dus die scoort zo een rijper pruimpje
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:09:

[...]

Nee, geen last van, hooguit ongemakkelijk voor mijzelf en zijn moeder, de mannen merkte er niks van.

Ehm je schreef toch ook dat je van hem houdt... houden van noem je dat...

Maar goed het is vast een groot nepverhaal. Als ik zie hoe je je hier uitdrukt kom je in het milieu van je zogenaamde vriend alleen om de was te doen, niks netwerken.

Geeft niet hoor, beetje fantaseren over een interessanter leven op een vrouwenforum mag best als de menopauze je zo naar de strot grijpt.
quote:Ouwe schreef op 10 november 2010 @ 16:20:

Wie gaat dit nu geloven zeg. Op zijn minst zou je de achternaam van je vriend weten, en natuurlijk zou hij je hebben verteld wat het beroep is van zijn moeder en in welk ziekenhuis ze zou werken. Op het moment dat je naar een gynaecoloog moet zou je wel goed uitkijken om niet bij zijn moeder terecht te komen. Niks anders te doen op deze regenachtige herfstdag dan mensen verhaaltjes op hun mouw te spelden? Sneu zeg.....Maar het is wel erg ouderwets om er vanuit te gaan dat mam's dezelfde achternaam gebruikt als zoon.....
quote:Ouwe schreef op 10 november 2010 @ 16:20:

Wie gaat dit nu geloven zeg. Op zijn minst zou je de achternaam van je vriend weten, en natuurlijk zou hij je hebben verteld wat het beroep is van zijn moeder en in welk ziekenhuis ze zou werken. Op het moment dat je naar een gynaecoloog moet zou je wel goed uitkijken om niet bij zijn moeder terecht te komen. Niks anders te doen op deze regenachtige herfstdag dan mensen verhaaltjes op hun mouw te spelden? Sneu zeg.....Dus..... het is allemaal niet waar?
Je 'kon' zijn moeder niet?

Je bent ondernemer en je mailadres is zo te achterhalen. Sta je als ondernemer dan niet op internet met veel meer informatie (leeftijd, opleiding etc.)?

Maar vertel Fee, waarom verzin je dit verhaal?

Fee is toch niet die ene Z die V werd en weet ik veel wie allemaal? Die heeft er ook een handje van om verhalen te verzinnen. Alles voor de aandacht.
Ga je even in bad, zijn we welgeteld 12 pagina's verder.

Pfff. Denk je even te ontspannen moet je daarna weer 2x zo hard bij lezen.
Ja, zitten we hier allemaal voor de kat z'n dinges dut verhaal écht te geloven???? Nee toch??
Het is net zoiets als het Sinterklaasfeest: waar voor degenen die erin geloven.
Gewoon niet meer reageren... kan hij/zij weer een ander topicverhaal verzinnen. Eentje waarin we met zijn allen niet zo onderschat worden.

Einde voorstelling

Misschien dat TO dadelijk alweer terug is met de ontknoping en dan kunnen we allemaal weer kinderen van de crèche halen, naar de WC, andere topics lezen, koken en de benzinebonnetjes nou eindelijk weer eens declareren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven