Kinderen & mijn angst

10-11-2010 22:15 190 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2010 @ 02:27:

[...]

Een jaar of zestien is een heleboel, maar die zijn nog niet volwassen. Soms zijn ze vrij lang, dat dan weer wel. Al zijn de meeste Marokkanen niet zo lang.

Je mag van mij best KutMarokkie zeggen, maar of het slim is.......ik vind niet dat je daar de nationaliteit bij hoeft te halen dat doen zij ook niet, ze zeggen niet vuile vieze Nederlandse tyfushoer. Zij blijven nog vrij neutraal dus. Als je kutmarrokkaan zegt dan ben je aan het polariseren dat is niet netjes
Vraag eens aan Sylvie Meis wie er grover zijn, Marokkaanse jochies of Ajax supporters
quote:meds schreef op 11 november 2010 @ 02:27:

[...]

Ben je zeker nog nooit in een voetbalstadion geweest? Nog nooit naar Ow ow cherso gekeken? Zo praat de jeugd nu eenmaal, heeft niks te maken met MarokkanenOh, nee? Als dat recht in mijn gezicht gezegd wordt door deze medelanders? Hou toch op met dat goedpraten. Als ik door de stad loop wil ik met rust gelaten worden, dan hoef ik geen ongevraagde voetbalstadion/ oh oh Cherso/ of Marokkanentaal over mij heen. Ik bejegen een ander ook niet zo dus een ander mij ook niet.
quote:yette schreef op 11 november 2010 @ 02:27:

Goh, die hangjongeren passen zich lekker aan. Al eens langs een groepje Nederlandse puistenkoppies gelopen?In de VS? Lijkt mij vrij uniek.................Of woon je daar toch niet?
quote:Dammes schreef op 11 november 2010 @ 02:32:

[...]

Oh, nee? Als dat recht in mijn gezicht gezegd wordt door deze medelanders? Hou toch op met dat goedpraten. Als ik door de stad loop wil ik met rust gelaten worden, dan hoef ik geen ongevraagde voetbalstadion/ oh oh Cherso/ of Marokkanentaal over mij heen. Ik bejegen een ander ook niet zo dus een ander mij ook niet.

Ik praat niks goed, ik zeg je alleen dat het niks te maken heeft met de nationaliteit. Zo reageren sommige mensen nu eenmaal. Het zijn excessen. Geen enkele reden om naar te doen over een bepaalde bevolkingsgroep nu je zelf dus ook constateert dat gewone witte Nederlanders dit soort onzin ook verkondigen

Het trieste is dat je door jouw uitspraak dit gedrag neerlegt bij een hele grote groep die er helemaal niks mee te maken heeft. Die leven gewoon net als jij en willen ook net als jij gewoon met rust gelaten worden
Ik woon nu bijna 5 maanden in de VS. Hoezo?
wie haat zaait zal ook oogsten. Als je zo zuur en misprijzend naar een bepaalde groep kijkt hoef je echt niet te verwachten dat men jou liefdevol zal bejegenen. Dus verwijt een ander niet wat je jezelf doet
quote:meds schreef op 11 november 2010 @ 02:30:

[...]

ik vind niet dat je daar de nationaliteit bij hoeft te halen dat doen zij ook niet, ze zeggen niet vuile vieze Nederlandse tyfushoer. Zij blijven nog vrij neutraal dus.

O ja, da's waar. Ik dacht dat ze wél zeiden dat ze een vuile vieze Nederlandse tyfushoer was.

Wat zou jij erger vinden, Meds; uitgescholden worden voor vuile vieze tyfushoer, of voor vuile vieze Nederlandse typhushoer?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2010 @ 02:40:

[...]

O ja, da's waar. Ik dacht dat ze wél zeiden dat ze een vuile vieze Nederlandse tyfushoer was.

Wat zou jij erger vinden, Meds; uitgescholden worden voor vuile vieze tyfushoer, of voor vuile vieze Nederlandse typhushoer?tja, ik word op de 1 of andere manier nooit uitgescholden, dus ik kan er moeilijk over oordelen
quote:meds schreef op 11 november 2010 @ 02:41:

[...]

tja, ik word op de 1 of andere manier nooit uitgescholden, dus ik kan er moeilijk over oordelen

Ik zal je morgen een poosje uitschelden, met en zonder je Nederlandse te noemen.

Kun je kijken wat je erger vindt, goed?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 11 november 2010 @ 02:36:

[...]

Het trieste is dat je door jouw uitspraak dit gedrag neerlegt bij een hele grote groep die er helemaal niks mee te maken heeft. En dat is dus precies wat jij doet. Ik heb het niet over de lieve marokkaanse buurman die zo vriendelijk goedendag zegt of zijn vrouw die zo vriendelijk groet. Ik heb het over de groepjes hangjongeren, die zich nadrukkelijk als marokkaans manifesteren en die mij uitschelden. En zodra het daarover gaat dan wordt de lieve buurman erbij gehaald die zo'n bejegening terecht niet verdient.
nou ik maak nog maar even een ommetje hier door de buurt (heb buurtwacht vannacht) en dan kruip ik maar eens lekker onder de wol. De honkbalknuppel ligt i.i.g onder mijn bed.
quote:Dammes schreef op 11 november 2010 @ 02:44:

[...]

En dat is dus precies wat jullie doen.

Nee hoor dat deed jij, toen je zei dat er "weinig leuks" was aan Marokkanen of hoe schijnheilig je dat ook inkleedde.

Ik heb het niet over de lieve marokkaanse buurman die zo vriendelijk goedendag zegt of zijn vrouw die zo vriendelijk groet. Ik heb het over de groepjes hangjongeren, die zich nadrukkelijk als marokkaans manifesteren en die mij uitschelden. En zodra het daarover gaat dan wordt de lieve buurman erbij gehaald die zo'n bejegening terecht niet verdient.Tja waarom schelden ze jou uit en mij niet, vraag ik me dan af
quote:Dammes schreef op 10 november 2010 @ 23:54:

.O, ik zie dat je je racistische bericht maar gauw even hebt weggehaald? Slim, maar ik heb het gelezen hoor, en ik vergeet dat soort dingen niet. In ieder geval is het wel een geruststelling dat je niet voor deportatie bent
quote:meds schreef op 11 november 2010 @ 02:46:

[...]

Nee hoor dat deed jij, toen je zei dat er "weinig leuks" was aan Marokkanen of hoe schijnheilig je dat ook inkleedde.

Tja waarom schelden ze jou uit en mij niet, vraag ik me dan af

Ten aanzien van de eerste kwoot kan ik mij niet herinneren dat ik dat gezegd heb...............

en ten aanzien van de tweede kwoot...............misschien omdat ze jou als "lekker wijf" beschouwen en mij niet.............maakt een hoop verschil in de bejegening, heb ik al vaak gemerkt.......
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2010 @ 02:43:

[...]

Ik zal je morgen een poosje uitschelden, met en zonder je Nederlandse te noemen.

Kun je kijken wat je erger vindt, goed?sgoed hopelijk wordt je dit keer niet gearresteerd
quote:meds schreef op 11 november 2010 @ 02:48:

[...]

O, ik zie dat je je racistische bericht maar gauw even hebt weggehaald? Slim, maar ik heb het gelezen hoor, en ik vergeet dat soort dingen niet. In ieder geval is het wel een geruststelling dat je niet voor deportatie bentSorry, maar waar heb je het over?
quote:Dammes schreef op 11 november 2010 @ 02:50:

[...]

Ten aanzien van de eerste kwoot kan ik mij niet herinneren dat ik dat gezegd heb...............

Nee die heb je gauw weggehaald

en ten aanzien van de tweede kwoot...............misschien omdat ze jou als "lekker wijf" beschouwen en mij niet.............maakt een hoop verschil in de bejegening, heb ik al vaak gemerkt.......Ja dat zal het zijn. Een lekker wijf van bijna 50 met een figuur van een kerel
Waarom denken mensen nooit na over dit soort dingen ( bang zijn dat je kinderen in zo'n wereld opgroeien) vóórdat ze kinderen krijgen?
quote:Dammes schreef op 11 november 2010 @ 02:51:

[...]

Sorry, maar waar heb je het over?je hebt gelijk ik koppelde onterecht een quote van Ste aan je. Maar echt heel fris heb jij je ook niet uitgelaten, maar inderdaad van een wat ander kaliber.
quote:Dammes schreef op 10 november 2010 @ 23:54:

.Ach, je bedoelt deze posting..........knap dat je eruit haalt dat ik tegen deportatie ben..................
'' Had je je eerder moeten bedenken' denk ik in ieder geval altijd als mensen zoiets zeggen.
het is te laat. moet echt naar bed dan krijg je dat.
quote:Dammes schreef op 11 november 2010 @ 02:55:

[...]

Ach, je bedoelt deze posting..........knap dat je eruit haalt dat ik tegen deportatie ben.................. jij schreef dat ze niet hoefden worden uitgezet, dat is deportatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven