De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 11:57
dinsdag 16 november 2010 om 11:58
Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 11:59
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:58:
Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.
Sorry, ik lees alleen maar mee, maar jullie zijn wel erg grappig.
Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.
Sorry, ik lees alleen maar mee, maar jullie zijn wel erg grappig.
dinsdag 16 november 2010 om 12:00
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:58:
Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.Ja hoor! Oude tijden! Een slok thee tegen het beeldscherm.
Weet je wat ik nou nooit begrijp? Dat er hier zoveel mensen zijn die zo graag aansluiting willen bij mensen waarvan ze vantevoren weten dat die aansluiting niet gaat komen. Ben je dan een masochist of wat? Sjonge zeg, alsof Yolanthe vriendinnetjes wil worden met Femke Halsema. It's not gonna happen, get over it en ga fijn een jurk kopen ofzo.Ja hoor! Oude tijden! Een slok thee tegen het beeldscherm.
dinsdag 16 november 2010 om 12:00
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 11:58:
Fash, pas je gewoon je OP even aan betreffende de newbies? Ik heb geen zin er op pagina twee er al uit getoverstafd te worden.
Je OP is volstrekt helder zonder de toevoeging over newbies.En daarom ben jij nou erelid. Waar blijft Tutt trouwens?
Fash, pas je gewoon je OP even aan betreffende de newbies? Ik heb geen zin er op pagina twee er al uit getoverstafd te worden.
Je OP is volstrekt helder zonder de toevoeging over newbies.En daarom ben jij nou erelid. Waar blijft Tutt trouwens?
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 12:01
dinsdag 16 november 2010 om 12:01
dinsdag 16 november 2010 om 12:02
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 12:01:
[...]
Nee, niet hier plakken. Dit is een kletsgroepje. Als iemand je vraag in dat topic wil beantwoorden, gebeurt dat wel.
Ja meer het is dicht he. Overigens wel eens met je dit is een kletsgroepje.
Ow er is alweer een deel 2. Nou kun je daar je vraag stellen heleen.
[...]
Nee, niet hier plakken. Dit is een kletsgroepje. Als iemand je vraag in dat topic wil beantwoorden, gebeurt dat wel.
Ja meer het is dicht he. Overigens wel eens met je dit is een kletsgroepje.
Ow er is alweer een deel 2. Nou kun je daar je vraag stellen heleen.
dinsdag 16 november 2010 om 12:04
Ik heb dat hele toverstaffen echt werkelijk nooit begrepen. Ja vanuit de angels wel maar wat bezielt iemand om nu bv dit te toverstaffen?
Als je het een domme regel vindt zeg je het gewoon hier en ga je hier de discussie er over aan.
Stel een angel komt zo langs en vraagt FV om de OP te veranderen, die doet dat of niet, en dan? Klop je jezelf dan op de borst zie je wel ik had gelijk of wat is dat dan??
Als je het een domme regel vindt zeg je het gewoon hier en ga je hier de discussie er over aan.
Stel een angel komt zo langs en vraagt FV om de OP te veranderen, die doet dat of niet, en dan? Klop je jezelf dan op de borst zie je wel ik had gelijk of wat is dat dan??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!