De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik wou nog wel wat kwijt over Benelux Next Topmodel.



Vonden jullie het ook zo kneuterig?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:13:

[...]Dat is zo. CDA is laf. PVV moet weg. Hoe makkelijk kan het eigenlijk zijn.

Echter, in dit land hebben vele vele mensen PVV gestemd, en het is een democratie.



Kunnen we niet teruggaan naar banken, jurken en handtassen?

Dit is is een kletsgroepje. In de OP staat niet dat er niet over politiek gekletst mag worden
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben er, we zijn compleet!

Heb ik niet gezien, Fash.



Wil er niemand een stukkie tosti?
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:14:

Nou, ik wou nog wel wat kwijt over Benelux Next Topmodel.



Vonden jullie het ook zo kneuterig?Ben blij dat het overhetpaardgetildekind niet gewonnen heeft En Alix komt er wel!!
Alle reacties Link kopieren
Verzoek van Floor:



Aangezien zij nog een maand 'technische problemen' heeft (lees: een ban) wil ze zich nu vast graag aanmelden hier.

Voordat er een ledenstop komt
Alle reacties Link kopieren
Opa Sokkenpop heeft een plaatje geplakt.



Op de strafbank ermee!!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, mag zeker wel. Als alle huilies newbies eraan gewend zijn dat er hier alleen maar gekletst wordt gaan we onder de radar fijn discussiëren op niveau. En af en toe even roddelen over de belabberde presentatietechnieken van Daphne D. En ons afvragen of Janice Dickinson gisteravond teveel van de Zoloft gesnoept had of gewoon in Amsterdam een coke-brommertje had laten aanrukken op kosten van RTL 5.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:17:

Opa Sokkenpop heeft een plaatje geplakt.



Op de strafbank ermee!!

Neeeeeeeeee Het spijt me.. het is de ouderdom!! Ik kan er echt nietsch aan doen!!!



Wil jij dan een ingelijste tepelhaar van mij?? Om het goed te maken?
Alle reacties Link kopieren
Janice was zéker wel onder invloed van iets Dat zag je bij opkomst al hahah
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo trouwens weer aan de arbeid maar heb geen zin. Als ik nou ineens stil ben dan heb ik zin gemaakt. Bewaken jullie dan dit kletsgroepje met je leven?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:18:

Nee hoor, mag zeker wel. Als alle huilies newbies eraan gewend zijn dat er hier alleen maar gekletst wordt gaan we onder de radar fijn discussiëren op niveau. En af en toe even roddelen over de belabberde presentatietechnieken van Daphne D. En ons afvragen of Janice Dickinson gisteravond teveel van de Zoloft gesnoept had of gewoon in Amsterdam een coke-brommertje had laten aanrukken op kosten van RTL 5.



Nynke heeft er een blog over geschreven.

Nigel schijnt zo veranderd te zijn. Helaas niet gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 16 november 2010 @ 12:16:

Nou ik ben er, we zijn compleet!





Is it really you?



Floor is van harte welkom wat mij betreft. Hou vol dear!



En ja, we moeten het over HNTM hebben. En over Daphne.
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 16 november 2010 @ 12:18:

[...]



Neeeeeeeeee Het spijt me.. het is de ouderdom!! Ik kan er echt nietsch aan doen!!!



Wil jij dan een ingelijste tepelhaar van mij?? Om het goed te maken?de ouderdom? Dan ga je voor straf naar het verpleegtehuis (niet langs Start etc)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind daphne trouwens echt, echt niet mooi..
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 16 november 2010 @ 12:20:

[...]





de ouderdom? Dan ga je voor straf naar het verpleegtehuis (niet langs Start etc)Was jij mijn billetjes dan??
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:17:

Opa Sokkenpop heeft een plaatje geplakt.



Op de strafbank ermee!!Wat mij betreft zat Opa daar al. Vanwege die tepelhaar. Gruwel.
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 16 november 2010 @ 12:21:

[...]



Was jij mijn billetjes dan??nee, daar laten we wat Polen voor aanrukken
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:19:

Ik moet zo trouwens weer aan de arbeid maar heb geen zin. Als ik nou ineens stil ben dan heb ik zin gemaakt. Bewaken jullie dan dit kletsgroepje met je leven?





Bewapend present!



En als ik stil ben, dan neem ik aan dat iemand de wacht van mij overneemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 12:21:

[...]





Wat mij betreft zat Opa daar al. Vanwege die tepelhaar. Gruwel.Ja zeg... die zou ik toen krijgen toen ik lid werd van "het groepje" maar ik heb hem nog steeds niet gehad. Heb er destijds 10.000 voor betaald..
Alle reacties Link kopieren
En als ik stil ben, dan tiep ik niet!
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - Prins William gaat trouwen. De Britse prins zal in 2011 in het huwelijksbootje stappen met zijn vriendin Kate Middleton, zo heeft het Britse koningshuis dinsdag bekendgemaakt.
quote:Starshine schreef op 16 november 2010 @ 12:21:

[...]





nee, daar laten we wat Polen voor aanrukkenach, wat klets ik nou? In het verpleegtehuis worden al jaren gene billen meer gewassen...gewoon even de brandslang erop, that's it.
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 16 november 2010 @ 12:23:

AMSTERDAM - Prins William gaat trouwen. De Britse prins zal in 2011 in het huwelijksbootje stappen met zijn vriendin Kate Middleton, zo heeft het Britse koningshuis dinsdag bekendgemaakt.gefeliciteerd! (ben jij de opa van de bruid of de bruidegom?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven