De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:36:

[...]

Kan er een hek om dit topic, zal het forum weer draaien als een zonnetje, Naomi zegevierend terugkeren, Hogerhand een fles champagne opentrekken, de Huilies losgaan op het forum en we leefden allemaal nog lang en gelukkig elk aan onze eigen kant van het universum.Dat dus.
Am Yisrael Chai!
Ik wil even zeggen dat beide kinderen een uitstekend rapport hadden en dat dat een heel fijn gevoel is.

Mag dat hier trouwens of moet het over TVdingen gaan of politieke aangelegenheden
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:07:

[...]

Toevallig is dat gewoon waar. Je kunt trouwens met de meeste mensen weleens lachen, zelfs met de meest vreselijke. Maar Daphne heeft wel humor. Niet altijd en zeker niet als ze presenteert, maar als ze bijvoorbeeld geinterviewd wordt kan ze leuk uit de hoek komen.Ik heb haar nog nooit leuk uit de hoek zien komen, grappig zien zijn etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 13:32:

[...]

Dat kwam vast door de laatste zin. Yep! Lastig interpreteren, die lettertjes
Wat meegaand en volwassen van ons eigenlijk, dat we als ware we Papillon gewoon ons eigen Devil's Island gecreëerd hebben.

Kent iemand die film trouwens? Moest ik ineens aan denken.
Am Yisrael Chai!
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 13:36:

[...]

Kan er een hek om dit topic, zal het forum weer draaien als een zonnetje, Naomi zegevierend terugkeren, Hogerhand een fles champagne opentrekken, de Huilies losgaan op het forum en we leefden allemaal nog lang en gelukkig elk aan onze eigen kant van het universum.Utopia.
Nee, mijn filmkennis is best groot maar deze ken ik niet.
Ik ken het boek.
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 13:40:

Wat meegaand en volwassen van ons eigenlijk, dat we als ware we Papillon gewoon ons eigen Devil's Island gecreëerd hebben.

Kent iemand die film trouwens? Moest ik ineens aan denken.Ik weet niet of er gescreend wordt op het woord 'devils' ?
Ik ga maar eens iets doen.

Hoop dat dit topic er nog is als ik terugkeer.

Je weet het nooit tegenwoordig.
Xaloy, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Papillon moest ik verplicht zien op school, met de hele klas.
quote:Xaloy schreef op 16 november 2010 @ 13:41:

Ik ken het boek.

De film is geweldig, met de beeldschone Steve McQueen in de hoofdrol. Ook Dustin Hoffman.

Goed om te horen dat het zo goed gaat met Robbie trouwens. Met Compli dus kennelijk ook, aangezien je je weer hebt laten bevruchten? Geef hem maar een dikke klapzoen van me.

De Prins doet het fantastisch. Groeit als kool en vraagt morgen vast om een brommer, als het in dit tempo doorgaat.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 13:35:

[...]

Wat kan hier nou in vredesnaam verwijderbaar aan zijn?

Ja, dat heb ik me wel vaker afgevraagd de laatste weken
Stressed is just desserts spelled backwards
Woot woot!!! Erelid!!! Damn!

En nu ga ik de rest van het topic lezen, ik haakte af bij erelid om uiteraard deze eer gelijk bij elkaar te grabbelen....:kiss:
* pagina twee wtf markeerstift??? You have to be shitting me*
Pagina drie: ja Heleen, je schoenen zijn echt lelijk.

( of was dat de vraag niet )
Tutje toch!
Zo. Bijgelezen

Enniewee, ik wil wel even melden wat me echt dwars zit. Dat ik vandaag geen post krijg

Omdat ze zo nodig moeten staken. Je word al ontslagen, en nu ga je ver van te voren al je werk neerleggen? Terecht dat je eruit gewerkt word. Ik bedoel....PostBode...come on, daar heb je toch niet eens hersenen voor nodig?

Hoewel, mijn pakketman spreekt niet eens Nederlands, en heeft geen idee als ik hem vraag: kom je morgen terug want ik heb geen cash in huis.

Staat me aan te kijken of ie water ziet branden, dus okee, enige basale kennis is misschien wel handig.

Nog iets wat me mateloos irriteert.

De randdebielen van bouwbedrijven, gasbedrijven, electrabedrijven,postbedrijven. Feitelijk alle bedrijven waarbij je in een hysterisch lelijke combo moet rondsjezen.

Kennelijk staat er in de sollicitatievoorwaarden dat je zo lui als een varken moet zijn en niet meer dan vier stappen wilt lopen als je bij een klant bent. En dat je half blind bent en niet ziet dat je je lelijke stinkauto VOOR MIJN CARPORT zet waardoor ik met mijn prachtige bolide niet eens weg kan alvorens eerst het luie element moet *vragen* of ik misschien wel even mijn eigen carport uitmag

Steenvast gevolgt door * moeaeahwehhhurrhhhh ( zoiets is het hoor, het geluid wat ze maken) , kejje de nie langs dannn..

Nee schat een halve meter is te weinig, en mijn auto rekt niet mee...

Hufters zijn het. Volgende keer laat ik de banden leeglopen
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 13:58:

Pagina drie: ja Heleen, je schoenen zijn echt lelijk.

( of was dat de vraag niet )

Hehehe, jij hebt andere instellingen want bij mij zijn de markeerstift en de schoenen op pagina 3 en 4.

Ik miste je overigens al, lekkere hoer van me.
Am Yisrael Chai!
(Benieuwd hoeveel huilies me nu gaan staffen omdat ik hoer zei. Juuuuhuuuuuuf, ze zei mevrouw tegen me!)
Am Yisrael Chai!

Lucht het op?
Am Yisrael Chai!
Hoerrrrr and prowd of it.

Nee niet echt. en die auto staat er nog hahaha
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:09:

Nee niet echt. en die auto staat er nog hahahaSorry dat ik lach maar
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven