NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik forum even mobiel bij een klant (jaja, een halve dag betaald werk .... wat zal mijn werkgever blij zijn )



Vanochtend was ik net na 8 uur al op kantoor ik moest overleggen met een collega en het was wat lastig qua agenda`s. Daarna even koffie gedronken met een vriend voor ik naar de klant ging, lag redelijk op de route



Verder weinig nieuws, scharrel voelt zich ook ellendig dus even geen dates hier. Dus ook geen spannende verhalen



Hoe is het hier? Zwup, dat je die bouwlui nog niet gewurgd hebt! Boog, have fun in Barca. EM, studeer ze ...



Blog gelezen, toch leuk dat we genoemd worden
Alle reacties Link kopieren
Noompje!



Wat fijn dat je een middagje betaald werk hebt Klinkt wel als een aangename dag vandaag. Hoe voel je je nu?



Hahaha, die bouwlui heb ik in mijn gedachten al 100x vermoord Het enige wat me op de been houdt is dat ze misschien nog maximaal een meter of 50/60 moeten straten voor mijn neus en dat ze daarna wel weer verdwijnen. *hoop ik heel hard *




Ze blijven bij jou bezig hé Zwup?? Ach ja, een keer is het over en dat ben je het weer vergeten....Voorlopig even doorzetten. Of oordopjes aanschaffen



Ik heb hier net even gesnotterd bij Lost Huilie.... Ik word altijd erg mushy van herenigingen en mensen die ultiem gelukkig zijn
Nao & Love!



Welke aflevering Love?




Ik heb een opdracht behaald!!!!!! Nu staat de stand op 1 niet gehaald en 2 gehaald!!! Nu de tentamens nog!



*is blij *
Aflevering 8 van seizoen 2 EM
Alle reacties Link kopieren
goeiemidaaag allemaal!



zwup, wat is je huis een bende zeg..gaat eens rap schoonmaken..



zo, nu zeurt er tenminste iemand over..



Haai huilie! lekker lost aan t kijken?



Noom, lekker aan t werk? tssk..zijn jouw scharrels altijd van die huilies? mss iets voor love?



Clownvis EM!
Goed zo Love! (2x)
Alle reacties Link kopieren
wiehoe!



Gefelicitaart love! helemaal goed! tentamens gaat ook goed komen hoor!



Hey Frank! Clownvis is toch niet met een V? Ik had al naar Nemo gekeken, maar zag daar niets.



Ik heb trouwens net (dank je Love) ook mijn cijfers bekeken! Wat gemaakt voldoende! Alleen nog wat inhalen.
Jeuh!!!!!!!!!!!!!!!!!



Champagne smaakt beter als je wat te vieren heb
quote:Lovestar schreef op 17 november 2010 @ 14:48:

Jeuh!!!!!!!!!!!!!!!!!



Champagne smaakt beter als je wat te vieren heb Zeg je nu dat jij champagne hebt en ik niet?
Alle reacties Link kopieren
Love en EM, gefeliciteerd!!!



Zwup, vandaag is okee. Afspraak blijkt alleen niet te zijn in het grootste ziekenhuis hier in de buurt, daar kennen ze hem niet. Ik ga morgen de overige ziekenhuizen wel langsbellen ... Heb er zelf nog maar een stalk sms aan gewaagd richting vriend en bel hem vanavond. Ik word het nu een beetje zat



Frank, scharrel is geen huilie maar wel een jochie met een sterfgeval in de familie. Hij mag dus wel even wat anders aan zijn hoofd hebben nu.
Alle reacties Link kopieren
Ow en Frank .... Love wou hem niet, te fout hoofd! ..... we vallen niet echt op dezelfde mannen
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 15:03:

Ow en Frank .... Love wou hem niet, te fout hoofd! ..... we vallen niet echt op dezelfde mannen
Alle reacties Link kopieren
Moet ik iets toelichten EM?
Moet niets, Nao.
Trouwens wel balen dat sommige cijfers afhankelijk zijn van de groep ... heb ook gewoon een onnodig laag cijfer in mijn lijst ..
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je weten EM?



Groepsopdrachten zijn stom, EM! Gewoon maar blij zijn dat het een voldoende is!
Alle reacties Link kopieren




Frankie,dankjewel voor het zeuren. Ik zal straks meteen gaan schoonmaken



Love,gefeliciteerd met je cijfers!



Noom,fijn dat alles vandaag ok is. Wat stom dat de afspraak niet is waar je dacht. Ik dacht trouwens dat ziekenhuizen dat soort gegevens niet niet mochten uitgeven? Of lul je er stiekem omheen ?
Alle reacties Link kopieren
uw sorry noom, dat wist ik niet van dat sterfgeval..sorry..





Graag gedaan zwupje!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ze die info niet mogen geven, ze deed het zonder morren
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 15:21:

Wat wil je weten EM?



Groepsopdrachten zijn stom, EM! Gewoon maar blij zijn dat het een voldoende is!Wil alleen weten hoe het kan dat jullie niet op dezelfde mannen vallen, maar wel willen trouwen met dezelfde? Ja, voldoende is voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Frank, dat kon je ook niet weten



Hahaha, ben je weer naar complimenten aan het vissen EM Love en ik hebben wel enige overlap qua types hoor. Love's range gaat van braaf tot gemiddeld en die van mij van gemiddeld tot fout ......... je zal dus wel gemiddeld zijn EM
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 14:49:

[...]



Zeg je nu dat jij champagne hebt en ik niet? Ehh, nee......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven