NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 10:55
Goedemorgen!
Lijkt wel of we hier met z'n allen aan ochtengymnastiek doen!
En zwaai naarrr rrrechtsss en zwaai naarrrr links
En drrraai maar met die ogen
En schud je hoofd Heel goed!
adem in..... adem uit.....
Heeeeeel goed!
Einde piano muziek
Boog, da's niet fijn. Hoop niet dat je nu in de stress schiet?
Goedemorgen Cis, ZWup en Glitter!
Lijkt wel of we hier met z'n allen aan ochtengymnastiek doen!
En zwaai naarrr rrrechtsss en zwaai naarrrr links
En drrraai maar met die ogen
En schud je hoofd Heel goed!
adem in..... adem uit.....
Heeeeeel goed!
Einde piano muziek
Boog, da's niet fijn. Hoop niet dat je nu in de stress schiet?
Goedemorgen Cis, ZWup en Glitter!