NB deel 16
vrijdag 19 november 2010 om 21:09
Twis, ga lekker weer studeren joh. Heerlijk de hele dag college volgen met jonge studententiepjes.
Speaking of....de laatste weken kom ik in de kroeg een leuk studentje tegen. Hij studeert hetzelfde als Zwup. Denk wel dat hij jouw type is, Twis. En hij is heel aardig, hij komt af en toe een praatje maken. Ga je de volgende keer mee, Twis?
Speaking of....de laatste weken kom ik in de kroeg een leuk studentje tegen. Hij studeert hetzelfde als Zwup. Denk wel dat hij jouw type is, Twis. En hij is heel aardig, hij komt af en toe een praatje maken. Ga je de volgende keer mee, Twis?
vrijdag 19 november 2010 om 21:12