NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
(Ik heb je mail gelezen btw)
I am surrounded by morons
Hoi ladies!



Kvond de opening van the voice niets. Die flauwe Kane, het was trekken aan een dood paard.
Alle reacties Link kopieren
Bart, ik weet niet eens wie het is! Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kane helemaal niks. Nee, dat verwoord ik niet goed. Ik vind de muziek van Kane wel leuk, maar die stem van Dinand trek ik niet. Graag een nieuwe zanger!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Angela heeft weer een mooie cleavage...
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Dinand is niet leuk nee, vage gast!

Hey, maar ik ben nog niet aan het kijken he, dus kan hem lekker doorspoelen zo
Dinand is een viezig tiepje.



Bart doet het leuk, Twissie.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil porneau met Bart
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Phil, waarom ben je nu nog niet aan 't kijken?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Een nummer van Keane, moeilijk hoor!
I am surrounded by morons
Wahahaha Twis. edit: porno met Bart, hij lijkt me een beetje braaf.



Ai, deze jongen kan dit nummer niet aan. Ray should go home.
Ray is ook al zo'n viezig tiepje. Vette kop, vind het helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ray ook niks. Waar zijn z'n ogen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Zit nog buiten te wachten op een bus Twis
Alle reacties Link kopieren
Au, ik denk dat ik een beetje verliefd ben

Ik voel allemaal kriebels in mijn buik. Of is dat gewoon geilheid?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 20:57:

Zit nog buiten te wachten op een bus Twis O ja, duh!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Nu word ik extra benieuwd naar die Bart, Twis!!
Alle reacties Link kopieren
Goed, ben er bijna, tot later vanavond meiden!
Twissie, dat is so cute, dat je in luf bent.



Kim zong goed, maar wat een stom nummer. Had op de Joe Cocker versie gehoopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 20:59:

Nu word ik extra benieuwd naar die Bart, Twis!!







Hij is heel jong hoor. Typisch studentenjochie, maar daar hou ik wel van. Heerrrrrlijk vind ik hem
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 19 november 2010 @ 21:04:

Twissie, dat is so cute, dat je in luf bent.



In luf of in lust?



Ik zit helemaal te glunderen op de bank. Lijk wel niet goed bij m'n hoofd
I am surrounded by morons
Twis, ga lekker weer studeren joh. Heerlijk de hele dag college volgen met jonge studententiepjes.



Speaking of....de laatste weken kom ik in de kroeg een leuk studentje tegen. Hij studeert hetzelfde als Zwup. Denk wel dat hij jouw type is, Twis. En hij is heel aardig, hij komt af en toe een praatje maken. Ga je de volgende keer mee, Twis?
In luf of in lust, maakt niets uit. It makes you feel alive en dat telt!
Btw, waarom twitter je Bart niet? Dan zien we je zo in the red room.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet ie dan in de pub? Lijkt me geen plek voor een studentikoos typje. Maar als ie echt zo leuk is, ga ik uiteraard mee. Zorg je dan dat Bart er ook is?



O ja, drie keer raden van wie ik een sms kreeg vanavond?
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven