NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 19:43:

Nee, ik hoef nauwelijks meer wat te schrijven, want dat heb ik al in een document staan, het gaat om de vormgeving en de foto's, maar......het blijkt wel te zijn opgeslagen, yahoe!

Dus je hebt weer lekker lopen panieken om niks
Zo jammer dat die twee buiten weg gingen. Halleluja!

Volgende keer gaan we aan de wijn. Koffie is veel te braaf.
Ik mis mijn vriend altijd
quote:Twisted schreef op 20 november 2010 @ 19:47:

Zo jammer dat die twee buiten weg gingen. Halleluja!

Volgende keer gaan we aan de wijn. Koffie is veel te braaf.Toen die ene zei "we gaan zo", dacht ik dat hij doelde op zijn vriendin. Niet wetende dat hij zo'n leuke vriend had, anders had ik hem wel aan de praat proberen te houden.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 20 november 2010 @ 20:09:

[...]

Toen die ene zei "we gaan zo", dacht ik dat hij doelde op zijn vriendin. Niet wetende dat hij zo'n leuke vriend had, anders had ik hem wel aan de praat proberen te houden.Ja, dat dacht ik ook. En toen kwam er ineens een goddelijk heerschap aangelopen.
Laat dit een waardevolle les voor ons zijn...
Cum non tum age
quote:Twisted schreef op 20 november 2010 @ 19:49:

Ik mis mijn vriend altijd Tja .... zelfstandig ademen is moeilijk voor sommige mensen
quote:Twisted schreef op 20 november 2010 @ 19:49:

Ik mis mijn vriend altijd

Ik vraag me dan altijd af of het niet gewoon een viva-medewerker is die de boel wat aan het opkrikken is met zo'n (allereerste) post.

* volgens mijn psychiater ben ik niet paranoïde
Lekker uitje gehad dus No en Twis, nice . Ben benieuwd of ik ooit nog eens een leuke vent tegen kom. Nu nog maar niet he.

En ja Twis, me voor niks druk gemaakt, alhoewel dat programma nog steeds foutmeldingen geeft. Stom ding. Totaal onbetrouwbaar.

Nou, ik ga verder met de olijven en makreel. En morgen, werken! Dat wordt weer wennen. Maar heb er zin in.
quote:EarthlyMatters schreef op 20 november 2010 @ 20:59:

[...]

Ik vraag me dan altijd af of het niet gewoon een viva-medewerker is die de boel wat aan het opkrikken is met zo'n (allereerste) post.

* volgens mijn psychiater ben ik niet paronoïde

Nu het topic iets gevorderd is, snap ik het iets beter.
Bedankt Twis, zie nu pas mijn spelfout
Ja Phil, leuke mannen in overvloed. Ben voortaan iedere zaterdag present! Jij moet idd nog even wachten met mannen. Veel succes en plezier met werken morgen! Laat je weten hoe het geweest is?

Ik ga offline. Kan mijn ogen bijna niet meer open houden. Waar deze moeheid nou ineens vandaan komt
Leuke mannen in overvloed?.. waar?.. en de leuke vrouwen? waar zijn die?

Ehm.. wilde even melden dat ik weer terug was... Heb ik iets gemist?.. spannende dingen gebeurd?.. of alles z'n gangetje; phil, love en EM aan het studeren, Naomii weer diverse spannende dates gehad, twis in luf, noa en aub een kater?..

.. x
quote:EarthlyMatters schreef op 20 november 2010 @ 20:59:

[...]

* volgens mijn psychiater ben ik niet paranoïdeMaar is die man wel te vertrouwen? Is het geen samenzwering om jou rustig te houden via je psych?
Hey Boog! Welkom terug! Hoe gaat het? Hoe was het?
Hoi Boog

Diverse spannende dates nogwel .. gisteren was een vervolgdate hoor, best braaf toch

Hoe was Barcelona? Nog toegekomen aan La Sagrada Familia en de Ramblas?
quote:Naomii schreef op 20 november 2010 @ 21:27:

[...]

Maar is die man wel te vertrouwen? Is het geen samenzwering om jou rustig te houden via je psych? Interesting .. interesting ... food for thought
Ik hoorde vandaag op het nieuws dat iemand een steen heeft meegenomen uit de sagrada familia en er nu dus een achterstand is op het bouwschema van 12 jaar ...
Barcelona was hartstikke leuk.. maar wel koud.. had het warmer verwacht en dus geen warme jas meegenomen :(.. anyway.. twee dagen gewerkt en niks van barcelona gezien (we hadden helaas een hotel ver buiten het centrum, dus moesten steeds met de taxi), maar vrijdag een dagje vrij gehad en dus als echte toeristen met een toeristenbus (dubbeldekker) de stad door op zoek naar alle leuke highlights..

dus Sagrada Familia gezien.. beeldentuin van Gaudi.. en op verzoek van ehm.. Twist volgens mij de salamader een knuffel gegeven.. (heb fotootje als bewijs)..

en vrijdag avond gaan stappen aan de Ramblas in een heel leuk kroegje genaamd "Bosc de les Fades", zoek maar op op internet.. leuke tent helemaal ingericht als sprookjesbos.. een soort Droomvlucht, maar zonder bewegende stoeltjes maar met mooie vrouwen die in Barcelona op zoek waren naar gezelligheid..
Nice. Echt wel een mooie stad.
Goed, ik ga weer wat doen. Tot later mss.
Hai Boog. Ik had je ook kunnen vertellen dat het koud is in Barcelona.

Waarom denk je nou dat ik een kater heb? Heb sinds zondag niks alcoholisch gedronken.
Cum non tum age
Het is een geweldige stad!.. daar ga ik weer een keer terug als het lekkerder weer is..

Wie gaat er mee oud en nieuw vieren in new york trouwens?
Noa:.. dan had ik juo van te voren even moeten raadplegen.. ik had op internet gekeken en daar zeiden ze 18 a 19 graden.. dus ik dacht ok.. zo gek nog niet... is niet heet, maar aangenaam..

Ken jij Vueling trouwens?.. als maarschappij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven