Marlies Dekkers
zondag 21 november 2010 om 09:29
Even een lekker ongenuanceerd zeiktopic.
Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.
Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.
Zo, dat kan je ook maar beter kwijt zijn
Wie begrijpt er net als ik helemaal niks van de Marlies Dekkers lingerie-hype? Ik vind het werkelijk waar geen gezicht, mooi decolleté en dan twee van die rolladetouwtjes er overheen. Zo niet sexy. En al helemaal zo niet 'stout'. En dan ook nog eens vaak bij die hard huishoudbeurs-fans.
Een Marlies Dekkers'je is niets meer dan de vrouwelijke variant van de Björn Borg-onderbroek.
zondag 21 november 2010 om 09:53
in de begindagen heb ik er nog weleens gedacht om hip mee te doen, maar als ik dan zo voor de rekken stond, dacht ik toch, nou nee, doe maar niet. (toen MD nog hip was hè, laat daar geen misverstand over bestaan)
dus hier géén MD en al helemaal geen Sapph in lelijke kleuren.
dus hier géén MD en al helemaal geen Sapph in lelijke kleuren.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 21-11-2010 09:55
Reden: voor de zekerheid toch even toevoegen, want ik ben geen huishoudbeursfan!
Reden: voor de zekerheid toch even toevoegen, want ik ben geen huishoudbeursfan!
% gewijzigd
zondag 21 november 2010 om 10:00
quote:Doornroosje75 schreef op 21 november 2010 @ 09:51:
Dat van die 'te dikke huismussen' snap ik dan weer wel; tis één van de weinige merken met diverse en goedzittende modellen in grote maten.
Mmm, komt me een beetje generaliserend over. Ik heb ook een grote cup, maar heb confectiemaat 36-38.
Ben trouwens geen MD-fan, hou meer van wat vrouwelijkere lingerie als Marie-Jo en Aubade)
Dat van die 'te dikke huismussen' snap ik dan weer wel; tis één van de weinige merken met diverse en goedzittende modellen in grote maten.
Mmm, komt me een beetje generaliserend over. Ik heb ook een grote cup, maar heb confectiemaat 36-38.
Ben trouwens geen MD-fan, hou meer van wat vrouwelijkere lingerie als Marie-Jo en Aubade)
zondag 21 november 2010 om 10:02
nounounou.. Ik heb ze ook en ik loop er niet mee te koop. Er zijn ook subtielere modellen van MD hoor..
En ze zitten idd lekker.
Vind het ook niet kunnen als meiden/vrouwen met veel trotst de MD bandjes laten zien en dan roepen "HET IS EEN MD JAAAAHHH!!!"..
Maar goed atje niet verplicht bent het te kopen.
Ik heb bv een verschrikkelijke hekel aan skinny jeans.
En ze zitten idd lekker.
Vind het ook niet kunnen als meiden/vrouwen met veel trotst de MD bandjes laten zien en dan roepen "HET IS EEN MD JAAAAHHH!!!"..
Maar goed atje niet verplicht bent het te kopen.
Ik heb bv een verschrikkelijke hekel aan skinny jeans.
zondag 21 november 2010 om 10:03
quote:Doornroosje75 schreef op 21 november 2010 @ 09:51:
Pertinent niet waar.
Marlies Dekkers maakt géén lingerie voor grote maten, want ze gaat geloof ik maar tot een DD of F ofzo en áls ze al iets in grotere cupmaten heeft gaat 't maar tot een omvangmaat 85 ofzo.
Daarbij zijn er een heleboel andere merken te noemen die betere en ook diverse en goedzittende bh's voor grote maten maken.
Ik noem Marie Jo, Chantelle, Freya, Contourelle en ga zo maar door. Ook duur, maar een stuk beter van kwaliteit en pasvorm.
Pertinent niet waar.
Marlies Dekkers maakt géén lingerie voor grote maten, want ze gaat geloof ik maar tot een DD of F ofzo en áls ze al iets in grotere cupmaten heeft gaat 't maar tot een omvangmaat 85 ofzo.
Daarbij zijn er een heleboel andere merken te noemen die betere en ook diverse en goedzittende bh's voor grote maten maken.
Ik noem Marie Jo, Chantelle, Freya, Contourelle en ga zo maar door. Ook duur, maar een stuk beter van kwaliteit en pasvorm.
668, the neighbour of the Beast
zondag 21 november 2010 om 10:05
zondag 21 november 2010 om 10:08
zondag 21 november 2010 om 10:08
quote:Star schreef op 21 november 2010 @ 09:29:
Beste Topic en OP ever
MD : sucks. En is lilluk bovendien.
Beste Topic en OP ever
MD : sucks. En is lilluk bovendien.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 21 november 2010 om 10:09
Ik heb er ook een... die stond wel erg mooi met zijn bandjes. Die draaiden ik rond mijn nek. Ik droeg het alleen onder een zwarte blouse. Was net even wat specialer. Vond ik dan hé!
Nu enkele jaren later heb ik die bandjes er afgeknipt en draag ik de bh niet zichtbaar. Maar... ze zitten echt heerlijk. Ik heb nog nooit zo'n fijne bh gehad. Hij blijft ook erg mooi.
Nu enkele jaren later heb ik die bandjes er afgeknipt en draag ik de bh niet zichtbaar. Maar... ze zitten echt heerlijk. Ik heb nog nooit zo'n fijne bh gehad. Hij blijft ook erg mooi.
zondag 21 november 2010 om 10:12