3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 13:40:

Bi, houd je er ook rekening mee dat je misschien eens behoefte hebt aan een dag voor jezelf? Je bent nu al weer een aantal maanden fulltime aan het werk. Van eigen baas tot werkvee. Is ook een omslag.

Dat gaat wel goed Vin... ik heb bijna elke zondag heerlijk voor mezelf. Het enige wat ik hoef te doen is wassen/strijken/administratie... voor de rest doet Bianco alles.

Het werkvee zijn vind ik wel fijn... om 17.00 uur de deur achter me dicht en nergens meer aan hoeven denken.
Alle reacties Link kopieren
bovendien werk je niet in een rijstveld, maar op kantoor in Nederland
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 13:40:

Vin.. gewoon lekker meebleren hoor!!



JIj denkt toch niet dat ik me laat tegen houden?



D'r zitten van die lekkere whoohoo's in. En Graaf irriteert zich rot, wel met een grijns op zijn gezicht hoor.
Ik weet het Roos...
We hebben een wijs Gravinnetje , vind ik
Alle reacties Link kopieren
en je gaat voorbij aan de regel bij 3000
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 13:43:

[...]





JIj denkt toch niet dat ik me laat tegen houden?



D'r zitten van die lekkere whoohoo's in. En Graaf irriteert zich rot, wel met een grijns op zijn gezicht hoor.Hahaha Vin.... heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
oh ja The Waterboys! fijn dat jullie zo genoten hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 21 november 2010 @ 13:43:

en je gaat voorbij aan de regel bij 3000 Ik ga uit principe altijd voorbij aan regels
Alle reacties Link kopieren
Bi



Luister naar je lijf, het is genoeg nu...........



Haptotherapie is een goeie, heb het zelf ook gedaan toen ik paniekaanvallen had, ik was continu bang dat er een vliegtuig neer zou storten op mijn huis (of welke plek ik ook was)

Het heeft me geleerd hoe ik rustig kan worden in bepaalde situaties, wat verkeerde ademhaling met je kan doen en hoe je je lijf kan gebruiken om de storm in je hoofd te laten liggen.



Spui maar, schreeuw maar, huil maar! je verdriet zoekt een weg naar buiten omdat het geen ruimte meer binnenin heeft, blokkeer die weg niet, van file's is nog nooit iemand beter geworden
Alle reacties Link kopieren
Bi, zullen we elkaar nou eens echt ontmoeten? Op de sportschool, voor een rondleiding?
Alle reacties Link kopieren
Vin: lekker zingen hoor! wat Graaf ook zegt
Alle reacties Link kopieren
O ja, en eensch met het sport-idee!
Alle reacties Link kopieren
en nog even was ik vergeten *schaamsmiley*
Alle reacties Link kopieren
Jaag ik iedereen weg?
ja
Pop thanxxx



Wat moet ik me voorstellen bij die hapto dan? Het is met aanrakingen las ik... en praten. Is de eindconclusie dan niet gewoon dat ik moet gaan toegeven dat ik een kuttijd achter de rug heb?



Kunnen we dan beter niet gewoon bij de eindconclusie beginnen en het tussentraject overslaan?



Want dan? Ja.. het was een kuttijd.. maar ook weer niet.

Het overlijden van mn moeder... heel heftig... maar heeft zoveel mooie momenten opgeleverd. Tussen haar en mij, mn broer en mij, Bianco en mij, PuberT en mij.... ik krijg daar nog steeds een heel warm gevoel van als ik daar aan terug denk.



Ons 'akkefietje' van laatst was stommiteit van onszelf.. maar de weken daarna stonden Bianco en ik zó dicht naast elkaar! Ik zei serieus gisteren nog tegen Bianco.. misschien moeten we maar weer eens een akkefietje opzoeken, want daarna waren we echt één.



Snap je? Ik zie de mooie dingen achter kutgebeurtenissen en ben dankbaar voor die 'mooie' bijkomstigheden.



Daarom snap ik mn eigen gevoel nu niet.
Alle reacties Link kopieren
Naja, dan ga ik maar strijken enzo
Grapje!



poppedot



Wie geeft me een trap naar die rottrap die ooit eens klaar moet raken?
Alle reacties Link kopieren
hey Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 13:46:

Bi, zullen we elkaar nou eens echt ontmoeten? Op de sportschool, voor een rondleiding?

Is goed Vin!



Jij kan het best op donderdagavond he? Dan moet het een weekje wachten want as donderdagavond moet ik naar de pedicure.



Zullen we in principe volgende week donderdag... 2 december.. afspreken?
quote:poppedotje schreef op 21 november 2010 @ 13:49:

Jaag ik iedereen weg?Ik was een A-4tje vol aan het typen
quote:Vilma schreef op 21 november 2010 @ 13:50:

ja Bitch!
Alle reacties Link kopieren
Bianc, het is heel goed dat je de mooie kanten van alle gebeurtenissen kunt zien, maar je gaat volledig voorbij aan de slechte kanten. Alleen jouw geest onthoudt die slechte kanten wel en kan daar nu niks mee



oh en samen sporten met Graafje lijkt me een goed plan voor jullie allebei
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee bi, geen stappen overslaan, het werkt inderdaad met aanrakingen, daardoor raak je bewust van je eigen lichaam en ga je ontspannen...



(ik heb het gepresteerd om op die tafel in slaap te vallen)



Het is al een aantal jaar geleden en moet echt flink graven om te bedenken hoe het was.... misschien dat iemand met en recente ervaring het beter uit kan leggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven