NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
kaneellikeur klinkt wel goed.. maar heb hoofdpijn.. in m'n nek/achterhoofd.. .. gaat het met die kaneellikeur weg?
Boog nog dozen vol hier,andere snoepjes,je kan kiezen!

hoi zon!!
Cool, Sunshine. Heb je nog plannen voor dit weekend?

Hier is alles ok, de sneeuw is weg en ben vandaag nog niet buiten geweest maar ik geloof jullie meteen wat betreft die kou.
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:04:

kaneellikeur klinkt wel goed.. maar heb hoofdpijn.. in m'n nek/achterhoofd.. .. gaat het met die kaneellikeur weg?kom maar bij engeldan masseer ik even
dan doe mij maar een ibuutje.. of een diplootje.. in plaats van zo'n pcmetje..
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:02:

Lieveke.. vindt je?.. is het forum niet ook een soort nonnenklooser?..

niks als vrouwen die elkaar in de haren vliegen.. vaak tegelijkertijd gaan zitten PMSen (aan de discussies te zien) en het continue forummen is een ramp voor je seksleven..

;)Haha, dan mar geen seks. Nee hoor! Ik mag dus blij zijn dat ik zonder man kan forummen. Ho is, maar niet iedere vrouw heeft last van PMS he.
Lieveke:.. wat voor een hond heb je?
Wahaaa, een sportfristie, lekker!

Die kaneel likeur vind ik tegenvallen, het is te sterk.
serieus niet?.. je bedoelt "niet iedere vrouw heeft ZELF last van PMS"?
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 19:07:

Die kaneel likeur vind ik tegenvallen, het is te sterk.Gewoon verdunnen met water... of ijsblokjes.. en die laten smelten..
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:05:

dan doe mij maar een ibuutje.. of een diplootje.. in plaats van zo'n pcmetje..ik heb veel lekkerder spul waar jij het bestaan niet van weet
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 19:07:

Wahaaa, een sportfristie, lekker!

Die kaneel likeur vind ik tegenvallen, het is te sterk.mijn likeur gaat niet tegen vallen hoor,de kleur van fristie met alchol smaak,gaat goed komen!
Ik heb een rottweiler, die ligt op m'n voeten nu. Lekker warm, maar wel zwaar haha. Hij heeft gelukkig nog niet door dat het z'n tijd is om uit te gaan.
engel:. zoals wat?

lieveke:.. is het niet meestal zo dat de hond zich komt melden om uitgelaten te worden?.. of was dat alleen bij ons zo vroeger?.. groot beest trouwens.. een rottweiler.. is die overdag alleen thuis?
Meestal laat ik hem gelijk na het eten uit, ik hou wel van lopen. Maar als ie moet, gaat ie wel bij z'n riem staan. Daar wacht ik nu op haha. Als ik hele dag moet werken, breng ik hem bij m'n ouders.
Ik ga borrelen en moet zo langzaamaan gaan opschieten om dat hoofd een beetje te fatsoeneren.

Fijne avond brakertjes...
Fijne avond Zon
zon: borrel ze!.. ga je met noa weg?
Zit Funniest Homevideos te kijken. Grinnik, wat een heerlijk flauwe filmpjes.

Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen hond heb, kan lekker op de bank blijven hangen.
ik heb vroeger heel lang een Ierse Setter gehad.. beestje is 14 jaar oud geworden.. best een aardige leeftijd.. was echt een lieverd.. maar die kwam zich altijd melden als ie wilde plassen.... dan duwde hij z'n snoet onder je arm.. zo van "kom, we moeten gaan"..
Veel plezier!
Veel plezier, Zonnie! Enne...doe niets wat ik ook niet zou doen.
Ik zit dat ook te kijken Aub.

Dat is zeker een aardige leeftijd, de mijn is 8 nu. Zou er niet aan moeten denken als ie dood gaat. Maar ja dat weet je van te voren, dat ze geen levenlang meegaan.
Ja, dat is vreselijk als je zo'n lieve huisgenoot moet gaan missen.
brrrr.. ik heb het echt koud..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven