NB deel 16
zaterdag 27 november 2010 om 19:07
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:02:
Lieveke.. vindt je?.. is het forum niet ook een soort nonnenklooser?..
niks als vrouwen die elkaar in de haren vliegen.. vaak tegelijkertijd gaan zitten PMSen (aan de discussies te zien) en het continue forummen is een ramp voor je seksleven..
;)Haha, dan mar geen seks. Nee hoor! Ik mag dus blij zijn dat ik zonder man kan forummen. Ho is, maar niet iedere vrouw heeft last van PMS he.
Lieveke.. vindt je?.. is het forum niet ook een soort nonnenklooser?..
niks als vrouwen die elkaar in de haren vliegen.. vaak tegelijkertijd gaan zitten PMSen (aan de discussies te zien) en het continue forummen is een ramp voor je seksleven..
;)Haha, dan mar geen seks. Nee hoor! Ik mag dus blij zijn dat ik zonder man kan forummen. Ho is, maar niet iedere vrouw heeft last van PMS he.
zaterdag 27 november 2010 om 19:21