Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Geen spoor van tandjes nog, maar wie weet zitten ze vlak onder haar tandvlees te duwen.

Ik wil zo graag de wolletjes voor lmeisje. Heb nu bij annaki ook een wollen rompertje gevoerd met katoen besteld. Heb jij voor A ook maat 68/74 gedaan van de wollen dingetjes Amalia?

En voor mezelf een lekkere warme grijze poncho, hmmm, nu al zin om daar knus mee te knuffelen met meisje in haar wollen romper. Ha ha, viool wat heb je met me gedaan??
Ik heb 62/68 besteld bij baby natura en heb ze net binnen, maar ik twijfel of ze niet te klein zijn... Shit zeg. Het was 62/68 en daarna 74/80. Dat leek me echt te groot. Het moet wel lekker op het lijfje zitten natuurlijk. Ze slaapt nu dus ik kan niet kijken hoe het zit. Is altijd een nadeel van online bestellen, dat je het niet kan zien. En moet je het dan terug sturen??

Ik wacht op de pakketdienst. Heb een schilderij van het geboortekaartje van A laten maken en die mevrouw mailde me dat ze het nog gisteren op de post had gedaan. Kan het morgen met de kado;s mee. Maar ik zie nog niets wat lijkt op de pakketmeneer.
..
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 04-12-2010 16:37
Reden: verkeerde topic ha ha
% gewijzigd
Reden: ben lekker bezig...
% gewijzigd
Reden: en nog dubbel ook in het verkeerde topic, schiet lekker op
% gewijzigd
Amalia ik heb hetzelfde probleem gehad, maat 62 68 is toch wel goed blijkt hoor maar de hemdjes vallen aansluitend dat hoort wel

bij de meeste kan je gewoon terugsturen!

Niet leuk!

Sardegna hihi wol wol wol dat is het woord van winter 2010 2011 dar hier nog vaker gaat vallen
ik wil ook die geitenwollen sokken Viool, brrr die tocht hier over mijn voeten is niet leuk!
Ik wil ze ook. Zouden uggs lekker zijn ?

argh ootje slaapt al tijden niet meer overdag en sinds de prikken niet meer door

ik voel me weer gaar en
Ze slaapt ook zo moeilijk in ( hard huilen ) zielig om te horen dus pak ik haar en blijft ze een soort mimimimimeeee ehhhh mehhh doen ( praten niet huilen ) vallen haar oogjes half dicht.

Gaat gerust half uur door met op beetje klagerige zangerige toon brabbelen. Heeeeel aandoenlijk. Ik ben zo verliefd op mn meisje!
Lief Viool

Uggs zijn warm maar niet waterdicht helaas.... Ik heb ze wel tot grote ergenis van man
Ik en meisje hebben denk ik toch probleem ik gaf haar de borst, sliep ze, leg haar in bed, dek haar toe, begint ze al te huilen. Ben nog geen vijf minuten weg en ze klinkt al of ze een week in haar eentje ligt zonder eten - nouja - verslikt zich- krijsen krijsen krijsen vreselijk. Ik pak haar. Stil. Per direct.
Dus nu ligt ze weer bii me
Geluidsopname ootje op hyves - zou het gelukt zijn ? Ik doe het via iphone want ze ligt in slaap te vallen op mn arm ( man slaapt op bank- dat gaat sneller dan ootje )
Arme O en arme Viool.

Oooh ik baal! Mijn laptop krijg ik niet op de printer aangesloten, dus ik heb vanmiddag slechts 6 velletjes sintgedichten op zijn pc zitten maken. Printen lukte ook niet (blijkt nu op kantoor te liggen, weet ik veel dat dat online daarheen wordt gestuurd, grrr). Anyway, voor ik begon had hij nog even het wachtwoord veranderd, dat moet elke maand ofzo en hij was bang dat ik anders vast kwam te zitten omdat hij dat al had moeten doen.

Goed, ik vraag net nog even of hij naar dat printen van de gedichten wil kijken, is zijn computer gelockt! Wachtwoord niet goed en nu geblokkeerd.

Mijn schuld natuurlijk, maar ik weet al dat hij gewoon een letter verkeerd heeft getypt en daarom nu het goede wachtwoord niet intypt, maar kom er maar eens achter. Goed, hij is nu superchagerijnig (en zijn humeur was al nul vandaag), en ik heb het gedaan. Want ik was als laatste op die computer.

Zucht.

Voor hem veel erger dat dat ding vastzit, want hij moet nog 1000 emails beantwoorden voor zijn werk dit weekend. Maar ik baal als een stekker van die gedichten. Dat kan ik natuurlijk niet zeggen want dat staat in het niet bij zijn probleem. Vandaar dat ik even bij jullie klaag.

En de helpdesk is in het weekend natuurlijk niet open...
dat van die sinterklaasgedichten IS erger!

Hij heeft nu een dag vrij morgen hij mag je wel dankbaar zijn. Oh ik ken dat ik heb het ook altijd gedaan als hij iets kwijtgemaakt heeft...
Ze was weer wakker...

Zo net weer in slaap. Deken over man heen gelegd rest kindjes zijn sint vieren bij ex-en.

Ik vraag me toch af wat dat nu is bij ootje. Ze is nu 4,5 maanden. Ik voel me er niet goed bij haar te laten krijsen maar wat niet helpt is dat ze daar nogal gauw toe overgaat... Dus dan betekent het dat ik om de haverklap met haar op de arm sta
goedenavond!!!!!

viool bewerkelijk hoor een baby die alleen maar mama wil! Wel lief natuurlijk maar ook soms onhandig he! Dochter heeft dat ook gehad de eerste 4 mnd, het was net een schoothondje, daarna was ik het zat, ik kwam tot niks, heb haar 3 dagen laten huilen (niet een half uur hoor), iedere dag huilde ze korter en daarna viel ze altijd in slaap zelf zonder te huilen. Maarja daar moet je dus wel echt helemaal achter staan natuurlijk.

uggs zijn lekker warm!!!! Ik wil ook nog snowboots maarja vind nu maar leuke!

hte is hier aan het dooien, maar er ligt wel een enorm pak sneeuw zeg! Ooit gezongen Im dreaming of a white sinterklaas? haha heb dat nog nooit meegemaakt volgensmij!

Vanmiddag sint gevierd met mijn moeder en zusje, was super gezellig en we zijn allemaal onwijs verwend!

Nu morgen nog met schoonfamilie!
Leuk rw al die sintvieringen !

Ja dat zal niet makkelijk zijn geweest met dochtertje dan ...

Ootje heeft ook wel zoiets betoverends op me

kijken hoe lang dit zo blijft...

Wat ik wel jammer vind is dat ik daardoor net als nu zo laat op blijf omdat ik dan eindelijk tijd heb... En tja dat nekt me morgen. En man ligt al uren te slapen !! En hoeft er niet eens uit

maar ik moet dan mn facturen voorbereiden ineens op zaterdagavond. Zit in mn hoofd..

En het voelt lekker zo, langzaam aan weer inkomen in mn werk

rw wat hebben de kinderen vandaag gehad ?
O zit in een sprong volgens Oei ik groei.

Grrrr, zit ik weer te lang op omdat ik alle gedichten opnieuw aan het schrijven ben... heel irritant zeg.

En dat schilderij wat ik voor A heb besteld is volgens track and trace bezorgd. Nou niet bij mij! En ik was de hele dag thuis. Heel even 10 minuten boodschappen gedaan. Ik zag ook geen briefje in de bus dat het bij buren lag. Wat moet ik nu doen? Bij alle buren aanbellen of er wat ligt? Achterlijk zooitje zeg. Heel irritant.... Ook al. Alles irritant dus vandaag
amalia, schilderij zal komende week wel komen, heb dat vaker gehad. Dan is het al afgemeld voordat het bezorgd is

Ben Sint nu al helemaal zat... zie onder.

Even kopiepaste uit m'n andere topic over mijn forumstilte...

Deze week weer begonnen met werken, is wel even wennen. Vrijdag ook evaluatiegesprek van een assessment dat ik gemaakt heb, en dat was een pittig en emotioneel gesprek. En er zullen er nog wel meer van volgen

Waarschijnlijk heb ik daarom 's avonds ook wat last van mijn buik gehad, of ik heb nog wat anders onder de leden, dat kan natuurlijk ook.

Met de kinderen gaat het op zich goed, jongste vermaakt zich prima, middelste vindt alles met Sint en Pieten nog wel eng, maar de cadeautjes mogen graag komen (ze zal straks ook érg jarig zijn ) en oudste is soms gewoon niet te genieten. Heeft vandaag uiteindelijk 4,5 uur over zijn boterham gedaan... Wilde niet met gebakken ei, oké, prima. Wilde plop-hagelslag. Om uiteindelijk te gaan lopen mieren dat hij brood vies vind, de plop-hagelslag was niet goed, en hij was moe.

Uiteindelijk hem zelf de keuze gegeven: of hij zou zijn boterham opeten en dan weer gewoon mee mogen doen met alles qua eten en bedtijd, of hij mocht geen pepernoten meer of ander snoepgoed, en hij zou dan om 5 uur naar bed gebracht worden. Ik was hem helemaal zat gewoon, niet leuk meer

Man en ik twijfelden zelfs of we morgen wel Sinterklaasdingen wilden doen, want het is gewoon niet gezellig zo

Ik hou het verder ook kort, moet gauw gaan slapen...
Goedemorgen!

Tieger wat vervelend dat je werk niet heel zonnig is verlopen de eerste week, en dan de kinderen die niet gezellig zijn, hopelijk is iedereen vandaag uitgeslapen en vrolijk!

amalia wat stom van dat schilderij, zo zijn bij mij de wollen kleertjes volgens internet woensdag op de 'bus' gedaan en ook nog niks gehad. Zou het door de sneeuw komen? Ik heb ze maar vast een mail gestuurd...

hier heeft het aardig gedooid jammer!!!

ok wat hebben de kids gehad, oudste zoon een bestuurbare hijskraan, een knikkerspelletje, een zappelin tijdschrift, een dino, plastic dieren, badschuim, glow in de dark sterren en planeten.

Dochter heeft een juwelenkistje, speldjes, een vlindertasje, fifi het bloemenmeisje pop, glitterpennen, dominospel en een vlinderbroche gekregen,

J heeft een wit blousje en een ruit blouse gekregen, een spencer, een voorleesboek en een badeend!

Allemaal van mijn moeder en zusje,

En vandaag met schoonfamilie, dan krijgen de kinderen ook onze kado's.

Ze zijn nu al een uur aan het spelen (gaaaap, gelukkig heb ik weer eens goed geslapen)
Goedemorgen RW jij bent er lekker vroeg bij op zondagochtend. Of kon je niet meer slapen van de sinterklaas spanning, haha!

Viool wat een schattige avatar heb je? Doet me ergens aan denken, maar dat kan ik hier helaas niet neerzetten.

Och Rikst wat naar voor jullie dat het even zo moeizaam gaat met je oudste! Hoe gaat het nu dan? En gaan jullie nou nog wel de sint viering doen?

Jammer hè dat het dan zo moet gaan. Kan me voorstellen dat je je kind dan even helemaal zat bent, hoe naar dat ook voelt.

Hier een (tot nu toe) rustig weekend. Wij gaan vanmiddag sinterklaas vieren, met mijn ouders en mijn zusje met haar gezin. Leuk hoor, daar heb ik wel zin in.

Als nou morgen die beste man weer naar Spanje is, gaan jullie dan gelijk over op de kerstversiering en kerstboom enz....Daar ben ik erg benieuwd naar. Ik heb nl op 23 november de eerste versierde kerstboom al ergens in een huis zien staan. Ik vraag me dan af, wat bezielt mensen om meer dan een maand tegen dat ding aan te zitten kijken?

Maar goed, wanneer komt bij jullie de boom en de versiering?
Bengel je maakt me nieuwsgierig!

De kerstboom nou ik ben al sinds een jaar of wat erg ongezellig, de extra versiering in een niet af huis valt voor mij onder TROEP gezellig he !!! Het zit me in de weg als ik rondkijk en nog extra prullen zie. Dat wordt pas weer leuk als ik een mooie ruime kamer heb. De kerstboom komt hier dus 1 dag van te voren

amalia vreselijk irritant zeg dat je geen kadootje hebt nu / pakje mist ! Maar kan je er geen echt traditioneel gedicht van maken. Een verhaal over de postpiet ? De postbode vast in de sneeuw?

Rw wat een leuke kadootjes. Doet me verwarmen, klinkt zo gezellig, als kind ben je dan zo trots. Leuk zeg, joepie ik heb ook weer een kleintje!!!

Ootje speelt al kwartier met de babygym van hout. Zo schattig!
Viool aatje kan niet lezen dus gedicht schiet niet op . Ik heb een willen rompertje ingepakt.

Stress vandaag dus ik hou het kort!
Fijne 5 dec allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven