Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
HM.. ik heette vroeger altijd desertrose op forums en msn..

Als ik nu bij vrienden kom noemen ze me nog roosje ipv echte naam
Is man 3 de 2m06 man?
Nee Miranda .. man 3 is niet 2.06 die spreek ik niet meer.. dit is MrDate van ehhh dat hele gedoe met die andere meid .. remember ??
Grmpff waar is m'n avatar?
Peas on earth!
ohww die, ok....lang geleden!
in de erwtensoep Prinses
Gister in de kroeg was erg gezellig, veel bier, leuke mannen en eehhh ook nog gezoend....en om half 2 ge-smst met date, we smsten elkaar tegelijk!
quote:Miranda01 schreef op 15 december 2007 @ 13:06:

ohww die, ok....lang geleden!

jah oktober ofzow..

Heb je Noa nog gesproken ? We moeten binnenkort es een meeting doen in Adam.. ff borrelen
quote:Miranda01 schreef op 15 december 2007 @ 13:07:

Gister in de kroeg was erg gezellig, veel bier, leuke mannen en eehhh ook nog gezoend....en om half 2 ge-smst met date, we smsten elkaar tegelijk!gezoend met date offe gezoend met wildvreemde ?
met een stranger... zoenen door een telefoon beetje lastig

6 uur thuis, moet dus nog wel ff bijkomen......
Een goede middag dan maar,

Ben zowat de hele morge bezig geweest om hier te komen, jah desert/vleer
Leuke stranger .. vertel er es wat meer over..

Had je je ringen afgedaan ? Of had je ze nog om ?
Heej Man3.. welkom .. je moet nu wel ff t lijstje invullen

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zow mensen, wat een gezelligheid hiero.

In die derde persoon praten is lekker makkelijk. Het schijnt dat mensen dat graag doen als ze over nog niet verwerkte trauamatische ervaringen praten...

En wat die opmerkingen betreft over dat ik nog geen man aan de haak heb geslagen "jij bent toch zo'n leuke meid", bladiebla... Ik word er GEK van!!!!

Het is niet zo dat ik helemaal geen leuke mannen tegenkom op dit moment. Echt wel, maar niet mannen waar ik net eventjes iets meer mee heb. En ik ga niet voor iets minder. Hij moet niet "leuk" zijn, hij moet "superleuk" zijn.

Wat voetbal betreft: ik kijk alleen NL-elftal bij WK en EK-voetbal. Dat vind ik wel leuk. Ex-vriendjes vonden het soms irritant om met mij voetbal-insite of nabeschouwingen te kijken. Ik had namelijk alleen maar opmerkingen als: "oh, die heeft lekker kontje; goh wat een mooie ogen; hij moet echt iets aan zijn haar doen; enz.." Maar ja, dan moet je maar niet zoiets saaais al dat gaan kijken met mij hoor. Dat doe je vrouwen (muv HM) toch niet aan?!
Hey man3, daar ben je dan! welkom!

Haha, zoenen door de telefoon! Dat zou handig zijn! haha!
zoenen kan weer niet .. maar telefoonsex kan dan weer wel ..
voetbal sucks ... nou ja ik kijk liever naar SATC of Desperate housewives ofzoww
Trouwens waarom kunnen vrouwen meerdere dingen tegelijk en mannen niet ?
Zo, ben weer terug van de douche, en er is alweer aardig gepost zo te zien! Leuk Leuk Leuk!! (overdrijven is ook een vak )

Ja, ben al 39, gezien de naam Xander68...beetje voorspelbaar he?

Gisteren kreeg ik er trouwens nog een compliment over van een vrouwelijke collega...."je zie er niet uit als 39 en je gedraagt je er ook niet naar"..... Mooi, streelt toch een beetje m'n ego Maar dit hoor ik van meerdere mensen, dat ik nog niet zo'n "uitgeleefde kop" heb....hahaha!

Goh...HM, dat hoor je inderdaad niet vaak.....vrouwen die van voetbal houden!

Haha!, kan me wel voorstellen dat een vent toch sterk in z'n schoentjes moet staan wat betreft voetbal...heb je aan mij geen goeie aan op dat gebied...

Zie het al voor me....een schreeuwende, fluitende, vloekende HM in een stadion....kan ik me even niks bij voorstellen

Vleer, een paars dekbed in De Pimp is helaas NIET toegestaan, enkel blauw met een leuk bloemetjesmotief, maar mag ook effen blauw zijn.
Moest zo lachen om t topic bij Mode..

De confrontatie met mijzelf ... in het pashokje

Hebben jullie dat nu ook?

Besluit ik lekker te gaan shoppen, winkel in winkel uit..truitje hier..broekje daar, huppakee pashokje in.

En dan...

Is het voor mij elke keer weer een verrassing hoe ik eruit zie! en dan heb ik het niet over de kleding, maar mijn naakte lijf! Sta ik bij de H&M,Zara of Bijenkorf..mag ik er best wezen en dan de V&D..ik ben gewoon bang van die spiegels (of belichting) daar..Put hier,bobbel daar..lelijke adertjes en een megaAss!!!! Terwijl thuis er alles weer normaal uitziet, en die dingen helemaal niet zo opvallend zijn..wat is dat toch?

Herkennen jullie dit?
feest van herkenning
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 13:13:

Een goede middag dan maar,

Ben zowat de hele morge bezig geweest om hier te komen, jah desert/vleerAhhh...fijn....niet meer alleen tussen de vrouwen hier. Welkom Man3!
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 13:13:

Leuke stranger .. vertel er es wat meer over..

Had je je ringen afgedaan ? Of had je ze nog om ?

Oh ja die discussie......heb daar nooit zo over nagedacht, is dat wat ik altijd fout heb gedaan? Ik houd ze altijd om en krijg er nauwelijks opmerkingen over, maar trouwringen zijn toch wel zichtbaar anders dan normale gouden ringetjes??

Welkom man3
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 13:19:

Trouwens waarom kunnen vrouwen meerdere dingen tegelijk en mannen niet ?Geen last van....doe heel veel dingen tegelijk...ben daar op getraind! Heb dat mooi aan mijn werk te danken, daar doe ik 100 dingen tegelijkertijd.

- Leeftijd? net 28 (gisteren)

- Hoe lang al single? 7 maand

- Langste relatie ? 2,5 jaar

- Kortste relatie? kort

- Regio? Doetinchem

- Aan het daten? soms wl, soms niet

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7,5

- Sterrenbeeld ? boogschutter

- Kinderen of kinderwens ? nee/zou wel leuk zijn

- Hobby's voetbal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven