Het Theehuis
zondag 16 december 2007 om 20:20
zondag 16 december 2007 om 20:25
zondag 16 december 2007 om 20:36
Gunst, nu je het zegt. Er staat idd geen nutricia op het pak. Zo zie je maar weer, ik koop denk ik 2x per jaar een pak.
Ga mijn bed in, morgen eerste dag van normale werkweek, dus tot 17.30 en ook met wat avonden erbij. ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Eow veel succes morgen!!!
Kessterientje hoe gaat het met the finga??
Ga mijn bed in, morgen eerste dag van normale werkweek, dus tot 17.30 en ook met wat avonden erbij. ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Eow veel succes morgen!!!
Kessterientje hoe gaat het met the finga??
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 16 december 2007 om 20:37
quote:peppie schreef op 16 december 2007 @ 20:32:
Chocomel, het merk Chocomel dus, is niet meer van Nutrica. Is dat oncryptisch genoeg?
Ik zie je spuit nieh Vish maar ik weet niet of dat zo erg is
Gut, had Marlin dat zeker gelezen.
Met de spuit spoten wij lachgas in den bekken.
Chocomel, het merk Chocomel dus, is niet meer van Nutrica. Is dat oncryptisch genoeg?
Ik zie je spuit nieh Vish maar ik weet niet of dat zo erg is
Gut, had Marlin dat zeker gelezen.
Met de spuit spoten wij lachgas in den bekken.
zondag 16 december 2007 om 20:39
Pepsel, Pfaffs is afgelopen. Vorige week om half 2 toch 2 afleveringen na elkaar geweest. C'est fini.
Ben nu Elf (jaja ) op net 5 aan het kijken. Alvast in kerstsfeertje komen. En zoals het een echte kerstfilm betaamt is ie ontzettend slecht en zoet...
Oudste slaapt ook onder dekbed sinds hij 20 maanden is. Op die leeftijd kunnen ze het ook goed van zich afgooien als het te warm is. Deed hij met laken ook en nu dus met dekbed.
Kess, ga jij nu trouwens zo'n duodeken halen voor Vito?
Ben nu Elf (jaja ) op net 5 aan het kijken. Alvast in kerstsfeertje komen. En zoals het een echte kerstfilm betaamt is ie ontzettend slecht en zoet...
Oudste slaapt ook onder dekbed sinds hij 20 maanden is. Op die leeftijd kunnen ze het ook goed van zich afgooien als het te warm is. Deed hij met laken ook en nu dus met dekbed.
Kess, ga jij nu trouwens zo'n duodeken halen voor Vito?
zondag 16 december 2007 om 20:40
Vish, slaap lekker en sterkte vast voor werkdag morgen. Is lang ineens.
Eow, ik zou even kijken op www.hema.nl anders, kun je gewoon online bestellen. Chica lag ook met zo 1,5 onder dekbed en al eerder soms bij mij eronder na eerste ochtendvoeding even. Het is ook een kwestie van in de buurt zijn en beetje luchtig houden allemaal. Donzen dekbed ook weer heel anders dan heel synthetisch.
Ja, Kess, leeft Don nog?
Ga meteen even kijken naar Wupper. Heb gelukkig al gegeten dus eetneiging misschien minder dit keer
Eow, ik zou even kijken op www.hema.nl anders, kun je gewoon online bestellen. Chica lag ook met zo 1,5 onder dekbed en al eerder soms bij mij eronder na eerste ochtendvoeding even. Het is ook een kwestie van in de buurt zijn en beetje luchtig houden allemaal. Donzen dekbed ook weer heel anders dan heel synthetisch.
Ja, Kess, leeft Don nog?
Ga meteen even kijken naar Wupper. Heb gelukkig al gegeten dus eetneiging misschien minder dit keer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 16 december 2007 om 20:47
quote:peppie schreef op 16 december 2007 @ 20:42:
Fijn dat je dat zelf kunt indelen Vish. Dan zijn het toch meer uur dan oorspronkelijk overeengekomen? Dus meer poen? Ik zou inderdaad 40 uur kunnen gaan werken, nmaar dat doek nie. Heb wel net aan moeder gevraagd of ze de 1e vrijdag van maand op wil passen, dan kan ik af en toe even wat extra uren draaien.
Fijn dat je dat zelf kunt indelen Vish. Dan zijn het toch meer uur dan oorspronkelijk overeengekomen? Dus meer poen? Ik zou inderdaad 40 uur kunnen gaan werken, nmaar dat doek nie. Heb wel net aan moeder gevraagd of ze de 1e vrijdag van maand op wil passen, dan kan ik af en toe even wat extra uren draaien.
zondag 16 december 2007 om 20:52
Da`s lekker Vish. En hoeveel vakantiedagen per jaar?
Eigenlijk is het gewoon KEIgoed dat de Pfaffs niet komen want dan kan ik NU m`n nest in. Het lijkt wel of ik hoe langer hoe brakker word nu Wup weer beter slaapt, alles doet me pijn *vrijdag kraken/accupunctuur, joehoe *
Inad, Star, Luun, Diri en Vish: werkse morgen!
Eow, gesprek ze morgen!
Kess, TBM ze morgen
Kus!
Eigenlijk is het gewoon KEIgoed dat de Pfaffs niet komen want dan kan ik NU m`n nest in. Het lijkt wel of ik hoe langer hoe brakker word nu Wup weer beter slaapt, alles doet me pijn *vrijdag kraken/accupunctuur, joehoe *
Inad, Star, Luun, Diri en Vish: werkse morgen!
Eow, gesprek ze morgen!
Kess, TBM ze morgen
Kus!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 16-12-2007 20:52
Reden: kutkankerteringtyfus smiley :)
Reden: kutkankerteringtyfus smiley :)
% gewijzigd