Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gatvurrr dat klinkt goor.
Ow shit ja, dat gesprek met baas is ook morgen! Nou, die kan je niets meer maken zo op je roze wolk! En als ie begint te zeiken gewoon \\:-)//
Smodsig he, niet wat Eow er ineens tussendoor zegt .
Alvast veel succes met de baas Eow!
Ik eet chocohazelnoten mjam mjam. En ik kreeg van m`n moeder dat chocomelding voor de Senseo; wát een tegenvaller zeg!

Ow en shopwandeling werd gewone wandeling; het was toch geen koopzondag
Hazelnoten zijn zooo vies! Zitten altijd wel een paar rotte tussen.

Chocorozijntjes wel lekkurrr. Heb van alles bij de Giga Chinese Supermarkt gehaald, allemaal spannende dingen die ik allemaal moet proberen tuulk.
de beste choco is toch gewoon nutricia opwarmen en dan slagroom, de rest valt me altijd tegen eigenlijk.
Je bent gewoon jaloers op me hazelnoten Vish

Ja pesies, Nutricia (die geen Nutricia meer is maar da`s een ander verhaal ) is de goeiste! Maar deze paddinggedoeconstructie is van Nutricia-die-geen-Nutricia-meer-is dus ik dacht dat het hemels zou zijn Jammerrrrdepammer....
Ik vin je wel kripties hor.

Ik had ook zo'n spuit maar deed er hele andere dingen mee.
Heb boer zoekt vrouw opstaan en bedenk me ineens dat er 1 hele leuke boer tussen zat.
Chocomel, het merk Chocomel dus, is niet meer van Nutrica. Is dat oncryptisch genoeg?

Ik zie je spuit nieh Vish maar ik weet niet of dat zo erg is
Oh nou sie ik `m wel. Maar hoef niet te weten wat je er mee deed

Ik lees een verhaal in de Viva Mama over een vrouw die met een buik van 7 maanden nog vreemdging
Gunst, nu je het zegt. Er staat idd geen nutricia op het pak. Zo zie je maar weer, ik koop denk ik 2x per jaar een pak.

Ga mijn bed in, morgen eerste dag van normale werkweek, dus tot 17.30 en ook met wat avonden erbij. ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Eow veel succes morgen!!!

Kessterientje hoe gaat het met the finga??
quote:peppie schreef op 16 december 2007 @ 20:32:

Chocomel, het merk Chocomel dus, is niet meer van Nutrica. Is dat oncryptisch genoeg?

Ik zie je spuit nieh Vish maar ik weet niet of dat zo erg is

Gut, had Marlin dat zeker gelezen.

Met de spuit spoten wij lachgas in den bekken.
Avonden? Vertel eens hoe je week er dan precies uitziet Vish?

Truste en werkse!
Pepsel, Pfaffs is afgelopen. Vorige week om half 2 toch 2 afleveringen na elkaar geweest. C'est fini.

Ben nu Elf (jaja ) op net 5 aan het kijken. Alvast in kerstsfeertje komen. En zoals het een echte kerstfilm betaamt is ie ontzettend slecht en zoet...

Oudste slaapt ook onder dekbed sinds hij 20 maanden is. Op die leeftijd kunnen ze het ook goed van zich afgooien als het te warm is. Deed hij met laken ook en nu dus met dekbed.

Kess, ga jij nu trouwens zo'n duodeken halen voor Vito?
ma, di en don van 8.30 tot 17.30 en dan nog 8 uur verdelen over ik denk de woens, de vrij en de zat/zon.
Hoezo had Marlin dat gelezen? Over cryptisch gesproken!

Lachgas, is dat cewl?
Vish, slaap lekker en sterkte vast voor werkdag morgen. Is lang ineens.

Eow, ik zou even kijken op www.hema.nl anders, kun je gewoon online bestellen. Chica lag ook met zo 1,5 onder dekbed en al eerder soms bij mij eronder na eerste ochtendvoeding even. Het is ook een kwestie van in de buurt zijn en beetje luchtig houden allemaal. Donzen dekbed ook weer heel anders dan heel synthetisch.

Ja, Kess, leeft Don nog?

Ga meteen even kijken naar Wupper. Heb gelukkig al gegeten dus eetneiging misschien minder dit keer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Fijn dat je dat zelf kunt indelen Vish. Dan zijn het toch meer uur dan oorspronkelijk overeengekomen? Dus meer poen?
Nah wat dom van de Pfaffs! In mijn gids staat toch echt dat vanavond om 22 uur de laatste aflevering van het seizoen is!
quote:peppie schreef op 16 december 2007 @ 20:42:

Fijn dat je dat zelf kunt indelen Vish. Dan zijn het toch meer uur dan oorspronkelijk overeengekomen? Dus meer poen? Ik zou inderdaad 40 uur kunnen gaan werken, nmaar dat doek nie. Heb wel net aan moeder gevraagd of ze de 1e vrijdag van maand op wil passen, dan kan ik af en toe even wat extra uren draaien.
Da`s lekker Vish. En hoeveel vakantiedagen per jaar?

Eigenlijk is het gewoon KEIgoed dat de Pfaffs niet komen want dan kan ik NU m`n nest in. Het lijkt wel of ik hoe langer hoe brakker word nu Wup weer beter slaapt, alles doet me pijn *vrijdag kraken/accupunctuur, joehoe *

Inad, Star, Luun, Diri en Vish: werkse morgen!

Eow, gesprek ze morgen!

Kess, TBM ze morgen

Kus!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 16-12-2007 20:52
Reden: kutkankerteringtyfus smiley :)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven