Juli 2011

16-11-2010 11:00 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickDue dateLentes VK / gyn afspraak Jill 8129 juni29 ♥ Zonnetje19762 juli Roosje742 juli36 ♥ Abura4 juli 28 ♥,13 decemberSem844 juli 26 ♥Tes743 juli 36 ♥ Mandy 818 juli3 december VK 29Cowvanjou15 juli39 ♥, echo 6 decemberGypsey10 juli ♥ Zon8210 juli Aventura10 juli1 dec VK 32 Blogbabe10 juli30 10 decemberSmurkje11 juli Es2612 juli 28 ♥, 2 dec VK Renky12 juli 2814 december Asjenemou14 juli40 ♥ 8 december Isabelletje1413 juli ♥ Lieke7914 juli 307 dec, echo 22 dec Juul10016 juli37 3 december Xaloy18 juli37 ♥ 16 decemberTheezakje1320 juli 2513 december Hierperdepiephoera21 juli 338 december Lieselotje20 juli39 22 december Nolleke24 juli28 ♥ 3 decemberDo7925 juli31 3 decemberSumii25 juli36 14 december2jongens26 juli35 15 decemberLeeuw8227 juli28 6 decemberLaura7429 juli36 15 december echoJunepermay31 juli31 29 december echo
Krijg die stomme kerst-avatar niet gewijzigd..
Leeuw 28jaar 1e kindje kloppend hartje gezien 10januari gynaecoloog
Uitgerekend 31juli
Je kunt de thread ook gewoon noemen Juli 2011 # ! Ik heb bericht gehad van het forum, dat ze vanwege privacy redenen geen e-mail adressen meer doorsturen!! Jammer, hè. Dus we moeten een nieuwe tabel maken.

Ik vind het fijn als jij het doet, Vera, ik krijg het toch wel druk. Mijn gegevens zijn:

39 jaar, 1e kindje, uitgerekende datum: 14 juli, kloppend hartje gezien, 5 januari nekplooimeting (echo) gynaecoloog!

Als je ideeën wilt hebben om de kolommen in te vullen, kun je nog eens kijken bij andere discussies (andere uitgerekende maanden), hier staan weer andere tabellen. Succes!!
Hallo allemaal,

Ik wil mij ook graag aanmelden voor dit topic!

Mijn vriend en ik zijn nog niet zolang bij elkaar, maar ik ben toch zwanger geworden. Niet gepland, maar zeker wel welkom. Ik ben 19 en mijn vriend is 36. Voor hem is het de tweede, zijn oudste is al 14.. Soms is dat wel makkelijk, maar soms ook niet. Elke zwangerschap is anders en soms denkt hij dat hij alles kan vergelijken met de zwangerschap van zijn eerste kind.

Ik ben nu 10 weken en 2 dagen en ben 24 juli uitgerekend. Mijn omgeving reageerde eerst geshockt, daarna erg blij.. vooral ook omdat we nog niet zolang samen zijn. Maar goed.. je kan ook 10 jaar samen zijn, een kind krijgen en dat het dan alsnog misgaat in de relatie.. daar doe ik dus niet zoveel op uit.

Verder heb ik al 3x de kleine gezien. 1x in het ziekenhuis omdat ik uitgedroogd was van al het spugen.. 1x bij de VK en 1x bij de gyn.. omdat ik de eerste weken van de zwangerschap alcohol heb gedronken en wat jointjes had gerookt moest ik een afspraak maken bij de gyn.. daar krijg ik dan ook een 20-weken-echo, die kunnen ze iets uitgebreider bekijken. (ik ben nu wel gestopt met alles hoor!!!)

Nou het lijkt mij leuk om mee te schrijven en alle ervaringen van de rest te horen. Zeker omdat het mijn eeste zwangerschap is, is alles zo nieuw en ben ik soms wat onwetend..
Welkom FruityPebbles!

Leeuw, wat een vervelende kwaaltjes inderdaad... niet iets om gezellig te delen.... Maar hier kan dat gelukkig wel!

Gelukkig heb je je voor niks zorgen gemaakt!

Vera, fijn weer een goede echo en fijn dat je altijd mag bellen.

Ik heb gisteren EINDELIJK de eerste echo gehad. We zagen ons kindje lekker rustig liggen, een beetje zwaaien met armpjes en beentjes, heeeel schattig (zo anders dan bij onze dochter, die kregen ze niet eens op de foto, vloog en sprong op en neer, haha). En een kloppend hartje dus. Ik ben volgens deze echo uitgerekend op 21 juli. Ik ben dus nog steeds 31 jaar en krijg mijn tweede kindje.

De misselijkheid lijkt iets minder te worden, dus hopelijk kan ik maandag gewoon weer aan het werk.

Zwangerschapskleding heb ik nog van mijn vorige zwangerschap, ik was toen precies dezelfde periode zwanger, want dochter was 28 juli uitgerekend. (maar voorlopig heb ik het denk ik nog niet nodig)

Trouwens een tip: koop voorlopig nog niet te veel zwangerschapskleding, want dan moet je in de zomer weer alles nieuw kopen.

En koop vooral broeken (en jurkjes), want heel veel bovenkleding kun je gewone kopen, alleen even opletten dat het niet te kort is en dat het meerekt.

Ook kleertjes hebben we nog heeel veel, maar zijn voor een meisje. We willen wel weten wat het wordt en als we een jongetje krijgen, moet ik dus veel kleertjes kopen.

Ik koop voor mijn dochter nu heel veel tweedehands, maar in het begin vond ik nieuwe kleertjes wel heel leuk.

Wat we nog moeten is een commode en een kast. Die ga ik denk ik op mp of bij ikea kopen.

Denk dat we idd het beste een nieuw topic kunnen aanmaken.

Vera, wil jij dat dan doen? Is wel fijn als de tabel weer klopt.

Ik vind het ook wel leuk als erbij staat hoeveelste kindje het is.

Merk zelf dat zo'n tweede zwangerschap toch heel anders is.

Sommige dingen worden veel minder belangrijk op de een of andere manier...... Hebben andere zwangere mama's dat ook?
Goedemiddag dames,

Ga dit keer mee doen i.p.v. lekker meekijken. Ik ben 34, uitgerekend 4 juli 2011, twee echo's gehad. Het is mijn tweede zwangerschap. Heb dochter van juli 2009.
Hoi dames,

Fijn Vera dat je de tabel wilt doen. Mijn gegevens: Tessa, 36 jaar, uitgerekende datum is 3 juli, 2e kindje en de volgende afspraak bij de verloskundige is 3 januari. Echo (20 wk) op 11-2.

Ik heb gisteren ook al wat zwangerschapskleding gekregen van een vriendin. Mijn eigen kleding van de vorige zwangerschap heb ik allemaal uitgeleend, dus die ga ik maar eens terugvragen.

Gefeliciteerd met alle goede echo's. En Zoebie, jij met je aanstaande kleinkind natuurlijk!
He meiden,

als jullie weer een nieuwe topic starten mag je mij er wel uit laten hoor. Het is zo'n grote groep meiden en het lukt mij niet om alles bij te houden. Ook merk ik dat ik meer een meelezer ben dan schrijver.

Veel plezier nog met het nieuwe topic.

Liefs Jill
Ben bijna klaar met de tabel. Heb diegene die de afgelopen 2 weken nog heeft geschreven erin gezet. Als dat anders moet zijn laat het dan even weten. Ik ben nl zelf later begonnen met schrijven dus "ken" niet iedereen. Moet zo de deur uit, ga vanmiddag verder.
hoi.. ik ben er ook weer!

Gisteren echo gehad en alles zag er goed uit.. mooi kloppend hartje..

Voor de tabel:

39 (bah!) .... 4e kindje, uitgerekend 23 juli. 11 januari nekplooimeting.

Leeuw: fijn dat alles toch ok is!!!
Alles goed hier: even voor de tabel

je uitgerekende datum : 2juli, leeftijd 36, datum vervolgafspraak echo 22 februari/vk 4 januari/gyn/andere bijzonderheden, 1e/2e/3e kindje.
Lieselotje, wat fijn, een mooie echo!!

ik heb gisteren een mindere leuke avond gehad...even wat boodschappen gedaan en toch net te zware dinges opgetild (denk ik) Thuis wat rode afscheiding, heel kelin beetje maar toch, niet echt een leuke gevoel ....was helemaal geschrokken, de rest van de avond rustig aan gedaan op de bank, vandaag geen bloed meer..zit op het werk en ga eleke uur naar het WC om te controleren. 3 januari de eerste echo..kan echt niet meer wachten.

voor de tabel: 27 juli, leeftijd 35, eerste echo 3 jan, 3e kindje
Meiden, link naar het nieuwe topic Juli 2011, nieuwe deel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven