Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
Lief dat je afscheid komt nemen.

Het ga je goed.
Naomi, zoals met zoveel werd ook nu pas duidelijk wat we hadden toen het er niet meer was.

Dank je wel voor alles wat je voor de forummers hebt gedaan
Dag Naomi, veel succes.
Veel succes in 2011!

Naomi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heldin.

Wat stoer dat je dit doet. Dank voor alles en wat een gemis dat jij hier weg bent!

Het ga je goed Naomi!
Fijn dat het weer wat beter gaat!

Zorg goed voor jezelf
Ja, dat vind ik echt.
Ach lieve Naomi,

Het ga je goed, meid. Het waren 2 fantastische dagen! Ghe.

Peace, man!
Am Yisrael Chai!
Lieve Naomi,

Wat lief dat je afscheid komt nemen. Je was een hele lieve mod, die wél luisterde naar de forummers itt wat er nu gebeurt. Die de forummers wél serieus nam.

Het is een forum geworden voor vrouwen zonder mening. Want als je een mening hebt, dan heb je zo een ban aan je broek.

Dank voor alles.

Jammer dat alles zo heeft moeten lopen.

Ps het zou me niets verbazen als dit topic ook in een zwart gat verdwijnt.
anoniem_118334 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 19:53
Reden: provocerende opmerking verwijderd
% gewijzigd
Bedankt voor al je inzet Naomi

Je hebt me ten tijde van problemen onder een oude nick fijn te woord gestaan.
Gelukkig ben je weer aan het opknappen. Take care!
Dag lieve Naomi!

Niet alleen wij als frummerts hebben dit forum groot gemaakt!

Jij en je Engelen hadden daar een groot aandeel in!

Heel erg bedankt en het ga je goed! Succes voor jou en je gezin in het nieuwe jaar!
Naomi, bedankt en succes!

PS er was even geleden ook een beterschapstopic voor je, ik weet niet of je die al gevonden had?
Naomi,

ik hoop dat je snel volledig opknapt. Jammer dat je in zo´n rumoerige tijd afscheid moet nemen!

Ondanks dat we met regelmaat op je mopperden, gaan we je missen, dat doen we al namelijk!

Ik wens je het allerbeste toe!
Naomi.

De Tyfus En Een Zoen!

Het ga je goed met wat je ook gaat doen in het leven.
DTEEZ!
Dag Naomi, bedankt voor alles!

Dankjewel lieve Naomi voor de fijne samenwerking in het team.

Ookal was je soms misschien iets té lief voor het forum, als je het beleid nu ziet kunnen we maar 1 ding zeggen: mensenkinderen, wat gaan we je missen!

Het ga je goed, we houden contact!

Liefs!
Naomi, veel succes met je verdere carriere. Ik gun je een werkgever die wel weet wat web 2.0 betekent en zijn medewerkers hierin ondersteunt. Het ga je goed! Liever een afscheid dan een Wismiss worden toch :-) Je kunt veel meer dan met een bordenwisser in de weer!
"dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden."

Dat is zo. Maar daar heeft Hoogherhandt niets mee van doen. Wij worden één voor één gewipt. Althans, dat proberen ze, dat heb je vast wel gemerkt.

Vooral Tut moet het ontgelden. Bannen om niets, door postings van vele vele weken geleden, in topics van trolls.
Dag Naomi, echt jammer dat je weg bent met jou is de sfeer volkomen verdwenen hier.

Veel geluk verder!

Enne...redactie, als dit topic ook in de digitale prullebak verdwijnt hebben jullie het echt te gek gemaakt en kom ik echt niet meer.

Dan is dit een té sneue plek om te verkeren.
Dag Nomi!

Hopelijk mag jouw afscheidsoptic blijven staan, want je verdient het zeker om te lezen hoeveel mensen blij waren met de manier waarop jij de boel hier in goede banen probeerde te leiden! Het ga je goed!
Damaris, laat dit topic nou niet in het Zwarte Gat verdwijnen....
Dag lieve Naomi!

( Mag je dit plaatsen? )

Ik houd zo van afscheidstopics, maar deze had ik liever niet gezien. Al komt ie niet onverwacht natuurlijk. Maar je wordt gemist. Heel erg. De communicatie is met jouw vertrek een stille dood gestorven.

Jij was een Mod met hart voor het forum en voor de forummers. Er viel met je te praten. In de laatste periode waren er ook wel problemen, maar inmiddels weten we wel dat die niet op jouw conto bij te schrijven zijn.

Ik ben benieuwd wat je gaat doen en ik hoop heel hard dat je deze toestand snel achter je kunt laten.

Ik wens je het allerbeste!
Dag lieve Naomi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven