Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:VC, ik dacht het toentertijd ook niet te kunnen. Ik was met recht relatieverslaafd. Hij nam de beslissing en dat is nog steeds het beste wat ie ooit voor me heeft gedaan, al zag ik dat toen niet zo. Toen ik later echt inzicht kreeg met wat voor een situatie ik me had ingelaten, had ik enorme spijt dat ik het zelf niet afgekapt hebt. Met recht een leermoment.hebt = heb uiteraard
Ik heb gisteren heel kort contact gehad met Gm.

Hij maakte me duidelijk dat hij in de war is en hoopte om ooit de goede weg te gaan bewandelen,ook wenste hij me kracht toe.

Mijn reactie daarop was...die kracht heb ik al en mijn weg is ook al gevonden..heel veel succes verder,ik hoop dat het je goed gaat.
Heel goed Deurtje, kort maar krachtig. Weet ie meteen waar ie aan toe is.
Deurtje,moeilijk maar enorm dapper.Kort, krachtig en to the point.
Wereldmeid ik vind jou met recht een kanjer!*;
Wereldmeid wat ben je sterk geweest .

Deur goede actie hoor nu even zijn nummer laten blokkeren door je provider of niet meer reageren op telefoontjes of sms of whatever. Het gaat hem goed....maar helemaal zonder jou! Geef hem (en jezelf) maar cold turkey dan weet hij ook dat er gekozen is (door jou).
Deurtje, sterk van je! Volhouden hoor! :R

Bedankt meiden!

Ik hoop dat ik nog net zo sterk in m'n schoenen sta als ik hem over een paar weken weer zie maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Hij is nu op vakantie, met zijn vrouw uiteraard. Niet als gezin, want hun kinderen zijn al volwassen en gaan niet meer mee.

Ik vraag me af of je nog wel met elkaar op vakantie zou gaan als je echt zo'n vreselijke ongelukkige relatie hebt als hij mij voorspiegelde! Maar dat is zijn pakkie-aan.

Ik had hem trouwens een kaartje gestuurd vanaf mijn verre warme bestemming, om hem een beetje de ogen uit te steken, haha.
Ik twijfelde of ik alle gebeurtenisen van de laatste tijd wel moest posten maar nu ben ik blij dat ik het gedaan heb,jullie reacties doen me erg goed.

Ik voel me ook echt heel rustig,al vanaf de dag dat hij terug naar huis ging.Het hele afgelopen jaar was het leven tussen hoop en wanhoop.Ook toen Gm dus voor mij koos,steeds die onzekerheid,gaat hij het echt doen?En dan?Hoe nu verder samen,hoe pakken we het aan?

En nu is het duidelijk,geen onzekerheden meer,geen hoop,geen verwachtingen.Het doet pijn maar deze duidelijkheid haalt ook de spanning bij me weg.

Gisteren heb ik een hele fijne dag gehad,ik ben met vriendinnen weggeweest en savond begonnen met een nieuwe cursus,erg leuk allemaal.

Vanmiddag ga ik samen met een andere forummer bij Angel eten,ik kijk er naar uit.....ja,voor nu voel ik me lekker en ik ga er alles aan doen om dit gevoel vast te houden.

En uhhh,vandeweek heb ik een date...doe eens gek :P
@Al2jaar,fijn om je weer eens gesproken te hebben,ik ben blij dat het zo goed met je gaat :R
quote:@Al2jaar,fijn om je weer eens gesproken te hebben,ik ben blij dat het zo goed met je gaat :R

Het zelfde geld voor mij!!! Eigenlijk moet ik GM dankbaar zijn want zonder deze misere waar we allemaal door heen moeten had ik jullie lieve meiden nooit ontmoet!!!

*; voor jullie allemaal en op het moment bijzonder voor Deurtje en Dulcia
quote:

quote: deurtje reageerde

@Al2jaar,fijn om je weer eens gesproken te hebben,ik ben blij dat het zo goed met je gaat :R

Het zelfde geld voor mij!!! Eigenlijk moet ik GM dankbaar zijn want zonder deze misere waar we allemaal door heen moeten had ik jullie lieve meiden nooit ontmoet!!!

*; voor jullie allemaal en op het moment bijzonder voor Deurtje en Dulcia

Haai lieverd... gaat goed hoor met mij, zei verleden keer toch al tegen je dat het elke keer makkelijker werd,voel me nu zelfs heel erg goed eigenlijk.

Zondag nog een sms gestuurd met fijne vakantie haha dat was het laatste wat ie van me hoort, ik zit in de negeerstand bij hem en dat vind ik nu helemaal niet erg meer, het is zelfs goed geweest van hem om me zo te behandelen, wat een slappe zak bah!!!

verliefdheid is in een klap weg en ik ben daar eeeeeerrug dankbaar voor , kan eindelijk weer gaan leven pfffff tijd niet gedaan , nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik hem de laatste tijd controleerde en eigenlijk alles al wist en heb het spelletje een beetje meegespeeld nog, toch nog ff 2 weken van m genoten ;) en nu kan ie oppleuren.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of jullie gm ook zo zielig kon doen met zichzelf in de knoop en blablabla,,,,,, werd gewoon een dagtaak om die man gelukkig te maken pfffffffff word tijd om mezelf gelukkig te maken, en dat geld voor de meeste van ons!!!

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke *; en ik hoop snel eens af te spreken meiden!!!
Naar de 1rtselijnspsych. geweest en komt allemaal goed.Flinke huilbui gehad aldaar maar met mij komt het goed.Ben der echt klaar voor.:).

Heb mezelf daarna een metamorfose kado gedaan.Andere look doet me goed,megagoed.k'Zag er oud en grijs uit bah.En nu weer fris en fruitig.

Grtjs.*;
Dulcia heel herkenbaar je post.Over het 'zielig'doen en het vooral als zijn probleem ziet maar mij er mooi mee insleepte,en ja ik liet me meeslepen.Of beter gezegt idd. hoe zorg ik er voor dat wat hij thuis mist in vul.Wat hij letterlijk zei en beschouwde als aanvulling.Nou niks aanvulling,ik was een leuek invulling voor zijn saai maar gesettelde leven.Waarop hij bleef zeggen zo heb ik het niet te zien.Yeah right.Ik kom er voor uit hij was bovenal mijn invulling en tevens aanvulling.

Mijn verliefdheid is ook nu in 1 klap weg door zijn botte opmerking dat ik hém gebruikt zou hebben.Mss. heeftie wel gelijk,maar hij was toch echt degene die me DE liefde verklaarde en me al het moois verkondigede wta hij niet waar kon maken en ook niet waar ging maken.

Mijn schellen zijn echt wel gevallen.En daarmee mijn liefde voor hem ook.Nu het verwerken van hoe heb ik van zo iemand kunnen houden?Dat is mijn eigen gevecht nu waarmee ik korte metten maak.
Face, klinkt goed, die initiatieven die je neemt om hier sterker uit te komen. Ik merk bij jou wel een hoog zelfverwijt-gehalte, zo van: hoe had ik zo stom kunnen zijn? Dat is wel herkenbaar voor mij. Maar zo sla je iedere stap in de goede richting weer half dood met negativiteit.

En over zijn opmerkingen: ik denk altijd 'iedereen heeft recht op zijn eigen waarheid'. Als hij het op die manier afdoet, dat jij hem zou hebben gebruikt, dan is dat ZIJN visie. Misschien is het gewoon een vorm van projectie zodat hij zijn eigen aandeel niet (geheel) hoeft te erkennen. Laat je niet te veel van de wijs brengen door wat hij er allemaal uit kraamt. Belangrijker is hoe Face zich voelt en vooral: waar ze zich goed bij voelt!

Ik hoop dat je psych je goed vooruit helpt. Ik herinner me dat je in het verleden niet goed geholpen bent of dat het niet klikte tussen jou en de hulpverlening.

Kop op! Iedere dag is er een!
Klopt Wereldmeid heb idd. enorm zelfverwijt,waar mijn vooruitgang idd. in de weg staat nog.En daar ga ik nu ook mee aan de slag.Ze hebben mijn dosier in het archief van toen ik daar was om een punt achter de relatie te zetten.Dit was 2005.Dat word er tevens bij gehaald nu om op basis van die info deze stap aan te pakken.Ik zei ook dat ik door zijn opmerking eigenlijk wederom van slag was.Nu kreeg ik de schuld van het geheel?Zoiets,trap na van de man die met mij verder wilde maar op zijn principes.Bij het intake gesprek was ze niet verwonderlijk dta ik daarmee zat nu en me naar voelde over alles.Het is denk ik zo je zegt een projectie om maar niet bij zichzelf te rade te gaan.Een wat ik kan kan jij ook.Dát is het gewoon,en ook zijn visie hoe hij het zag en hoe ik het maar duidelijk wilde hebben en wilde maken tot hem door wilde dringen waar hij mee bezig was waardoor ik  mijn aandeel wegdrukte.
En ik zal me goed voelen zodra hij me niet meer kan raken en dta kan hij nog steeds vandara mijn hulp inschakelen hoe nu door deze laatste stap komen en niet ooit weer in zo een valkuil terecht komen.
Lieve Face, lees je eigen posts van de laatste maanden eens terug, dan zie je hoe veel verder je al bent gekomen de laatste tijd. Natuurlijk raakt hij je nog met die stomme opmerkingen, je hebt wel een paar jaar van je leven aan hem besteed, dat kan je niet zomaar terzijde leggen.

En maak jezelf geen verwijten, je dacht toen dat je goed handelde, achteraf is het zo makkelijk te zien waar je "fout" ging, maar zo is helaas het leven. Soms kost het even voor je leert.

Ik vind het goed dat je hulp zoekt, ga daar mee door, je groeit er alleen maar door, weer een winstpuntje wat deze GM je heeft opgeleverd. Je bent een krachtige vrouw die een hoop op haar bordje heeft niet alleen haar GM maar ook andere zaken (volgens mij). Ondanks die moeilijke zaken leef je toch maar mooi je leven en ben je er voor je kinderen, je medeforummers en wie weet voor wie nog meer. Top Face, een hele dikke virtuele knuffel van mij.
Puk wat een ontzettend lieve reactie van je welke me zeer deugd doet.Heb ik wel ff nodig zulke warme lieve worden opbeurende woorden, in het bos waarin ik me bevind en waar ik de bomen soms werklijk niet zie meer.

Je hebt gelijk ik heb genoeg op me bord gehad en meende er eens te zijn heb alleen iemand de kans gegeven me nog meer te doen zinken.Hij die me N.B. wist te zeggen hoe diep vanbinnen ik naar wat geluk en liefde zocht en hij me wel even zou redden.Ja werkelijk zijn woorden.Ik bleek nog niet sterk genoeg te zijn na mijn breuk met ex en verzeilde meteen en zette het anker in GM.

Ergens heb ik mega kracht en die komt vanzelf omhoog en geeft me de spirit om door te zetten.En die kracht is MIJN leven samen met mijn kinderen.
Het was nog maar een intake-gesprek maar voldoende om haar de ogen wagenwijd open doen te staan, ik heb alles eerlijk ook van mijn kant voorgelegd.It took 2 to tango.Kom ik ook resoluut voor uit.

Het was wel frappant dat ze vol verbazing mijn ene na het andere relaas aanhoorde.De vorige keer heb ik het aafgekapt omdat ik het zelf wel verder kon.2jr. verder ben ik dan zover.Ik was in een web beland en geen wonder dat ik nu op blaren zit die maar op spanning blijven staan.En step by step maar weer door deze fase heen en ze 1 voor 1 laten knappen/doorprikken.En ik het uiteindelijk achter me kan laten.
Inderdaad Face, it takes two to tango. En natuurlijk doe je mee als iemand lieve dingen zegt die je zo graag wilt horen. Natuurlijk zie je de zon-zijde als je behoefte hebt aan iemand die van je houdt. Nu sta je dan met beide benen op de grond en wat is dat raar.

Het moeilijke is dat als die knop omgaat je ineens kijkt naar de brokstukken die achter je liggen en de toekomst zo leeg en kaal lijkt.  Je weet niet meer hoe je leven was voor.....en je hebt geen idee hoe je je leven weer inhoud moet gaan geven. Stap voor stap, blijven ademen, niet te hard voor jezelf zijn, jezelf eens complimenteren als je goed bezig bent geweest en weten dat het weer beter wordt maar dat het tijd kost.

Je intake is geweest dat is weer een stap die genomen is. Het weer schijnt beter te worden en je hebt een make-over gedaan.

Een goede dag dus voor je, geniet daar maar eens een uurtje van ipv die zelfverwijten.

Fouten maken is alleen erg als je er niks van leert.
Thnx Puk,*;.

Hoe is het met jou nu?Ik heb Deurtje gevraagt naar je mailadres maar geen respons.Zou het fijn vinden wanneer we contact zouden kunnen hebben via msn/chat/mailen.
Heb mezelf gecomplimeteerd vanmiddag,:D door mezelf te verwennen.Vorige week kwam ik nog brak aan buij de huisarts waarin ik alleen maar zei het hoeft niet meer voor mij.Uiteindelijk kan dat nieyt h,eik heb wel even 3 kinders dus roep mezelf dagen daarna tot orde.En neem geen genoegen met zulks gedachten maar maak er werk van.En ja mijn toekomst lijt nu leeg.Voel me ook leeg.Maar ergens diep ver weg is er die kracht en die komtboven draven.En ik leer mezelf de kunst nu aan door te zeggen tegen mezelf hey loop niet te hard van stapel,wil niet alles tegelijk.Stap voor stap,en neem je tijd.
Zulke gedachtes mogen inderdaad niet maar soms dan lijkt het leven zo zwaar dan heb je ze toch. Maar je moet door voor kinderen maar vooral voor jezelf. Wil ook graag contact met jou, herken veel in je manier van doen (zeg ik dit goed). Vraag anders mijn e-mail adres op bij een moderator, dat kan toch.

Met mij gaat het weer goed gelukkig was weer even hard werken. Die schop onder je hol he.
Je zegt het prima hoor.Mijn manier van doen.je ziet herkenning.Ik heb verzoekje ingediend bij moderator.Tot snel.Ben geen doorgewinterde chatter hoor,:P.Ik zie je snel tegemoed.
En yep die schop onder je hol manman,gelukkig geven we úm iig.(aan onszelf/en anderen) en daar gaat het om.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven