Relatie redden, hoe?

11-11-2010 11:22 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn abrupt uit elkaar gegaan (zijn keuze) door een gebrek aan communicatie. Die communicatie kwam pas na de breuk weer op gang..Er zijn nogal wat irritaties aan elkaar en het gevoel is daardoor (?) ook bij beiden wel een beetje minder/weg. We woonden samen en zijn nu dus weer volledig op onszelf en alleen.

We kunnen de leuke tijden met elkaar alleen niet vergeten en willen elkaar nog een kans geven! Vooral omdat we voor de breuk nooit ook maar iets met elkaar hebben kunnen bespreken en een breuk als deze blijkbaar nodig was..

Maar: hoe pakken we dit nou goed aan? Om teleurstelllingen bij beiden te voorkomen..?

Hoop dat jullie tips hebben!
Muisjr, nog een dIng voor ik ga slapen:

Realiseer je je dat niemand hier je dom, onverstandig of slap noemt, behalve jezelf?

En ik snap dat je ex niet wilt loslaten. Want wat nou als hij daardoor jou loslaat? Of (en dat is nu mijn grootste angst) dat jij je over hem heenzet en niet meer wil en dat hij dan pas beseft wat hij mist.

Maar muisjemeiske, als hij het na 3 maanden op deze manier nog niet weet, wanneer dan wel? Je bent een engel dat je al zo lang wacht! Niey dom of slap maar vol hoop en liefde. Dat is mooi en ook pijnlijk soms.

Denk je soms niet, juist omdat ik van hem houd moet ik hem loslaten? Denk ik wel over mijn ex.
Hee paarsjurkje, ik vind dat inderdaad wel van mezelf ja. Ik bijt me als een pitbull vast in de materie. Word onrustig als ik te lang weg ben van huis om het er met jullie over te hebben of te kijken of ik een reactie heb van ex. Super ongezond. En merkte in de weken dat ik ex los liet (ze zijn er geweest, 2 hele! ) ik wel heel verdrietig werd, maar ook rustiger. Huilen huilen, maar goed...dat hoort erbij. En nu huil ik ook nog soms, dus tja...Maar dat vind ik dus stom van mezelf, want afkappen, gelijk vanaf het begin, was het beste geweest. Heb ik ook gedaan, ex raakte een soort van in paniek; ging zelf mailen en sms'en en toen ben ik overstag gegaan, waarop hij weer ging terugkrabbelen. En nu ziet ik hier.

Ben ook bang dat ik los laat en dat hij dan weer wil over een tijd. Ex zelf is daar ook bang voor. Maar na 3 maanden nog niet weten, tja...echt missen is er nog niet van gekomen, want ik ben er nog. Tot het irritante aan toe . Dus snap dat hij ook niks kan besluiten zo.

En loslaten omdat ik van hem hou, ook waar. Ik gun hem het beste. Alleen: dat ben ik!!! ;)
Zo! ben er net weer van ex. het was weer een raar avondje. ex bracht me weer ontzettend in verwarring, bah! hebben het even over niets gehad, over zijn ander en over ons. en weer kreeg ik het idee dat hij het nog steeds allemaal niet weet, nog niet los van me is, wil of kan komen. en voel ik nog steeds een deur die open staat.. ik zal morgen het hele verhaal doen want kan wel even wat heldere en kritische inzichten gebruiken! nu eerst slapen, Welterusten!
-
Sorry, dubbel.
anoniem_116865 wijzigde dit bericht op 04-01-2011 18:11
Reden: Dubbel.
% gewijzigd
-
Dubbel.
-
Dubbel.
-
Dubbel.
-
Hm' Sorry voor 5x mn bericht hierboven, ging via mn telefoon, dus niet zo goed.. Ik moet zo werken, dus wil graag even snel mn verhaal doen, en horen wat jullie ervan vinden en nu zouden gaan doen.. (sorry, reageren op de rest doe ik vandaag na werktijd weer).

Gister dus bij ex geweest.. Binnengekomen wou hij me gelijk een gelukkig nieuwjaar wensen, heb alleen gezegd, ja dankjewel ;) Eerst een beetje ongemakkelijk gepraat over koetjes en kalfjes.. Toen heb ik maar gevraagd, maar zeg, euh: 'dus je hebt nu wat met haar?'. Nya ze hadden paar x gezoend, maar het was nog niet echt wat.. Omdat ze niet wisten of het gaat werken (haha, dat gaat het niet denk ik).

Want zij zit doordweeks op kamers, gaan elkaar dus niet veel zien.. En ook hij zit een beetje in de knoop geloof ik..

Ik moest echt geloven dat het pas sinsd week of 2/3 was, het contact voor die tijd was volgens hem niet zo intensief, en ging vooral over mij en hem.. Afin, weet niet zo goed of ik hem moet geloven, maar hij leek echt eerlijk en gekwetst om het feit dat ik het idee heb dat ik me zo bedrogen voel.. Hij zei nog wel sorry voor dat hij het zelf had moeten zeggen, en ook voordat ik nu alle roddels hier in dit kutdorp aan moet horen, van ach, ik had het toch gezegd..

Dus, begin van de avond.. Er even over gepraat, ik ben boos geweest op hem, maar ook verdrietig dat het zo gelopen is. Beide heb ik laten zien.. Ook geprobeerd hem niet bewust te kwetsen met allerlei verwijten.. Nya toen kregen we het dus ook weer over ons, hoe het gelopen was, en dat ik stiekem nog steeds van mening ben dat het kan, alleen dat nu niet meer zo zeker weet..

Dat we weten dat we beide fouten gemaakt hebben door niet echt met elkaar te praten.. Gister weer goed gesprek gehad, en dat voelde zo goed en vertrouwd.. Dingen van elkaar te weten gekomen die we nooit echt uitgesproken hebben omdat ze als 'normaal' beschouwd hebben.. Vb. Hij was 1 van mn 1ste echte relaties, dus ik had altijd zoiets van, ach dat kleffe gedoe (ook in het openbaar), niets voor mij.. En hij zei ook altijd dat dat voor hem niet hoefde.. Terwijl blijkt dat we daar beide wel ontzettend van houden.. En meer van dat soort dingen..

Nya gewoon goed gepraat, en dat deed wel pijn, omdat ik nog steeds denk (ondanks dat ik m een lul vind), dat we bij elkaar apssen en onze relatie zeker nog te redden was.. Hij zei ook echt dat hij heel lang getwijfeld heeft, en ik heb hem gevraagd waarom hij dan stopte met twijfelen en er niet voor ging..

Zijn antwoord: ik durfde niet.. ik was bang dat ik je niet genoeg kon geven en je daar meer pijn mee ging doen..

Oh en ik baalde van het antwoord, want ik had het liever 1000x geprobeerd, dan hoe het nu gegaan is (en dacht dat hij dat ook wist, wist ie ook, maar toch.. ) Nya beetje vaag verhaal..

Had het er dus best een beetje moeilijk mee, want ik vind het een kutstreek, maar toch mis ik hem.. Dus hij zo, mag i je even knuffelen.. Nya, niet echt op geantwoord.. maar hij deed het toch.. En oooh wat voelde dat weer goed..

En tja, het bleef niet alleen bij knuffelen, echte sex met ex is er neit geweest hoor.. Maar kwam toch dicht in de buurt (Hij nam initiatief, en tja ik ging mee, waarom? Geen idee, kijken hoever hij kon gaan).. Hebben het er ok een kort over gehad, of ik de volgende x mn magneten thuis wou laten ;) Nya waarom er altijd nog zo'n aantrekkingskracht is, en dit zo ontzettend goed voelt.. Ik heb er niet veel opgezegd, en hij wist het antwoord ook niet..

En nu, heb ik er goed aan gedaan? Ik weet het niet. Waarom ik het heb gedaan? Eerlijk denk ik om te kijken of ik nog wat los kan maken bij hem.. Om te zien of hij gaat twijfelen, nogmaals.. Omdat het nu wel erg echt is.. (Oh, heb hem ook gezegd dat ik opzoek ben naar eigen huisje, en weer vond hij dat niet zo'n goed idee.. ja kun je daar beter nog niet even mee wachten, kost veel geld blablabla, ik weet het niet hoor)..

En eigenlijk lever ik nu net zo'n kutsrreek als dat hij en zij doen, tenminste als hij echt wat met haar wil (hoewel ik sterk het idee heb dat zij een rebound is, en hij mede door gisteravond misschien weer gaat twijfelen), of zijn dat alleen maar mn hoopvolle gedachtes..

Misschien dat jullie even helder inzicht en advies kunnen geven? Ik voel me weer raar.. Gister verliefd.. Hij keek me verliefd aan, verdomme die lul.. Ik had gehoopt kwaad daar weg te gaan, maar niets is minder waar.. Pff, bah!

En zou ik hem vandaag een smsje sturen over gister? En wat er dan inzzetten.. Dat ik het een verrassend/verwarrende avond vond? maar dat ik nog steeds zn acties niet goedpraat? Of misschien het maar gewoon laten rusten. (Het is trouwens zeker dat ik hem zaterdag de hele dag zie op de sportvereninging, de jaarlijkse nieuwjaarsactiviteit)..

Sorry, lang verhaal.. Kon het niet korter maken..
-
Lieve Mootje,

Het geeft niets hoor, dat het een lang verhaal is geworden. Je moest even wat kwijt.

(Je eerdere berichtjes kun je trouwens wijzigen en leeggooien, zodat er niet 5x hetzelfde staat.)

Op de een of andere manier lijken je ex en jij zich niet van elkaar los te kunnen maken.

Eigenlijk zijn daar maar twee oplossingen voor:

- of definitief breken en elkaar gewoon ook echt een tijd niet meer zien en spreken.

- niet doen alsof je geen contact meer wil en kijken wat er nog in zit.

Dit laatste heb ik al vaker beschreven. Dat maakt niet dat dat is wat je moet doen, alleen zou het een goede manier kunnen zijn, als je toch contact houdt.

'Die ander' past dan overigens niet in het verhaal.

Aangezien jullie nu steeds om de hete brij heendraaien en kennelijk toch nog wel aan elkaar hangen, zou je hem kunnen voorstellen om te kijken wat jullie nog hebben/kunnen hebben.

Een aantal zaken is uitgesproken. Dat is heel goed. Zoals ik Muisje ook al aangaf, kun je dan nu maar beter breken met het verleden. Dikke streep eronder en positief verder gaan. Alsof jullie elkaar net leren kennen. Leuke dingetjes doen, dingen delen. Langzaam aan weer handje vast, kusje geven, knuffel... rustig vertrouwen opbouwen.

Maar hij moet dan wel breken met die ander (en jij ook, mocht je ook een ander hebben). Sowieso is dit niet netjes naar jou en niet naar haar, dus kloppen doet deze situatie toch al niet.

Wil hij perse niet met die ander breken, dan weet jij genoeg. Hard, maar waar. Kennelijk wil hij liever scharrelen en rondflirten dan proberen te kijken wat hij nog met jou heeft.

Het kan ook zijn dat hij het moeilijk vindt om dat andere meisje te kwetsen. Kan ik me voorstellen, maar dan moet ie maar even streng voor zichzelf zijn. Dat meisje heeft er ook niets aan om tweede keus te zijn. En hij heeft er zelf niets aan om telkens heen en weer te hupsen tussen twee. Er komt dan een moment dat ie ze toch allebei kwijt is.

Ik zou hem vandaag even met rust laten. Kijk eerst eens even of hij zelf ergens mee komt.

En anders: waarom stuur je hem (later, niet perse nu!) geen bedankje? 'Dank je wel dat we gepraat hebben. Heftig maar goed. Ik ben er blij mee. X'

Ander ga je weer in discussies over wat er verwarrend is, en wat hij verkeerd heeft gedaan. Dat weet ie wel. Dat heb je hem al verteld.

Werkze meid!!

Overigens kom ik uit t oosten van t land... dat vroeg nog iemand.
Pff heftig!

Heb eigenlijk niets toe te voegen aan amy's verhaal!

Inderdaad: twee opties, radicaal kappen of er weer voor gaan.

Laat het even rusten. Bel of sms of mail niet teveel en maak een afspraak voor over een week en leg hem die optie voor. Elke andere reactie dan 'ja ik wil proberen en breek met die scharrel' komt uit op optie een: radicaal kappen.

Wil hij haar niet loslaten? Kappen!

Weet hij het niet zeker? Kappen!

Doet ie vaag! Kappen!

Maar wil hij ook, ga er dan weer met zijn tweeen voor.

Overigens weet ik uit ervaring dat mannen intimiteit tussen hen en hun ex vaak niet bedoelen om te laten zien dat ze nog willen proberen, maar vaak ook om uiting te geven aan die intimiteit en gevoelens die ze hebben, dus probeer jezelf ook te wapenen...

Een wat lichtere noot:

Gisteren mijn nieuwjaarzoenjongetje gesmst dat het lief was datie nog aan me dacht maar dat ik net uit een lange relatie kom en daar nog te veel verdriet van heb. Reageert ie superlief dat hij precies weet hoe het voelt, omdat hij een tijd geleden uit een relatie van 6 jaar kwam en dat hij het snapt, maar of ik ook zijn nummer wil bewaren voor wie weet. Hm misschien was ie toch minder jong dan dan ik dacht.

Doe hier verder niks mee behalve enorm giechelen met vriendinnen en dat luchtige niksige is precies wat ik nodig heb nu.
Oooo Mootje, wat een avond vol gebeurtenissen zeg!

Jeetje he... ben wel heel erg blij voor je dat jullie niet ruziend of schreeuwend tegenover elkaar hebben gestaan. (in tegendeel dus zelfs gnagna!)

Tja... pfffffffffff wat heftig.

Lijkt me moeilijk om nu weer met jullie aantrekkingskracht en gevoelens voor elkaar geconfronteerd te worden. Aan de andere kant is het ook iets heel moois natuurlijk...

Ik zou ook even wachten met een sms-je en kijken of hij eerst zelf ergens mee komt.

Dat van dat je op zoek bent naar een eigen huisje en dat hij vindt dat je daar misschien even mee moet wachten dat snap ik niet helemaal. Bedoelt hij daarmee dat het nog goed kan komen tussen jullie?

En jij vertelde hem dat je stiekem nog wel denkt dat het kan, hoe reageerde hij daar dan op?

En of je net zo’n kutstreek als zij leveren? Tja... je ex zegt duidelijk dat het nog niet echt iets serieus is tussen hun en laten we voorop stellen dat HIJ niet eerlijk is tegenover haar als hij zegt nog niet los van jou te zijn etc...

Maar zou je het eventueel weer met hem willen proberen? Kun je alles vergeven en loslaten eventueel denk je? En waarom is het ook alweer uit gegaan tussen jullie? Je vriend twijfelde toch ineens? Heb je er vertrouwen in dat hij dit keer wel communiceert met je?

En waar kwam jij ook alweer vandaan Mootje?
O en paars jurkje! Wat lachen dat nieuwjaarszoenjongetje (hihihi!) zo leuk reageert!

Ik vond eigenlijk ook best dat je best wat zou kunnen drinken met hem. Dan kun je toch tijdens dat drankje hem face to face vertellen dat je het hartstikke gezellig vindt, maar dat je nog totaal niet toe bent aan een vaste relatie. Dat betekent toch niet dat je geen lol kunt hebben en en gewoon gezellig kunt afspreken?

Klinkt wel als een leuke lieve vent!
En o ja, ik moet ook eerlijk zeggen dat door al jullie verhalen hier over hoop en door Mootje’s verhaal nu... dat ik zelf ook een beetje begin te twijfelen of ik niet ex moet sms-en en vragen of hij mee gaat wandelen ofzo...

Ik mis hem.

En dan wil ik hem eigenlijk wel vragen waarom hij zegt dat hij wel contact wil hebben, maar vervolgens geen enkel initiatief van zijn kant toont. Als ik sms of bel dan neemt hij wel op en spreekt hij wel met me af, maar zelf neemt hij helemaal geen contact op.
Hee Mootje heftig zeg!! Denk je net dat je alles af aan het sluiten bent, gebeurt er weer iets! Ik zou ook wachten tot hij zelf ergens mee komt. Je kan hem toch niet sturen in zijn keuze. Pf, wel echt een onverwachte wending! (vind ik)
Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ex mailt als antwoord op mijn mail om over dingen na te denken: Waarom moet het nou weer zo moeilijk?! Ik wil gewoon als vrienden afspreken en verder niets.

Op zich prima, dan doe ik dat dus niet. Maar ik weet dat het niet alleen "als vrienden" is. Een paar dagen terug wilde hij het nog proberen. Hij heeft alleen gewoon geen zin in moeilijk gedoe. Dat zegt eigenlijk ook genoeg he jongens.. :( 0 inzet van zijn kant.

Heb maar teruggemaild dat er twee opties zijn:

Of de deuren zijn bij beiden nog niet dicht en we maken er een leuke avond van. Of de deur is bij hem al lang dicht, maar dat wil hij niet toegeven, omdat ik dan geen contact meer wil. Dan moet ik door en kan ik niet in afspraken met jou blijven hangen.

Pffff, wat een plank heb ik voor mijn kop he! Ex weet elke keer precies zichzelf in de slachtofferrol te drukken, heel laf vind ik dat. Maar ik ga er wel in mee..Hij loopt elke keer alleen maar te zuchten en te steunen dat het allemaal zo moeilijk is en dat IK (ja, ik dus, hij niet) zo moeilijk doe.
Hm, hij koos natuurlijk optie 1. Had ik van tevoren ook wel kunnen bedenken. Ik ben een slechte quizmaster! Haha
Oja, en hij gaat nadenken, ben erg benieuwd wat er dan gebeurt ... knipoog, mijn tekens op mijn toetsenbord doen raar! )even offtopic' Weet iemand hoe ik dit hersteld krijg= dit moet dus eigenlijk het vraagteken zijn!
Muisje... hij zegt dat hij alleen als vrienden wil afspreken. Als jij daar akkoord mee gaat, kun je dat gewoon doen.

Nog steeds kan jij rustig aan kijken of het beter gaat en de communicatie proberen te beheersen (geen ruzie maken, respectvol blijven etc). Misschien is het wel goed hoor, om nu niet 'moeilijk' te doen.

Laat het even voor wat het is. Doe niet zo je best. Wil niet teveel.

Misschien is het 'gewoon' afspreken eigenlijk best wel gezellig en voelt hij zich dan straks weer meer op zijn gemak (en jij ook). Of jullie vinden er allebei geen klap aan. Dan ben je ook klaar.

Je hebt inmiddels al teruggemaild, dus die stap is gezet. Maar laat het verder. Maak je eigen keuzes. Je bent neit afhankelijk van of hij iets met jou wil of niet.

Onthoud: hij voegt iets toe aan je toch al complete leven. Je hebt hem niet nodig!!!

Maak er een leuke avond van als jullie toch afspreken. Ga niet praten. Doe niet meer moeilijk. Laat het gaan. Kijk lekker film, pak nog wat chips, lach om een grapje. Zeg m gedag en ga weer naar huis.

Beetje relaxed is voor jou ook wel ns lekker denk ik.

Dat ik voorstander ben van open en eerlijke communicatie en trouw aan elkaar, wil niet zeggen dat je altijd en alleen maar moet communiceren. Je kan ook even gewoon duf naar een film staren en het heel gezellig hebben samen. Niet forceren. Laat het maar even gaan.
oja, dat heb ik ook wel eens gehad met mijn toetsenbord. Je hebt dan een bepaalde toetsencombinatie ingedrukt en dan verandert uitroepteken en tussen haakjes en zo van plek. Het is iets met CTRL+ALT+SHIFT ofzo.. Paar keer proberen tot 'ie het weer doet of je computer opnieuw opstarten.

Muisje, muisje, muisje... Wat kan ik nog toevoegen? Je krijgt van ex toch niet de reactie die je wilt, hij hakt toch geen knoop door. Maar misschien is het voor jou genoeg als de deur op een kier blijft staan? Als dat is wat je nodig hebt, dan is dat zo. Maar ik voel me zo nutteloos dat ik je geen beter advies kan geven..

Heb zoenjongetje toch maar een sms gestuurd en hij begreep het gelukkig helemaal, want had zelf een tijdje terug een relatie van 6 jaar achter de rug. hm, misschien toch niet zo jong als ik dacht dan. Maar is niet echt mijn type, en ik wil eigenlijk alleen iets met iemand beginnen (zelfs scharrelen) als ik denk dat er echt meer aan zit, vind op deze manier met iemand iets beginnen terwijl mijn hart nog stuk is van ex niet eerlijk tov hem en mezelf. En ik wil eigenlijk gewoon heel graag pas weer met iemand iets beginnen als ik echt heel erg verliefd ben, want dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Achja, komt wel weer!
Sorry dat ik inbreek, maar @ muisje sorry dat ik het zeg maar jemig meis ik lees hier mee, maar word eerlijk gezegd(en dat bedoel ik echt goed!) ook een beetje moe van al je mailtjes aan ex. Je bent er echt tveel mee bezig en waarom wacht je nou niet gewoon de afspraak eens af en kijk wat er gebeurd en dan gezegd word...zo mail je het toch helemaal dood en begrijp heel goed dat ex hier behoorlijk kregel van raakt..zeg dit puur om je te helpen en ben bang dat als je zo doorgaat ex puur op dit gemail een keuze gaat maken...laat ut gewoon ff met rust.
pff nog niets van ex gehoord.. hoop dat hij net zo met zn gevoel in de war is als dat ik ben. had gehoopt er klaar mee te zijn. maar weet het even niet meer. wil ik hem nog terug? ja! zou het kunnen, ik denk van wel! we weten iig wat er fout is gegaan, verkeerde verwachtingen (of er vanuit gaan dat er iets verwacht word terwijl dat niet zo is) en het gebrek aan communicatie hierover.. ik mis hem. hoop dat hij mij ook mist en weer is gaan nadenken.. straks meer. moet nog klein uurtje werken maar vond het erg fijn jullie reacties te lezen dat ik toch tijdens mn werk even stiekem wou reageren.. ;)
-
Ja Wolkje, je hebt helemaal gelijk. Dat weet ik ook! Eerlijk gezegd heb ik bij eerdere scharrels alles ook op deze manier weten te `verpesten`. Gewoon te snel en te vroeg om duidelijkheid vragen die iemand dan totaal nog niet kan geven en het enige antwoord dan ook nee kon zijn.

Deze situatie is natuurlijk wel heel anders, maar ik doe in principe hetzelfde. Stom he! Maar wijs me er maar op hoor, dat kan ik gelukkig wel hebben, kritiek!

Dat is die pitbull in mij, totaal vastgrijpen in de verkeerde materie, gevoel van controle verliezen wat ik niet aankan ofzo...)vraagteken'
Mijn grootste angst is denk ik dat ex wederom niet respectvol met mij omgaat. Daarom probeer ik maar te vertellen op welke voorwaarden ik wil afspreken etc etc.

Voelde me een paar maandjes terug namelijk gewoon ingeruild. Respectloos gewoon. Maar zie wel dat het vaak zo gaat, vrij menselijk dus, wat het niet goedpraat hoor.

Maar denk dat daar mijn reactie uit voortkomt! Jammer dat je ook respect niet kunt afdwingen..
Wolkje reageert vrij pittig, maar heeft wel gelijk.

En Muisje... idd, je laat je leiden door angst. Maar je moet hem niet vertellen hoe je wil dat hij metje omgaat en wat hij allemaal fout zou kunnen doen. Dat is voor hem niet leuk om te horen en voor jou niet leuk om te zeggen. Je hebt het aangegeven. Prima. We weten het.

En nu ga je hem er gewoon aan houden. En niet door te vertellen wat ie fout doet (want dat is niet aan jou om te bepalen). Maar door een grens te stellen op het moment dat het mis gaat.

Dan zeg je op dat moment, als het dus gebeurt, dat je het niet fijn vindt hoe hij het zegt. Dat je zijn punt wel begrijpt, maar dat je liever hebt dat hij het anders formuleert, bijv...

Je kunt hem niet sturen en niet veranderen. Moet je ook niet willen.

Muis, ik denk dat je een beetje een control freak bent.

Maar weet je? Je beheerst de situatie juist veel beter, als je dat minder probeert. Juist door je rustig en correct op te stellen heb je de boel onder controle. Niet door je vast te klampen aan wat je perse veranderd wil zien.

Dus wil je controle: doe het dan even anders dan je gewend bent. Geniet, maak wat van je leven. En grijp in als het nodig is. Je kunt niet alles en iedereen beinvloeden, maar wel jezelf.

Respect kun je trouwens wel afdwingen. Als jij namelijk boven de situatie staat schep je aanzien. Dat dwingt respect af. Als jij als een geflipte stresskip gaat staan schreeuwen, tja, dan houdt t allemaal op natuurlijk (ik chargeer even... :-) )

Ja, dat hij er met een ander vandoor ging was respectloos. Maar zowel jij als hij wisten toen nog niet hoe je de situatie kon verbeteren. En nu ben jij in ieder geval al een stuk wijzer. Niet lullig bedoeld, maar gedraag je daar dan ook naar!
Oke.. smiley

Sorry toetsenbord doet nog steeds raar! Haha

Bedankt voor jullie steun, ik ga mijn uiterste best doen. Hou jullie op de hoogte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven