Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Kortom, ik ben er ook weer eventjes, en ben de boel aan het teruglezen!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 20:01:

En Vleer: JA, dat kun je dus tegen een man zeggen... heeft ie gewoon een beetje rekening mee te houden! (Mocht het Man3 betreffen is dit topic natuurlijk bij uitstek De Manier om dingen op subtiele en indirecte manier erg duidelijk te maken )

Ships valt t zo op .. Ene kant is t lastig dat Man3 mee leest maar aan andere kant missschien ook wel weer handig en als hij er niet tegen kan moet ie maar weggaan..

Ik schrijf hier al langer en vaker over interne dialogen in mijn hoofd, tis bijna een dagboek geworden, die ik over 40 jaar ga uitprinten en ga uitgeven in boekvorm dan hebben de oudjes in de Pimp ook nog wat leuks om te lezen
Miranda : je gaat RP man nu vragen waarom hij niet terug is gekomen op jouw voorstel en gaat vragen of hij uberhaupt nog wil afspreken.

Antw Ja : gelijk date plannen

Antw Nee: bedank hem voor de gezellige tijd en ga rpman2 inchecken

Ik wil geen roze soepjurkje ik wil een rooie
Vleer gaat gewoon haar dagen invullen met leuke dingen doen , werken , uitgaan, dinnetjes , wijn , hardlopen , familie..

En wacht rustig af , of meneer in kwestie zijn woorden omzet in daden
Haha, 'k zie er wel voordelen in hoor, dat je Man3 hier duidelijk maakt waar ie rekening mee te houden heeft . Interne dialogen opschrijven maakt in ieder geval soms ook voor jezelf duidelijk wat er aan de hand is (als je het terugleest).
Peas on earth!
Bij mij weinig actie op mannengebied. Ben vandaag de hele dag druk bezig geweest met de studie en heb nog wat andere klusjes moeten doen. De forumverslaving heeft bij mij niet erg toegeslagen vandaag. Haha! Ik lees weer vanalles hier!

En die flirtations van Xan en Prinses waren mij ook al opgevallen! Haha! Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Mijn exdate heb ik nog gesproken op msn. Gelukkig gaat het contact goed na onze "actie" van afgelopen weekend. Ik kreeg zelfs nog een compliment over mijn bedprestaties. Heb hem duidelijk gemaakt dat het dan wel de laatste keer is geweest dat ie daarvan mocht genieten. En hij zei dat hij dat zeker begreep en ook niet bedoelde als subtiele toespeling. Volgens mij was het ook niet zo bedoeld. Want dat hebben we direct diezelfde nacht nog besproken. Zo klaar als een klontje dus. Op naar nieuwe PP!!
Gaat nieuw dekbed uitzoeken bij wehkamp.nl (ofzo)
Pleister nr 7 zit er inmiddels op , snap niet waarom dat bloeden niet stopt.. Tis ijskoud hier , bloed had gewoon ijs kunnen zijn inmiddels
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 21:33:

[...]

Ships valt t zo op .. Ene kant is t lastig dat Man3 mee leest maar aan andere kant missschien ook wel weer handig en als hij er niet tegen kan moet ie maar weggaan..

Ik schrijf hier al langer en vaker over interne dialogen in mijn hoofd, tis bijna een dagboek geworden, die ik over 40 jaar ga uitprinten en ga uitgeven in boekvorm dan hebben de oudjes in de Pimp ook nog wat leuks om te lezen Ik zie het al voor me, het forum in boekvorm! Volgens mij wordt het een bestseller!
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 21:40:

Pleister nr 7 zit er inmiddels op , snap niet waarom dat bloeden niet stopt.. Tis ijskoud hier , bloed had gewoon ijs kunnen zijn inmiddelsVinger omhoog houden. Boven je hart. Helpt vaak.
p.s 45% korting op dekbedovertrekken bij wehkamp
quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 21:42:

[...]

Vinger omhoog houden. Boven je hart. Helpt vaak.zo kan ik toch niet Sun
Wel een blauw dekbed he, Vleer?

Anders even een drukverbandje aanleggen op vinger. Maar je zit toch in de zorg? Zuster Vleer, wat moet je doen?
Pop tis maar een heel klein plekje ga dan niet mijn hele vinger verbinden alsof op 6plekken is gebroken
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 21:43:

[...]

zo kan ik toch niet Sun

Daarvoor zijn verschillende oplossingen:

- je typt met één hand

- je vraagt of Man3 langskomt en voor jou gaat typen

- je gaat op de grond zitten en typt dan (zodat je toetsenbord boven je hart zit)

- ehhhhh
Twijfelt tussen deze 2

Vind de tekst stom wil satijnen zonder tekst grrr

En deze maar das katoen:

quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 21:48:

[...]

Daarvoor zijn verschillende oplossingen:

- je typt met één hand (dat lukt me niet )

- je vraagt of Man3 langskomt en voor jou gaat typen (die zit in voetbalkantine te praten over voetbal vrouwen bier en auto's)

- je gaat op de grond zitten en typt dan (zodat je toetsenbord boven je hart zit) tsssss als er nou verwarming was waar ik tegen aan kon zitten had ik t direct gedaan

- ehhhhh
deze is katoensatijn en met streepies

Miranda RP man al gevraagd ?
Ok, we zijn weer on speaking terms.

Date excuseert zich, zegt dat hij het ff eerder had moeten melden maar dat hij liever niet doordeweeks afspreekt maar in het weekend, want dan meer tijd... Vandaar dus zijn actie zondag, dat hij spontaan langs wilde komen....

En hij wil liever ook spontane date, druk momenteel om wat te plannen.

Naja ik ga ga er geen afspraak "uittrekken" hoor....vind het eigenlijk niet meer zo leuk zo.....omdat hij niet met een nieuw voorstel komt,

maarja lastig om te zeggen ; om hem dan maar helemaal af te wijzen....

pff
Gaat rustig verderzoeken naar dekbed.. vind t maar niks op wehkamp.. neckermann es proberen
Hmmm ben snoer aan stekker aan't prutsen... (want kerstboomverlichting essentieel onderdeel van kersstboom en lukt niet zonder elektriciteit, want kaarsen Risico op Brandende Kat). Wat is nou aard-snoertje..? geel/groen? of bruin? Prinses gokt op geel/groen....

Waarom zie ik niet dezelfde dekbedden als ik op Wehkamp kijk?!
Peas on earth!
Prinses.. geel/groen is aarde idd

Miranda idd ik zou er ook geen date uit trekken... dan ehh gewoon man 2 , kan je toch gewoon rustig wat mee chatten.. Je gaat er ja niet gelijk mee trouwen..

vind geen leuke dekbedden als ik er 1 moest kiezen ging ik v oor de witte met grijs katoen.. Maar Vleer kijkt rustig verder gaat morgen de stad maar es ff in
Wit-met-grijs-katooen/satijn is leukste!

Dank, stekker is inmiddels gefixt
Peas on earth!
Misschien ben ik moeilijk? Maar ben het ff zat,

heb gezegd dat ik wat anders ga doen en dan slapen, offline gegaan,

balen dit....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven