Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Maatje had toch tv op de kamer? Of was dat alleen even voor haar verjaardag vorig jaar

Hier geen tv hoor op de kamer!

Ieks, noodweer in ene zeg, bah.

Juud, leuk dat het feestje zo geslaagd was! En fijn dat je er weer vanaf bent ha ha, ik moet nog.... Nou, 3 jongens en 2 meisjes (en mijn 2 jongens) moet lukken.

Anders vraag ik de brandweerwagen wel wat harder te rijden worden ze vanzelf stil

Een knikkerbaan voor Mr J Mal?

Ik ben al 3,2 kilo afgevallen met SB, in 11 dagen. Gaat echt goed.
Huh, ik heb een aantal blz gemist, vreemd.

Kado MrJ dus al bekend.

Hel, leuk toch die camera?? Doet man er zelf nog wat bij, ouwe zeur
Mal, kwam bij de Televaag een stukje tegen over Energy4All:

Energy4All
Een draaiboek als in wat gaan jullie allemaal doen Bam? Leuk dat de ouders komen kijken, hoeveel uur duurt dat feestje?

Nee hoor niet eens de hele klas was op zijn feest, hij wilde er eigenlijk nog twee graag bij hebben, maar ik vond het wel goed zo. Het zijn ook allemaal kindjes waar hij veel mee speelt dus mijn regel van 5 kindjes ging niet op. Maar ja we waren thuis, ik hoefde gelukkig geen 10,00 p.p te betalen.

Jin die gymzaal is echt ideaal! Vind Mal ook .

Mal Sjors kreeg een radio en dat is echt een groot succes, ook Sjimmie vindt het erg leuk!

Tv op de kamer vind ik ook nog niks, maar Malman heeft in mijn vent wel een medestander gevonden hoor want hij is ook voor, maar gelukkig kan ik het nog tegenhouden.

Voetbal heb ik niet kunnen tegenhouden helaas, morgen heeft Sjors zijn allereerste wedstrijd. Vandaag scheenbeschermers en sportbroekje gekocht en het ziet er heel erg stoer uit. Misschien is het toch nog wel leuk ook. Sjors kan alleen echt niet tegen zijn verlies dus ik ben erg benieuwd hoe hij zich houdt als de bal van hem wordt afgepakt. Ik denk dat ik de camera maar meeneem, leuk voor later .
hahaha ik snapte het wel hoor, maar heb nog niet echt iets in elkaar gezet, alleen maar gedachtenspinsels.

volgende week eens op mijn gemak alles op een rij zetten.

Ik heb alleen klaar wat klaar moet, ik ben van de lastminute ;)

Juul speelt ook veel met veel kindjes, maar goed hij heeft moeten kiezen, ik wil eerst wel eens zien hoe dat gaat met 6
Whahahahahaha ik zie al een woede-aanval op het voetbalveld voor me Juud Veel plezier langs de lijn morgen
Nou anders ik wel Star. Ik hoop zo dat hij daar leert met zijn verlies om te gaan want het is echt drama!

Bam ik ben ook van de lastminute, ooh ik ben zó flexibel! Ik ken iemand die een heus draaiboek uitschrijft voor kinderfeestjes, echt van minuut tot minuut, twee kantjes vol .
Oooh, die tv was echt alleen voor de verjaardag vorig jaar hoor Amalia! Waar zie je me voor aan?

Draaiboek van 2 kantjes voor de kidnerverjaardag, wow. Neuh, hooguit een boodschappenlijst. Maar goed, ik ga ook geen voorstelling regisseren, ik rij ze alleen maar naar een pannekoekenhuis. Vind het wel een superidee Bam, een voorstelling. Hebben de kinders dan al gegeten?
Hoe laat moet hij Juud? Moeder van vriendinnetje die vanmiddag hier was moet morgen met zoon om 8 uur langs de lijn staan (de kleintjes moeten het vroegst, begreep ik...). Na, heel veel plezier! Misschine is de lol er wel heel snel af voor hem, als hij echt niet tegen z'n verlies kan.... (en dan stel jij heel wijs voor om er nog maar een jaartje mee te wachten ).
8 uur, kijk daarom zitijm kind op judo. Lekker binnen, mams met de andere moeders aan de cappuccino en roddels en kinderen op de mat .

Die tv van Maatje; ik dolde je maar Hel, weet dat het voor haarverjaardag was .

Ik heb wat op Hyves voor je geschreven btw.

Trusten!!
quote:Juud_ schreef op 14 januari 2011 @ 20:49:

Nou anders ik wel Star. Ik hoop zo dat hij daar leert met zijn verlies om te gaan want het is echt drama!

Bam ik ben ook van de lastminute, ooh ik ben zó flexibel! Ik ken iemand die een heus draaiboek uitschrijft voor kinderfeestjes, echt van minuut tot minuut, twee kantjes vol .

hahahahaha nou ik zal wel iets van een volgorde moeten hebben, want moet natuurlijk wel iets laten zien dus ik voel druk

Maar goed ik ben ook flexibel, het loopt zoals het loopt..

Jij bent natuurlijk ook wel gewend om met veel kinderen om te gaan en ik vind 1 al druk
quote:Helenita2 schreef op 14 januari 2011 @ 21:29:

Oooh, die tv was echt alleen voor de verjaardag vorig jaar hoor Amalia! Waar zie je me voor aan?

Draaiboek van 2 kantjes voor de kidnerverjaardag, wow. Neuh, hooguit een boodschappenlijst. Maar goed, ik ga ook geen voorstelling regisseren, ik rij ze alleen maar naar een pannekoekenhuis. Vind het wel een superidee Bam, een voorstelling. Hebben de kinders dan al gegeten?

We gaan frietjes eten voor de ouders komen. man wil graag de appelmoes traditie voortzetten omdat hij daar zo,n fijne herrinneringen aan heeft van vroeger.

En mij lijkt het geweldig om de clown uit te hangen en die patat gewoon op een kleeed te pleuren, met wat klodders mayo, ketchup en satesaus
Je hebt bij zoiets wel iets van een plan nodig en voorbereiding, maar mij kennende loopt dat vanzelf. Ik bedenk gewoon een zooi spelletjes en ik zorg dat dat in huis is. Ik zorg dat er circus muziek is, dvd van het circus en een voorleesboek, zodat plan NOOD inwerking gezet kan worden indien nodig

Maar zover ik begreep waren de meeste genodigden zeer enthousaist
Goedemorgen,

Ik ga even de hond uit laten( beetje laat vandaag) en mn kinderen willen allebei erg graag verven. Dus ik ben zo weer terug.
Hé ik was trouwens zomaar ingelogd. Wow mag in de krant!
Goedemorgen allemaal. Ik ben Brak!

Weer een forse aanval vanmorgen heel vroeg en niet meer geslapen
Stressed is just desserts spelled backwards
O, onze Senseo is deaud gegaan deze week. Hij zoog vacuüm ofzo, dus we kregen hem niet meer open. Dus Malman met een schroevedraaier opengemaakt en zei; 'ik heb hem gemaakt hoor!

Even testen als we er koffie mee zetten.' En toen vielen de stoppen eruit

Handig zo vlak voor de verjaardag , dus we hebben nu zo'n vierkante gekocht.
Zit er geen kantine dan in de gymzaal?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH Jehova's aan de deur. MET EEN KIND!!!!!!!! Wat zielig. Kapte het meteen af en dat beteuterde toetje van dat grietje. Heb wel sorry gezegd dat ze haar verhaal niet af mocht maken en succes gewenst. Wat sneu zeg. Stomme ouders, stom stom stom stom stom. Ze is het wel gewend hoor zegt dat mokkel nog.
Je zou zulke mensen toch Star. Misselijk. Moest niet mogen.
Sneu Star.
Goedemorgen!

Mal: vieren jullie vandaag eigenlijk? Zo ja, veel plezier!

Star: oh bah wat sneu! T. heeft ook Jehova's in de klas. Merk er weinig van, volgens mij gaan zij er wel soepel mee om en mag het meisje wel veel gewoon meedoen...

Draaiboek voor feestje... ehm... heb wel e.e.a. op papier gezet, lijstje gemaakt van wat ik moet doen vooraf, boodschappen etc. Ben nogal van de lijstjes geloof ik...

Hé Juud, leuk dat je er weer bent! 12 kinderen zo zeg! Maar gymzaal klinkt wel goed! Voetbal, leuk! Hier dus ook kind die slecht tegen verlies kan,. Geen woede uitbarstingen maar wel zeeeerrr verongelijkt, haha. (Vrees dat hij dat van zijn moeder heeft... )

Mamax: staan de foto's erop?
Hoera voor Oudste van Jinny!

Star, wat zielig voor dat meisje ik doe al niet eens meer open voor dat volk. Ik heb een 'Ja collectes, Nee ander gezeik aan mijn deur sticker' (dan in nette bewoordingen), maar dat is toch blijkbaar nog heel moeilijk voor een heleboel mensen.

Krijg ook nog steeds om de haverklap deurverkopers aan de deur voor kunststof kozijnen enzovoorts.

Wij vieren de verjaardag vandaag en Mr J mocht zijn kadootjes vandaag ook uitpakken en hij is de hele tijd aan het spelen met zijn camera.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven