De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Een andere dokter zoeken zal niet lukken ben ik bang...er is hier een groot tekort aan dokters....

Ik zou graag willen stoppen met werken maar ben ook wel heel blij met eindelijk "eigen geld". Ook banen liggen hier niet voor het oprapen...nou ja behalve voor dokters dan

Trouwens een poezenvraagje:

waarom duiken katers nog steeds opelkaar zelfs ruim nadat ze "geholpen zijn"?

Onze O'Malley doet dat ong. dagelijks, net als heel lief in Hoppers mandje (!) liggen melken (wij noemen het piano spelen).
Optimist tot in de kist!
In de dierenhemel kan alles denk ik. Echt een peace-place.

Die namen! Lekker creatief.

Wij hadden 2 parkietjes: Rikkie en Slingertje. En later een Yellow.

Kwatta was inderdaad geweldig. Zijn naam had ie al toen wij hem kregen, maar ik heb laatst in België nog een pak Kwatta Hagelslag gekocht omdat ik dat zo leuk vind.

Van die dia's, dat hebben wij ook gedaan onlangs!

Zo leuk, al die oude plaatjes. Mijn zus heeft ze laten digitaliseren, uitgezocht en op dvd gezet. Eerst hebben we met het ´ouderlijk gezin´ alle dia´s bekeken. Jammer genoeg was mijn broer uit Spanje er niet bij. En zonder aanhang, want zulke trips down memorylane vind ik leuker met alleen de mensen die er echt bij waren. En inderdaad, die dvd is goud waard!

Jammer genoeg heeft zus hem naar Spanje opgestuurd. Een half jaar later kwam broer naar Nederland en het leek me veel leuker om met hem ook zo'n familie-avond te organiseren. Nu heeft hij het alleen zitten kijken. Ja, wel met vrouw en kinderen waarschijnlijk, maar da's toch anders.
Bieb, lekker slapen. En voorzichtig met je nek hè, hopen dat het morgen beter is.

Ollie, ik heb geen idee. 't Zijn gewoon maffe beesten!
Dia-avondjes...vroeger thuis schoven wij regelmatig de bank in het midden van de kamer, scherm opzetten, paps kwam met een stapel diadozen de trap afgewankeld en dan met lekkere hapjes een reis door je verleden maken, zo leuk!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik krijg ook meteen weer zin in een dia-avond. Bij ons waren die in de werkkamer van papa en mama, op zolder. Daar hing een bepaald geurtje (voornamelijk omdat mama daar haar sigaren rookte ), en dan met de hete lamp van de projector erbij... Ben weer even dertig jaar terug...
Dia avondjes....met cornuco's en stukjes kaas en worst en en heleboel ooms en tante's.....en pa die vooral de "genante" foto's van mijn moeder telkens weer tussen de dia's ingooide. Hilariteit alom. Oh ja en de cornuco's pasten zo leuk in je neus....
Optimist tot in de kist!
Mogge meisjes, jullie zijn nog even mooie herinneringen aan het ophalen geweest . Dia's kijken, ook veel gedaan vroeger .

Tonks, sterkte met bellen vandaag! En praten kan helpen bij een studiecrisis enzo, de combi is ook zwaar

Ik stort me zo in mijn klasje, eens kijken hoe het gaat vandaag. Werk ze allemaal en Borrie en Its, is de minimeet gezellig?
Sterkte vandaag Tonks En je bent niet mislukt.

Jij ook sterkte vandaag TH, nog maar 1 dag vroeg opstaan
Een dia-avond

Ja neem je je dia's mee Olijf Ben heel benieuwd

Hangt vandaag een vacature op mn werk van iig leuker werk

Ik ga solliciteren vanavond
Het Viva forum is papaja.
Rustig hier! Ik zou willen dat de klas eens een half uur zo stil was
Leuk he TH Man ik was blij dat Kaatje weer bij de juf was vanochtend Druktemakertje
Héhé het forum doet het weer

Wat fijn van die vacature Tonks,hopen dat dat wat wordt.

maar het geeft iig frisse moed.

Vanmorgen op de heel vroege morgen wel gelachen om MO.

Die lag gisteravond zo vreselijk te zagen dat ik in het logeerbed ben gekropen.

Had hij niet doorgehad en ging vanochtend nietsvermoedend naar de wc...liep weer terug de kamer en zag toen ineens dat naast hem het bed leeg was en schrok zich rot.

Kwam hij me zoeken om 6.35 uur.....
anoniem_109178 wijzigde dit bericht op 17-01-2011 13:23
Reden: oooops dank Ratteke!!!
% gewijzigd
Wat een schatje is MO toch ook. Wel lief hoor, dat ie je komt zoeken.

Ik ben blij dat het forum het weer doet. Wilde ik in mijn pauze eens lekker gaan reageren hier, kan ik er niet op!

Tonks, succes met solliciteren!

En? Hoe beleeft iedereen Blue Monday? Last van of niet? Ik voel me niet veel anders dan anders moet ik zeggen. Ok, ik had graag nog een uurtje willen blijven liggen in bed vanochtend. Maar dat wil ik elke ochtend
Ik heb de halve Blue Monday gewoon verslapen

Verder niet anders dan anders.

straks even naar de Aldi een paar boodschapjes doen en wachten op de uitslag van examen van mijn brandweerman.
tonks! zou gaaf zijn!

MO

Ik heb veel gesprekken gehad over heks.

Wacht nu op een telefoontje van haar

En mijn motivatie is weg
Haha, die dia-avondjes zijn mij ook héél bekend

Tonks: wat leuk van de vacature!!

Zet duimen vast in opwarmstand
Dames!

Jee Tonks, ik ga ook duimen hoor!! Succes alvast!

Bieb, al wat gehoord van MO? Ben erg benieuwd!! En wat schattig dat hij je ging zoeken vanochtend

Cis, al telefoontje gehad? En niet zo gek hè, dat je motivatie nu ff (?) weg is..

Hier ook de halve Blue Monday verslapen trouwens
Ojee Francis,ben benieuwd hoe dat gaat aflopen..

kom je snel vertellen!!!?

Ik heb lekker dik een uur met zus door het bos gebanjerd en koffie gedronken.

Nu even gauw een paar boodschappen doen.

MO is geslaagd
Oh, heerlijk, door het bos banjeren, dat zou ik ook wel willen.

En fijn van MO!

En verder snap ik er geen hol van, maar woensdag een gesprek
Hoera voor MO!! Gefeliciteerd!!
Hah hij is zo trots als een pauw (en ik ook)

ze waren met zn 11-en en allemaal geslaagd.

Dat is al best uitzonderlijk....meestal zijn er wel een paar gezakten.

Maarrrr er waren er maar 3 die helemaal geen fouten haddenén daar was MO er eentje van.

Hij is nu met de hele groep uit eten en ik heb net veel te veel spaghetti naar binnen geschoven

pfff even uitbuiken.
Volgens mij is dat trouwens het verschil tussen mobiel internetten en via een pc...

Ik heb helemaal niks gemerkt van niet op het forum kunnen? Zou kunnen dat ik het gemist heb natuurlijk maar misschien was het daarom zo rustig.

Gefeliciteerd Bieb met MO

En lief dat ie je kwam zoeken

Frans ik ben benieuwd met al die gesprekken

Ik heb al een uitnodiging gehad voor vooronderzoek logopedie voor aankomende donderdag! Jeuuutje. Maar ik moet werken op dat moment en ik ben zo hees als wat. Dus ik moet afzeggen. Maar wel spannend dat het zo snel kan.
Super, Tonkie! Dat je al zo snel voor die logopedie kan (dan ben je dus niet afgewezen op je huidige diploma lijkt mij) en die vacature. You go!

Bieb, gefliesteerd met je slimme brandweerman.

Cis, wat een vermoeiende dag zal jij gehad hebben met al die rotgesprekken. voor jou, want ik vind dat je er heel sterk onder bent.

Rat, ik had nog helemaal niks gezegd van de zoon-toestand. In een woord: pfffffff. Inderdaad hopen dat zoon verstandig is en dat ze niet meer in the picture is. En ik hoop ook dat het arme kind op de een of andere manier hulp zoekt, maar dat is aan haar en haar familie. Sterkte ermee!

Fant, ik lees net nog een vraag van het "pompen" door gecastreerde dieren... Mijn Poef vergrijpt zich op wekelijkse basis aan mijn kuiten Doet hij als ik in bed lig uit te slapen.... En hij heeft echt al 14 jaar geen ballen meer
Wat goed Tonks!

Ben benieuwd, ik hoop dat jij wat meer sollicitatie geluk hebt als dat ik en Splinter hebben.

Pant

Ik heb net gekookt met E, vinnik leuk, samen koken

Ik heb een leentrolley btw
Is ook leuk, Cis, samen koken.

Ik zit nu aan een zelfgemaakte hamburger, smikkelsmikkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven