Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Wow, L. z'n eerste hoofdrol . Wel leuk dat ze dat al doen!

Wij zijn nu druk aan het kijken voor een BSO die in principe alleen de vakanties voor ons opvangt. Alhoewel ik wel in dubio zit, of het wennen voor de mannen niet makkelijker gaat als ze op maandag en dinsdag bv altijd zouden gaan. Op donderdag er nog bij in de vakanties en de woensdag en vrijdag werk ik maar een halve dag, dus dat willen we proberen zelf met hulp van de opa's en oma's op te lossen.

We gaan volgende week op een BSO in de nieuwe woonplaats kijken. Die zitten bij een tehuis voor verstandelijk beperkten en kunnen gebruik maken van hun zwembad, gymzaal, speeltuin en kinderboerderij. Klinkt erg leuk, hoop dat het in de praktijk ook zo is.

Vissen hebben wij ook gehad. Gros ging binnen een week dood, met de laatste 3 hebben we 2 maanden gezeten. toen maar aan collega van Pamax gegeven die een heel groot aquarium heeft. Daar doen ze het nog steeds.
Struik, proest! Ik voorzie een glanzende carriere op de planken. Leuk hoor. Vindt hij het wat?

Klinkt erg leuk die BSO Mamax (jaloers; die van ons is erg karig).

Zeg, wat hoor ik over een date in de voorjaarsvakantie? Mag ik ook komen? Gezellie!

Vogel Bam? Mmm, hoe groot is de kans dat hij over 2 weken helemaal vergeten is dat hij heeeeeeeeeel graag een vogel wil? Ik wacht dat soort dingen altijd eerst even af voor ik me vanalles op de nek haal (helaas waait de paardengekte nog niet echt over ).

We krijgen een nieuwe directeur, ben er helemaal blij mee, ken haar nog van jaren geleden, toen was ze mijn manager.
quote:Helenita2 schreef op 21 januari 2011 @ 11:00:

Zeg, wat hoor ik over een date in de voorjaarsvakantie? Mag ik ook komen? Gezellie!

Natuurlijk, gezellig! Wat zijn jouw vrije dagen? Die van mij maandag en woensdag.
Haha, volgens mij weet hij het zelf nog niet eens. Ik moet alleen op zoek naar wat groens want verder dan een t-shirt met korte mouwen kom ik niet.

Leuk dat je een nieuwe directeur krijgt, ga je je eigen plan dan ook gelijk weer ter sprake brengen?

Krijg net een sms van R dat ik een bepaald weekend in moet plannen want dan gaan we samen ergens heen, oppas heeft hij allemaal al geregeld. Leuk!
Doutzen Kroes is bevallen van Phyllon. Niet mijn naam, zeg maar.
Enka, leuk weekendje weg!

Hel, fijn dat je een leuke directeur krijgt! Altijd prettig als je daar goed mee op kunt schieten!

Hoe vaak gaat Maatje naar de BSO?
Mamax, die BSO klinkt erg leuk! T is hier helemaal dol op de BSO, ze doen ook allemaal leuke dingen en er gaan ook veel kindjes uit zijn klas heen. En weet je ook al naar welke school ze dan gaan?
T gaat nu trouwens op woensdag en donderdagmiddag naar de BSO en op donderdag naar de overblijf. En na de zomervakantie op di en do dan is hij op wo middag gewoon thuis. In de vakanties gaat hij de hele dag.
Goedemorgen ( kan nog net)

Hoe is het met iedereen?

Enka beterschap voor T! En L een struik..haha... cool

Bam, wat grappig dat Juul een vogeltje wil. Heeft hij dat bij iemand anders gezien?

Mamax, wat een leuke BSO met al die mogelijkheden!

Star, gaat het alweer beter met je?

Mal, wat naar weer zo'n zware aanval! En 10 febr. Spannend! Nog even volhouden met wachten.

Bridges, synchroon plassen? Haha.. vanmorgen nog droog gebleven?

Amalia, is Desteny goed aan het doorslapen? Fijn, als je dan zelf ook weer redelijke nachten maakt!
Ik ga even T uit school halen. Ben straks wel weer even terug.
Naat, vannacht helaas 5 uur, maar daarna gewoon weer doortukken gelukkig.

Bam, een vogel? En als hij volgende week een hamster leuk vindt krijgt hij die? En de week erna een gerbril? Ik ben nooit zo gretig met het uitdelen van dieren.

en vogels vind ik ruk, daarvoor moet je bij Star zijn.

Enka, B is nog 'raar'. Niet echt ziek maar zo moe, hangerig, slecht eten. Maar wel pittig genoeg om de hele dag te zeuren Ik vind het vreemd. als het na het weekend nog zo is ga ik maar eens bloed laten prikken ofzo.

Nou dat was het wel weer. Oh Doutzen van Phillon. Mwa, niet heel stom. Fielon lijkt met toch? Tja, ook niet mijn naam maar ook weer niet heel erg belachelijk
Ben ik weer. Ene kind op bed, andere kind mag een uurtje op de Wii ( alleen in het wiikend )

Ik heb net voor 120 euro aan lego gekocht voor T. Allebei de oma's wisten niet wat ze moesten kopen, dus ik heb een vliegtuig gekocht, die hij heel graag wilde en nog wat andere kleine dingetjes erbij.

Nu moet ik eigenlijk zelf ook nog wat. Maar we gaan een nieuwe kamer voor hem maken. Hij slaapt nog steeds op z'n babykamer Het is vrij neutraal, maar hij is allang toe aan wat nieuws. Dus misschien dat ik een paar dingen voor zn nieuwe kamer maar inpak.

Vanavond ga ik met mn zusje babyinkopen doen. Echt zo leuk! Ze heeft afgelopen week de 20 wk echo gehad en alles zag er goed uit! Blij, blij, blij.

Ze heeft al een zoontje van bijna 3 en nu krijgt ze een meisje.

Echt cool! Het eerste meisje in de familie. Dus heb ik van de week een heel schattig donkergrijs plooirokje met roze strik gekocht. Echt te schattig!
Hi Amalia
quote:mamax schreef op 21 januari 2011 @ 11:17:

[...]

Natuurlijk, gezellig! Wat zijn jouw vrije dagen? Die van mij maandag en woensdag.O ja bummer. Helemaal vergeten dat kind wel vakantie heeft, maar ik niet. Euhm, ik ben woensdag vrij dus. Maar niet om mij plannen hoor; doe maar wat voor jullie het handigst is, dan kijk ik wel of ik kan aanhaken.
Ooo Enka, wat heerlijk zo'n bericht (kan R niet eens even met vriend hier bellen dat dat toch wel het minste is wat je voor je geliefde kunt doen??)! Benieuwd wat hij voor je in petto heeft!

Haha Amalia, een Gerbril!

Mamax, Maatje gaat 1 middag/wk naar de BSO, donderdag.
Naatie, wat leuk, eerste meisje ind e famalie. Die zal wel goed verwend!
Amalia, Julian krijgt niet alles wat hij vraagt. Maar hij vraagt ook haast nooit wat, dus de dingen die hij wel vraagt worden hier serieus in overweging genomen, ook beesten.

Wat hier binnenkomt aan dieren gaat hier alleen weg als ze dood zijn. ( of ze moeten mijn vingers eraf bijten)

Er wordt hier dus gewoon normaal met beesten om gegaan en als Juul een vogeltje krijgt heeft hij daar de verantwoording voor. Draagt hij die niet , dan heb ik een probleem, hahaha X_D
Gefeliciteerd Naatie, Leuk een meisje!
Heb je het online gekocht naatie? scheelde bij mij zo,n 50 euro..... met de speelgoediwnkels hier
Whaaaa, huis staat bij de makelaar op de site, spannend!
quote:mamax schreef op 21 januari 2011 @ 15:03:

Whaaaa, huis staat bij de makelaar op de site, spannend!*rent*
Wat een keurig opgeruimd huis
Naatie, leuk een meisje in de familie! Ik heb m'n hoop ook op m'n zusje gevestigd

Hel, woensdag kan ik ook, Amaal, jij ook?

Bam, mannetjes hier vragen gelukkig om weinig beestjes. Ik wil zelf graag konijnen in het nieuwe huis, dat vinden ze dan wel erg leuk, maar er voor zorgen zullen ze echt nog niet. Ben ook bang dat die beestjes er dan gauw niet meer zijn
quote:Star schreef op 21 januari 2011 @ 15:21:

Wat een keurig opgeruimd huis Zo is het hier altijd hoor, bij jou niet ?
quote:mamax schreef op 21 januari 2011 @ 15:23:

[...]

Zo is het hier altijd hoor, bij jou niet ?

Pinooooooookkio

Ziet er mooi uit, voor dat bedrag zou het toch zo weg moeten zijn zou je denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven