Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Juul is een ochtendje naar school. Antibiotica slaat meteen aan. Haal ik het apie straks weer op, zal er wel inhakken zo,n ochtendje
quote:bambino schreef op 03 februari 2011 @ 10:12:

Maare hier wordt er geen ruzie gemaakt om de plaatjes hoor, dus als je ze kwijt wilt, dan is Juul er erg blij mee

Is goed hoor, ik spaar ze wel op, en dan stuur ik ze naar jou.

Misschien wil L van Amalia ook wel plaatjes, is toch ook gek van voetbal? Zijn er nog meer? T van Enka? Dan kunnen ze ruilen.

Dat gevecht vond ik ook niet zo leuk. Ik had een klein jochie 1 kaart gegeven en die werd gewoon afgepakt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Pfff hier ook steeds zo'n rij met schreeuwende kidneren. En ik hoo[p zooo dat mijne er nooit bij komt te staan! (En tegelijk besef ik me dat er een moment komt dat ik hem los moet laten en niet altijd weet wat hij doet en waar hij staat... En dan hoop ik maar dat hij genoeg heeft meegekregen om niet daar te staan maar gewoon ergens gaat voetballen of zo...)

Jin: kinders blijft hetzelfde, lief dat je ernaar vraagt. Ene dag gaat beter dan de andere. Gisteren uitzonderlijk goede dag waarbij oudste jongste hielp en zo. (En dat vind ik zo lief dat ik er soms bijna van moet huilen... Emo-muts...) Maar goed. Gedrag is hier, niet op school of bso dus dat vind ik op zich al fijn. En verder is het gedrag wel steeds zo, maar kan ik er de ene keer beter tegen dan de andere. Soms is het me echt teveel en dan brul ik hier even uit...

Bam: fijn dat de AB aanslaat!

Star: En? Wordt er thuis al gemoonwalked?

(Had hij ook veel last vooraf? Man hier heeft scheef neusschotje maar durft niet meer naar huisarts omdat ze dan ook een stap richting ziekenhuis gaan zetten. Nu slaapt hij steeds met van die snurkpleisters zodat hij 's nachts kan ademhalen...)

Mamax: wat fijn zeg van die tweede bezichtiging!!!
Zooo, afkloppen maar Des is weer opgeknapt. Heeft weer keurig doorgeslapen.

Ooh wat erg die bedelende kinderen bij de AH. Ik geloof dat ik het boek al vol heb Achterlijk veel boodschappen heb ik altijd ha ha. En als je besteld bij albert.nl krijg je er ook heel veel. Lekker veel werk dat inplakken. Oudste vindt het geweldig, jongste vindt er geen zak aan. Gelukkig, hoeven we maar 1x te plakken.

Hapje olijfolie Mal, meer zeg ik er niet over Sterkte.

Juul opgeknapt Bam?

Star, hoe is het daar met Die Nase?

Mamax, saai zeg dat je aan het werk bent Hoe doe je dat eigenlijk met de vakanties van de kinderen?
OMG baby2 is een reus!

Ik moest naar de gyn vandaag, ik kreeg een extra echo.

Daar zagen ze dat het een grote baby is.

Ik moet over 3 weken weer komen voor een groei-echo.

De echoscopiste: zo, baby is wel flink gegroeid hoor!

Ik; eeeeh, moet ik me zorgen maken?

Liet ze een curve zien; nou de vorige keer was alles nog gemiddeld, en nu zit de baby helemaal in de bovenste curve.

Owkay....!

Gyn: nog geen zorgen maken hoor mevr, we kijken over 3 weken wel weer verder.

Maar ja, de eerste was ook aan de grote kant dus tja, u maakt gewoon grote kinderen.

Arme ik.... straks wordt het een 10-ponder!

Zal zo even plaatje plakken van hoofdje van Reusje op de groep.
dubbel
maleficent wijzigde dit bericht op 03-02-2011 14:42
Reden: 1 keer is genoeg
% gewijzigd
ha ha ha, die Mal. Sorry moet er om lachen. zie ineens die baby van Thirs voor me
Mooie echo Mal! Ik heb de foto van Mini er even naast geplakt. Die is van 1 dag na de geboorte.

Gezellig hè, Amaal Morgenmiddag ben ik er weer, moet de hele middag wachten op een kerel van de Ziggo. Ik kan niet meer gebeld worden.

Bam, arme Juul! Waar kreeg hij nu antibiotica voor dan?
Mogge!

Bridges, vermoeiend he? Dat eeuwige politieagent spelen. Pfffff. Gelukkig zijn er ook oplaadmomenten. Wat lief dat het gisteren zo goed ging. Houd dat maar voor ogen.

Mal, een reus! Wow, hoe groot was J. bij zijn geboorte? Bij oudste hadden ze ook een reus voorspeld, maar die had gewoon een groot hoofd (auw).
Gosje .

Wat een drukte hier zeg .

Je zou er bijna van gaan tjaxxen
Ongezellig zeg! Zullen we maar samen tjaxxen dan Jin Hoe is het met de mannen? Ik heb om 11.45 Maxi uit school gehaald, Mini wordt zo thuis gebracht. En dan verder aan de poets voor de bezichtiging.
Hallo allemaal,

Alles goed met jullie?

Mal, hoe gaat het met de zwangerschap? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Jinny, hoe gaat het met oudste? Al wat wijzer geworden de laatste maanden?

Nu zijn de kleuters allemaal 5 jaar, nog allemaal van harte gefeliciteerd met de kids!

Iedereen leuk gehad? Kinderfeestjes gevierd? Hier niet ,Kevin wilde geen feestje geven, nou ja, prima, dan slaan we het nog een jaartje over....

Heb ook nog een nieuwtje, ben weer zwanger! 9 september uitgerekend! Spannend weer dus!

Groetjes!
Gefeliciteerd CD! 12 september is gereserveerd, dat je het even weet
Gefeliciteerd CD, leuk!

mannen snappen het eindelijk! Ik ben de koningin en ze spreken me de hele tijd met uwe majesteit aan
Hahahahahaha dat heb je mooi voor elkaar Mamax. Kunnen ze ook al thee zetten enzo
Dat niet, maar ik kreeg er wel een roze koek bij
Aaaaah wat een lieverds
Nou CD, tenzij jij je vent ondertussen hebt ingeruild voor een exemplaar waarvan je wel een eigen leven mag hebben vind ik het krijgen van nog een kind niet echt verstandig. Of heeft hij ondertussen het licht gezien?
Zoethoudertje?
Zo, the new me. Geen pappen en nat houden en kusje, knuf, knuf meer. Ik ben er klaar mee. En ik heb PMS, dat ook

Oei Mal, ik kan me voor stellen dat het even slikken was. Geruststelling: een m'n of 2 verkeerd meten scheelt zo een streep op een curve. Zolang gyn zich geen zorgen maakt proberen niet te piekeren!
Scherp Star, scherp!
Goed bezig die jongens van jou Mamax! Morgen spannend.. Hele dag al aan het poetsen zeker?
Hoest met je meneer Star?
quote:Suze02 schreef op 04 februari 2011 @ 15:56:

Oei Mal, ik kan me voor stellen dat het even slikken was. Geruststelling: een m'n of 2 verkeerd meten scheelt zo een streep op een curve. Zolang gyn zich geen zorgen maakt proberen niet te piekeren!Ach ja, ik zit er meer over te geinen. Ik vind zo'n bollie ook wel wat makkelijker. Als het echt de klauwen uitloopt dan zullen ze me wel wat eerder inleiden denk ik dan maar.
Meetje weer ziek naar huis vandaag. Moeten we straks nog wel Jeetje halen. Eens informeren of ze met buurkind mee kan rijden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven