Oktober 2007 # 3

26-05-2007 09:36 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de groep is te vinden op: http://groups.msn.com/oktober2007/homepage

@Eef: bekend verhaal van dat handje zuigen met veel kabaal! Hier klapt het er soms over. Wangetjes, nekje en truitje onder het speeksel dan, dus ik ben heel vaak haar nekje aan het wassen de laatste tijd en smeer een beetje Bepanthen in de plooitjes. Als ik haar dan een speen geef zuigt ze erop of haar leven er vanaf hangt ha ha. Ik heb er op het cb naar gevraagd en volgens die arts heeft het te maken met de ontdekking van de handjes.

@Blink: Lucia is morgen precies 3 maanden (13 weken). Vind het ook al een hele mijlpaal! Krijg nu ook heel veel opmerkingen van "wat wordt ze al groot!" Lucia grijpt nog niet echt naar dingen, maar slaat er wel naar. Haar kleertjes pakt ze soms wel vast.

En ja, was het maar waar dat vrouwen in NL wat langer thuis mochten blijven na de bevalling. Ik weet zeker dat ik dan de 6 maanden bv wel vol kon maken maar nu twijfel ik daaraan. Het kolven wil niet altijd even goed, dus ik denk dat ik zoveel mogelijk naar het kdv ga reizen om haar zelf te voeden. Krijg er twee uur per werkdag voor en ze is op 20 minuten afstand, dus dat moet lukken.

Hier gaat alles ook goed, Lucia heeft gelukkig niet meer gespuugd. Wel was ze vannacht wakker om 4.00 uur, waarschijnlijk door het gesnurk van mijn vriend Toen ik haar een speentje gaf sliep ze gelukkig snel weer!

En nog over het inbakeren: misschien heeft iemand wat aan een alternatief. Wij maken tegenwoordig het bedje zo strak op dat de armpjes recht langs haar lijfje liggen en ze die niet 1,2,3 onder het dekentje vandaan kan wurmen. Dan slaapt ze binnen een paar minuten. Strak inwikkelen in de wikkeldoek hebben we al weken niet meer gedaan.
ha ladies,

wat is er een hoop gekletst hier! helemaal niet bij te houden.

kom later nog even reageren maar hoor al een meisje wakker worden dus die moet ik uit bed gaan vissen, maar wilde eerste even hallo komen zeggen.

hier weinig nieuws, drukke kerstdagen gehad.

Milan doet het nog steeds goed, slaapt helaas nog steeds niet door, maar sabbelt ook veel op z'n handjes. hoop dat ie snel z'n duim vind, is echt makkelijker dan een speentje :-)

En er wordt steeds meer, en met steeds meer variatie gebabbeld. Super schattig.

Kom later nog even reageren, maar geluidjes uit de slaapkamer worden steeds harder...
hallo,

Dat sabbelen op de handjes gebeurt hier ook erg veel. Ook het kletsen en lachen tegen de beestjes boven in de box doet hij steeds meer. Laatstzat ie in de tummytub en toen moest hij ineens erg schateren......zo lief.....

eef, de 1e keer dt ons manneke de nacht door sliep is een paar weken terug en daar bleef het in het begin ook bij, pas na een week ofzo was het weer een keer en daarna steeds vaker. vorige week werd ie weer een keer om 4 uur wakker, nou dat is dan afzien als je dat niet meer gewend bent haha

wyfke, ik ben ook voor langer verlof....ik denk dat heel veel mensen de bv dan langer vol zouden houden. het kolven gaat bij mij wisselend, ik zal denk ik 3 of 4 keer moeten kolven voor 2 voedingen, mar dat zijn dan wel kortere keren, dus dat moet lukken. En ik neem hem 2 dagen mee naar mijn werk en als de tijd er is dan wil ik hem gewoon zelf voeden (werk op een kdv).

groetjes......................
Hier ook een druk sabbelend manneke. Roán vind het ook heel leuk om bellen te blazen haha. Verder zit ie vaak naar zijn handjes te kijken (scheel kijken dat ie dan kan haha). Woensdag was hij alweer 3 maanden, het gaat echt hard zeg. Ik vind hem ook echt groot worden nu.

Mijn verlof is nu officieel voorbij maar gelukkig had ik nog twee weken vakantie opgenomen. Voor mezelf wil ik best weer aan het werk maar ik vind Roán nog zo klein. Ik had niet verwacht dat ik er nu zo'n moeite mee zou hebben eigenlijk. Omdat onze dochter ook al naar het kinderdagverblijf gaat en ik dus weet waar ik hem heen breng. Ik ben bang dat dat weer janken wordt voor mij haha. Woensdag ochtend gaat hij wennen, het zal mij benieuwen.

Wyfke, jouw meisje is ook alweer 3 maanden. Wat gaat het hard hé?

Ergens zou het wel fijn zijn hé iets langer verlof. Eerlijk gezegd vind ik 10 weken best wel kort. Helemaal als het allemaal niet zo lekker gaat. Ze zijn nog zo klein dan. Een jaar hoeft van mij trouwens ook niet. Lijkt me weer erg lang. Op zich vind ik het heerlijk om weer aan het werk te gaan straks. Even niet zorgen voor de kinderen. Het zal wel even wennen zijn. Al die tijd heb je je kleintje in je buik gedragen en na de geboorte is je kindje ook alsmaar bij je geweest. Het voelt gewoon een beetje onnatuurlijk ofzo.

Nitro, balen dat Milan nog niet doorslaapt. Komt ie elke nacht nog voor voeding?

Roán doet het heel wisselend, nu slaapt hij bijvoorbeeld een paar nachten door. Hij krijgt meestal rond 23:00 uur de laatste voeding en nu slaapt hij dus door tot ongeveer 07:00 uur maar vorige week bijv. kwam hij elke nacht rond 04:00 uur. Geen peil op te trekken dus.

Heb alleen deze bladzij gelezen dus verder ff geen reacties.

Als ik jullie niet meer 'spreek' wens ik jullie allemaal een hele fijne oudejaarsavond toe en natuurlijk een heel gelukkig en gezond 2008 toe.

Liefs Luna
Luna, 3 maanden, 3 dagen en 3 uur, gefeliciteerd!! Gaat het al beter bij jullie?

Blink, zelf voeden is idd het allermakkelijkst, wel fijn als dat zou kunnen. Ben ook benieuw hoe het bij mij straks gaat met kolven. Vorige keer heel wisselend. Ene keer koflde ik echt een hele voeding, andere keer meots ik 's avonds nog extra kolven. we zullen het wel zien.

Maar ik vind het de moeite wel waard, een half jaar volledige borstvoeding is toch wel erg goed, dus dat heb ik er wel voor over.

We hebben gisteren de boxmobiel vervangen door een boxgym die we nog hadden, en dat is een regelrechte hit, hij heeft er wel een half uur tevreden naar gekeken, terwijl die onder de mobiel niet langer dan 5 minuten wil.
Bij mij voelt het ook heel onnatuurlijk om gescheiden te zijn van m'n dochter! Ik vind het al moeilijk om haar naar een oppas te brengen! Dat heb ik gisteravond dus gedaan voor het eerst en eigenlijk kan ik dan helemaal niet 100% genieten van m'n avondje uit. Ik moest steeds aan haar denken. Toen we haar op kwamen halen herkende ze ons niet meteen en toen ik haar oppakte keek ze me heel ernstig en onderzoekend aan! Ik had netjes een voeding voor haar gekolfd, maar ze weigerde uit de fles te drinken. Ik ben bang dat we daar ietsje te weinig mee oefenen! Ze heeft een paar slokken gehad dus ze weet wel hoe het moet.

Hoe dichterbij het komt hoe minder het idee me aanstaat dat ik straks weer naar m'n werk moet te stressen. Mijn leidinggevende vond het altijd al moeilijk om rekening met mij te houden en hij zal het straks wel lastig vinden dat ik 2 uur per dag mag besteden aan voeden/kolven.
Hier zitten de eerste twee werkdagen er alweer op. Het is allemaal prima gegaan.Maar ik was wel erg moe 's avonds.Mijn man heeft gelukkig nog vakantie dus Rick is gewoon thuis kunnen blijven. De huiduitslag is weer wat verergerd. Als het morgen niet wat verbeterd is gaan we maandag met hem naar de huisarts.

Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Wij blijven waarschijnlijk gewoon thuis. In de buurt is een feestje, daar zullen wel even heen gaan.

Hier hebben we de buikgriep te pakken. Jeetje wat zijn wij vannacht ziek geweest zeg. Vincent had nog geen last gelukkig, maar ik heb mijn moeder gevraagd of zij even op hem wilde passen. Ik stond te trillen op mijn benen en kon geen eens een luier van hem ruiken of ik moest alweer rennen. Gelukkig kon dat en mag hij de nacht daar ook blijven slapen. Maar nu heb ik vanmiddag zo liggen slapen dat ik nu klaar wakker ben. Niet zo handig! Ik mis hem wel verschrikkelijk, bah. Manlief lijkt er niet zo heel veel last van te hebben, maar ik wel hoor. Gelukkig voel ik me nu al een stuk beter en haal ik hem morgen fijn weer op. Hij is in hele goede handen, maar het is toch ongeloofelijk dat je je niet meer kan voorstellen hoe het is zonder hem. Hebben jullie dat ook?
goedemorgen,

Blink, wat naar zeg! hoop dat je vannacht toch nog een beetje hebt kunnen slapen en weer opgeknapt bent. En dat missen went wel hoor, vooral als je leuke dingen gaat doen als vincent uit logeren is.

Karin, alweer begonnen, je bent een van de eerste! Lijkt me wel weer even wennen om in het werkritme te komen.

wij gaan met oud & nieuw naar vrienden, wonen in een flat op de zevende etage met uitzicht over de halve stad, dus lekker vuurwerk kijken en dan 's nachts wel weer een keer naar huis toe.

Wyfke, raar he, zo'n eerste keer. Ik zie er ook wel een beetje tegen op hoor, weer werken, mar vind het ook wel weer erg leuk. MIlan moet morgen voor t eerst wennen op t kdv, ben benieuwd.

En zit je met je werk echt met klanten oid? of op kantoor? Je hebt sowieso gewoon recht op die tijd, dus je baas moet zich toch aanpassen, maar het is prettiger als ze daar zelf een beetje aan meewerken natuurlijk.
Nou, ik voel me weer een heel stuk beter. Heb wel de halve familie aangestoken met de buikgriep. Dat is niet zo mooi natuurlijk.

Zijn jullie kindjes ook zo bang voor vuurwerk? Hier steken ze nu al rotjes af en Vincent schrikt telkens weer wakker. Vind ik zo zielig. Dat wordt morgen nog wat! Wij blijven thuis en er komen wat vrienden. Dus wordt wel gezellig.

En dan nog een week en dan moet ik weer werken!!! Jeetje, wat gaat dat toch snel. Ben benieuwd hoe dat gaat....
Blink, wat vervelend die buikgriep. Het heerst volgens mij. Op mijn eerste werkdag gingen er drie mensen ziek naar huis. Gelukkig gaat het alweer wat beter met je. Fijn dat je Vincent zo even naar je ouders kan brengen als er iets is.

Toen Rick ongeveer 1 maand oud was was er hier ook groot vuurwerk aan de Maas. Hij heeft er toen gewoon doorheen geslapen. Hopelijk gaat dat morgen ook zo.

Wat gaat het verlof snel voorbij he? Tien weken na de bevalling vind ik ook wel erg kort.

Nitro, het was idd even wennen op het werk. Maar de tweede werkdag ging meteen stukken beter. Gezellig bij vrienden doorhouden, altijd leuk! Nemen jullie de kinderen mee?

Wat goed dat Milan de boxgym zo leuk vindt! Wij hebben dat niet. Rick heeft met de kerst een speelkleed gekregen. Dat vindt hij prachtig. Hij kan er zich ook makkelijk een half uur op vermaken.

Wyfke, lekker he zo'n avondje uit. Wel balen dat Lucia niet uit de fles wil drinken. Wanneer mag je weer gaan werken? Want dan zal ze wel uit de fles moeten drinken. Misschien moet je idd wat vaker gaan oefenen. Rick wilde in het begin ook niet zo graag de fles van mij. Van mij man of iemand anders was het geen probleem.

Luna, lekker dat je nog vakantie na je verlof hebt opgenomen. Bij een volgend kindje doe ik dat ook, want het verlof is gewoon te kort. Hoe gaat het met het spugen van Roan? Hier gaat het nog steeds op en af. Het spugen is gelukkig wel stukken minder. Als we hem maar veel nutriton geven gaat het goed.

Succes met wennen op het kdv as woensdag!

Stier, het sabbelen op de handjes begint hier meer te lijken op een hele hand naar binnen duwen..... Lief he, dat schateren? En al die geluidjes...

Wat makkelijk dat je op een kdv werkt. Zelf voeden op het werk is beter dan te moeten kolven. Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik op het werk gekolfd. Dat ging prima, maar ben nu aan het afbouwen omdat ik vind dat ik genoeg gekolfd heb.
blink, ja inderdaad je kan je gewoon niet meer voorstellen zonder je kindje, mijn man zei laatst kan je je voorstellen dat hij er vorig jaar nog niet was haha hij was toen net 8 weekjes, het went snel! haha

buikgriep, dat is balen! gelukkig gaat het weer wat beter! Jamie is niet erg bang van het vuurwerk gelukkig, hij wordt er niet wakker van en er werd niet ver van hem vandaan een rotje afgestoken en hij reageerde niet eens zei mijn man!

wij blijven met oud en nieuw thuis, er komen wat vrienden langs maar die blijven niet lang na 12 uur, die gaan nog naar een feest, iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!

Jamie heeft vannacht trouwens van 22 uur tot 7.30 geslapen maar dan kom ik dus vandaag aan maximaal 5 voedingen op een dag maar dan krijgt hij wel een stuk minder binnen! ik heb wel geprobeerd om iets meer te geven maar dat heeft hij vervolgens weer uitgespuugd... het was wel heerlijk om zo lang te slapen... nu al de 2e keer... zou het vannacht weer???? vast niet, zou wel lekker zijn want morgen kunnen we toch pas een stuk later naar bed!
nou, hij heeft op zich wel lang geslapen, van 10 tot 5.30 maar helaas wilde hij daarna niet meer gaan slapen... hij begint nu net pas een beetje in slaap te vallen in mijn armen... misschien moet ik vanmiddag nog maar ff terug naar bed, anders wordt het een zwaar avondje!
Evi lijkt toch steeds meer echt door te slapen, we hebben het al enkele keren gehad dat het tegen half 7 was. Is prima tijd, ook voor straks als ik weer moet gaan werken en heb een vroege dienst.

Verder gaat het prima hier, al meedere dagen dat ze aan 5 voedingen zit doordat ze pas later wakker wordt. Dus er zit eindelijk wat meer ritme in: +/- 6.30 / 10.30 / 14.30 / en dan probeer ik de avondvoedingen wat te rekken, dan wordt het vaak 19.00 en dan moet ik haar voor de laatste voeding altijd wakker maken, dus ligt eraan, hoelaat ik naar bed ga, meestal tussen 23.00 en 23.30.

Vanochtend ff boodschappen gedaan voor vanavond, sjee wat is het dan druk, echt niet relaxed, ik was samen met vriendlief en Evi, maar ze is dan wel in de babybjorn gegaan, want als ik met die wandelwagen door die winkelgangen moet, raak ik snel geirriteerd denk ik ;o)

We blijven vanavond ook lekker thuis, 2 zusjes komen en vriendje van zus. Gewoon een rustig avondje, lekker gourmetten, later spelletjes doen, heerlijk zo'n avondje. Zij gaan daarna nog opstap, wij blijven lekker hier, heb ik geen problemen mee. Morgen toch weer 2 nieuwjaarsrecepties, vriends familie en mijn familie. Drukke dag dus.

Gister hadden we ons neefje hier, waar we op mochten passen, is 5 weekjes ouder als Evi, maar wat een verschil in de dingen die hij al kon en leuk dus om te zien wat er nog aankomt bij Evi.

Ik wil jullie vast een gezellige oudjaarsavond toewensen en een spetterende jaarwisseling!!

Liefs van mij!!!

@Margreet: ik zit nu meestal ook op 5 voedingen per dag. Alleen wordt Lucia 's ochtends steeds later wakker, dus het wordt voor haar straks ook wennen als ik weer vroeg op moet staan voor m'n werk. Jij hebt nu wel een mooi schema zo te zien!

Leuke foto's heb je trouwens op de groep gezet, ik zie ook bij Evi dat het steeds meer een meisje wordt i.p.v. een baby. Ja het is natuurlijk nog steeds een baby, maar je ziet er steeds meer karakter in terug komen. De huiluurtjes zijn hier trouwens grotendeels voorbij, hoe gaat dat met Evi? Of had ze daar niet zo'n last van?

Het klinkt trouwens erg gezellig hoe jij je jaarwisseling door gaat brengen.

@Blink: ben je alweer wat opgeknapt? Je zult wel flink afgevallen zijn of niet? Het scheelt dat je geen bv geeft, dan heb je ook geen problemen met teruglopende voeding enzo. Het gaat mijn deurtje tot nu toe gelukkig voorbij. En dat terwijl familieleden om me heen flink hebben gekwakkeld de afgelopen tijd, met verkoudheid, keelpijn, met griep op bed, etc. Mijn vriend is al dagen aan het modderen, dan heeft ie weer een tijdje keelpijn en dan is ie weer hevig aan het snotteren...

Wat zielig dat Vincent zo schrikt van het vuurwerk. Ik geloof niet dat Lucia het echt in de gaten heeft dat er rondom ons huis al flink geknald wordt op het moment. Ben ook erg benieuwd hoe het vanavond om 0.00 uur zal gaan...

@Eef: wat apart dat Jamie niet meer wilde gaan slapen vanochtend! Dan weet je gewoon even niet wat te doen denk ik he? Heb je hem al die tijd in z'n bedje laten liggen of andere dingen geprobeerd? Mocht het weer gebeuren is het dan misschien een idee om hem te vermoeien door hem een tijdje onder de boxmobiel te leggen?

@Nitro: hoe is het wennen op het kdv gegaan?

Wij hebben hier gister weer een groeispurtje meegemaakt. Die van rond 8 weken had ik een beetje gemist geloof ik, maar deze niet! Heb de "Oei ik groei!" er dus maar weer even bijgepakt! Ze was helemaal van de leg en de hele avond wakker, terwijl ze anders altijd slaapt vanaf zo'n 19.00 uur. Je kunt nu hele gesprekken met haar voeren en ze begint steeds meer deel uit te maken van het gezin: ze wordt nu graag overal bij betrokken en is graag in onze buurt. Tijdens het eten zit ze in de wipstoel op tafel bijvoorbeeld.

Nou, iedereen een gezellige jaarwisseling toegewenst!
@Wyfke: echt duidelijke huiluurtjes om een en hetzelfde tijdstip heeft Evi nooit gehad. Wel in de avond dat ze wat meer jammerde, lijkt nu idd minder te worden, maar ze gaat dan ook rond 20:00 vaak naar bed.

Als ik jou was zou ik in de ochtend een vast tijdstip maken dat jij haar voedt en evt dus wakker moet maken. Ook met het vooruitzicht op jou werk weer.

Leuk he dat ze steeds meer brabbelt en zich laat horen. En er dus op die manier steeds meer bijhoort. Merk ik hier ook steeds meer.

Wij hebben dat nog niet zo gedaan, echt bij ons avondeten betrekken. Dat komt ook wel omdat ze ook vaak nog ff op bed ligt dat tijdstip.
@Margreet: Lucia had altijd haar huiluurtje op het moment dat m'n vriend uit z'n werk kwam en meestal ook als ik GTST wilde kijken

Ik heb er weinig zin in maar ik denk inderdaad dat het het beste is om 's ochtends de wekker maar eens te gaan zetten. Mijn ritme is tijdens mijn verlof helemaal verschoven. Ben ook niet echt een ochtendmens dus heb lekker toegegeven aan de slaap...

Evi ligt nu 's avonds ook altijd te slapen? Kost het ook veel moeite om haar dan wakker te maken voor de laatste voeding? En hou jij dan ook zoveel mogelijk een vast tijdstip aan?
Ja, ik breng Evi na de voeding van +/- 19:00 uur en dan nog even knuffelen/spelen lekker naar d'r bedje. Ik merk dan wel altijd dat ze licht slaapt, slaapt dan ook met fiepje, maar als die eruit valt wordt ze wakker en laat dit dan ook horen. Vaak tussen 22:00 en 23:00 slaapt ze veel vaster en als ik haar dan tussen 23:00 en 23:30 wakker moet maken (vind ik wel altijd zo jammer, ze ligt dan echt zo lekker) duurt het vaak ff voordat ze goed wakker is, ik verschoon haar dan altijd eerst, dan wordt ze wat wakkerder namelijk. Ik hou dit tijdstip vaak wel zoveel mogelijk aan hoor, soms als we weggaan en ik weet dat we +/- 00:00 / 00:30 wel thuis zijn dan doe ik het dus gewoon later, maar ho maar dat ze dan ook later komt in de ochtend, echt een ritme da meiske ;o)

Als ik evi dan na de laatste voeding naar bed breng, krijgt ze geen fiepje en dan slaapt ze zonder jammeren in, zo fijn. Waarom doet ze dat niet als ik haar om +/- 20:00 naar bed breng? Dan huilt ze vaak nog als ze geen fiepje heeft, vreemd toch? Misschien toch al zo aangewent, want ze heeft in die bijna 3 maanden nog nooit 's nachts haar fiepje gehad en wel voor de laatste voeding......
Lucia slaapt in de avond ook lichter en wordt dan ook wel eens kort wakker. Soms horen we haar wat geluidjes maken of één snikje, maar meestal slaapt ze dan vanzelf wel weer door. Ze is soms wel onrustig en we maken het bedje dan zo strak op dat ze haar armpjes er amper meer bovenuit kan wurmen. Want anders houdt ze zich al zwaaiend met haar armpjes wakker. Vanaf 23.00 uur slaapt ze dan ontzettend vast en ik vind het ook heel zielig dat ik haar dan moet storen. Maar dat is meestal de 5e voeding op een dag dus die moet ze wel hebben. Als ze eenmaal wakker is heeft ze ook flink honger!

Ik zou Evi mooi haar fiepje geven als ze dat wil. Lucia heeft ook vaak een speen, op het moment dat ze erop begint te zuigen zie je haar in slaap vallen. Kennelijk heeft dat zuigen een zeer ontspannende en rustgevende uitwerking.

Het zal ook zeker gewenning zijn bij Evi, en dat is goed toch, want hoe voorspelbaarder de rituelen hoe beter!
Even heel snel, wennen ging goed! maar ik ken het kdv en de leidsters al, dus dat scheelt natuurlijk!

ik ga nog even snel wat hapjes in elkaar toveren en dan gaan we naar vrienden toe, iedereen veel plezier en heel fijn oud&nieuw!

en natuurlijk alvast GELUKKIG NIEUWJAAR!!

kus, nitro
VOOR JULLIE ALLEMAAL DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2008!!

DAT HET MAAR EEN MOOI JAAR MAG WORDEN VOOR ONS EN ONZE KINDJES!!

Liefs van mij!
Ook een gelukkig nieuwjaar van mij!

Wij zijn net terug van een langweekend drenthe, met de kids, hond en opa en oma. Wat een gesleep zeg, we konden de spullen niet allemaal meekrijgen. (we hebben echt geen kleine auto (V70)). De hond moest bij mijn ouders, ik denk dat we maar naar een dakkoffer moeten uitkijken. We moesten zoveel meenemen omdat er geen wasmachine was. Het was heel gezellig, dit is mijn laatste vrije dag, morgen moet ik weer beginnen. Heel vervelend dat ik nu net snip verkouden ben. Ach we zien het wel.

De dames slapen nu ook echt door, ben ik wel blij om nu ik weer naar mijn werk moet.

Wyfke, ik geloof dat het de babysleeper heet. Het bevalt ons heel erg goed. Wat een raar advies van cb dat je buikligging in het badje moet uitproberen. Zo zie je maar weer dat je de adviezen van het cb nooit klakkeloos moet volgen. Ik gebruik eerst mijn gezonde verstand, daarna pas de adviezen van het cb.

Waarom zou je je kind niet in zijligging leggen met een steuntje zodat ie niet doorrolt? Ik ben zelf ook zo groot geworden. Ooit is er ook buikligging geadviseerd door het cb, gevolg veel wiegedood, nu rugligging geadviseerd, gevolg voorkeurshouding met alle narigheid van dien (o.a. redressiehelmpjes). Daarom hebben wij er voor gekozen onze kinderen in zijligging te leggen tegen het adies van het cb.

Groetjes lilly
iedereen de beste wensen!

wyfke, jamie wil wel vaker niet meer slapen na de voeding van 6 of 7 uur dus dat is pech voor ons, meestal slaapt hij dan na een uur ofzo weer in... maar dan zijn wij klaarwakker natuurlijk!

overdag is hij ook veel wakker, hij wil echt niks missen, vaak zie je heel zijn ogen wegdraaien maar dan doet hij ze toch weer snel open... ook in bed leggen helpt dan niet want dan is ie ineens klaarwakker... haha

we hebben nog wat nieuws ontdekt, baby tv (via digitale tv) wel leuk allemaal grote vormen en het beeld gaat langzaam en een muziekje erbij, jamie vind het geweldig hij volgt de beelden echt en is het na een uurtje pas beu!

groetjes eef
lily, ik ben trouwens ook op zoek geweest naar de babysleeper maar hier waren ze overal uitverkocht en duurt het nog een paar weken voor ze weer binnen zijn helaas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven