Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
hmm voetbal international.. saai
Ja, dan wordt het een spoedks. Lijkt me niet zo relaxed. Hoop dat bengel dat een plekje kan geven.

Lief ja om man en Aatje zo samen te zien!

Viool dat tutten kijk ik ook erg naar uit, lijkt me heerlijk weer.
Uma, jij bent nu 38 weken? Dus ze wachten niet te lang.

Echt leuk 2 babies in 1 week, jippie En dan weer allemaal fijne nieuwe babyfoto's, leuk hoor!
Leuk he !

Het is echt genieten Uma ! Morgen zwemmen met Ootje joepie

Man is er bijna.
Klopt... liefst wachten ze tot na 39 weken met KS maar heb hiervoor de 39 weken nooit gehaald, vandaar.

Enneh, iPhone gaat mee naar ziekenhuis hoor, 4 dagen zonder gaat echt niet werken
Heb je al s eerder gezwommen met Ootje Viool? Leuk is dat he. Waar zitten jullie in Drenthe?
Ga je nu nog weg Viool of morgenochtend vroeg
Man ligt er al in, heb geen zin om naar bed te gaan, maar beter van wel.

Hmm, hier ook niet veel te beleven. al die gesapige moeder liggen er al in ha ha ha. Lol zeg in m'n uppie.
We zijn er bijna, de km teller is kwijt
Ik lig nog nergens in en ootje ook niet

Heeeeerlijk zo
goedemorgen!

Viool lekker naar drenthe gek mens daar nog midden in de nacht heengereden was er nog wel iemand die jullie de sleutel kon geven? Geniet ervan met zijn 3en!

uma daar was ik ook zo bang voor dat het toch een spoedks zou worden, oudste is met 37 wk geboren toen waren spontaan mijn vliezen gebroken dus toen de anderen via een geplande ks moesten komen was ik heel bang dat ze ook eerder zouden komen. Gelukkig had ik een gyn die geen risico wilde nemen en omdat ze toch al zo groot waren 2 keer met 37 wk een geplande ks gehad.

Geniet van jullie laatste weekend met zijn 4en!!!
Midden in de nacht naar Drenthe??
quote:amalia schreef op 26 februari 2011 @ 08:17:

Midden in de nacht naar Drenthe??

Ja, drenthe is the place to be, wist je dat nog niet?

Deze suffe mama zat lekker met een boek op de bank en lag er heerlijk om half 11 in inderdaad. en dat op de vrijdagavond, wat een druk sociaal leven, proest.

Vanavond oppas en gaan we wat drinken met vrienden, dus toch nog een soort leven, ha ha.

Lmeisje sliep van 19.45 tot 5.15 aan een stuk! Even drinken en weer verder slapen tot 7.30, zzzzzz. Heerlijk!! Verkoudheis nog niet weg, maar blijkbaar had ze er vannacht geen last van.
Goeiemorgen!

Sardegna wat fijn zo'n lekker nachtje! Leuk ook even wat drinken, ik ben jaloers

RW Thnx!

Viooltje geniet ervan!

Pff zit de hele ochtend al op de wc (sorry ), vind het maar eng! Maar goed, alles staat klaar, dus wat dat betreft...
Ha ha goed hoor lege darmen voor een bevalling maar met een ks is dat mss niet nodig om gênante momenten te voorkomen.

Lekker oppas vanavond sardegna, leuk uitje.

Ik zit in de wachtkamer van de dierenarts, ben benieuwd wat deze weekendarts zegt.

Kat heeft wel wat ham op, hoera! Het is tenminste iets...
Ehm ik bedoelde Gelderland sorry.....

Het is hier zo gezellig dat ik nu te laat kom op mn nascholing

Ootje sliep door !!

Fijn van de kat dat hij heeft gegeten Amalia
Ging je maar 1 nacht??

Hmm deze dierenarts bereidde me vast voor op het ergste . Ben nu aan het dwangvoeden. Waarom doet zo'n arts dat zo soepel en bij mij drama? Sar kom je hier wonen deze week? Lmeisje mag mee
Amalia, jij mag hier logeren, met de kat en aatje natuurlijk.
Wij hebben 7 jaar gestudeerd op dwangvoeren, daarom gaat het zo soepel

Even serieus, ik hoop echt dat hij nog een beetje opknapt hoor. Maar ik begrijp niet zo goed waarom ze 'm dan niet toch opnemen, als ze het somber inzien. Nou ja, weekend is ook lastig natuurlijk. Hij mag wel in de opname bij vriend in de praktijk
Je hebt mail Sardegna, mss worden anderen niet zo blij van mijn kat verhalen.

Gezellig bij jou logeren, hi hi.

Hoe zou het met Bengel zijn (hmmm, mijn tekens doen weer raar dus ik kan het vraagteken niet vinden). Die ligt zonder Iphone in het ziekenhuis natuurlijk, onhandig zeg voor ons.
Amalia dat zijn geen leuke berichten van de arts, hopelijk valt het mee en knapt hij straks weer op!

Viool lekker dat Ootje doorsliep, da's pas echt vakantie!

Bengel ik hoop dat je goed herstelt, en heeeeeel misschien morgen naar huis mag? En anders vast maandag wel. Denk aan je.
Had je stuwing vannacht toen O doorsliep Viool? Zo niet dan drinkt ze volgens mij niet echt voor een voeding in de nacht maar meer voor gezellig .

Zo merkte ik bij Aatje dat ze die nachtvoeding echt niet nodig had maat gewoon lekker knus bij me wilde liggen
Oh idd geen stuwing !!

Hoe zou het met kersverse mama zijn .....

Even teruglezen, man slaapt.
je kat ...

Ik lees mee en hoop het beste. Heb meegwmaakt dat dieren volledig bijtrokken !

Mn kat dan weer niet maar die was zieker dan ik dacht al denk ik nogsteeds dat hij vergiftigd was of beschoten net als kat van overburen.

Ik weet dat het niet sofisch klinkt maar ach hemel ik heb echt een diepe innige verhouding

Metvmn iphone

Nee ik bedoel dus dit forum en na een ks op bed zonder iphone en viva neeeeeeeeee al had ik het heel druk met kolven en voeden. Om 2 uur voeden en ook er tussen kolven. Ik was erg gedreven maar ... Heb er nu nog lol van !

Bengel wat ben ik blij dat bengelbaby er is

Uma nog even ! Heb jij wel eem webcam

Weten jullie dat ik als het mocht ik mn iphone mee had genomen om op viva te verslaggeven bij ks haha okee ik beken het eenmalig hier

Ik ben nog weekend weg, had alleen nascholing in Eindhoven. Was erg boeiend!
Ooooohhh ik duik ook bed in erg maar ook lekker.

Dit huis (gastenverblijf onze kennissen hele lieve mensen )is zoooo mooi! Alles stijlvol, tuintje, uitzicht op de koeien, we gebruiken ook het zwembad wat aan huisje vast zit.. Maar ik wilde vanavons eigenlijk maskertje en sauna maar val om. Maandag weer werken dus even mezelf wat rust gunnen in best wat drukke tijd.

Van de week komt mn vriendin met baby over uit buitenland ! Leuk he ! Heeeel erg leuk. Ze woont echt te ver om even heen te kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven