mijn (ex) man heeft zelfmoord gepleegd
zaterdag 5 maart 2011 om 16:19
Zoals sommigen misschien weten waren mijn ex en ik in een scheiding verwikkeld.
Hij kon het leven zonder mij en fulltime zijn zoon bij hem niet aan en heeft gisteren zelfmoord gepleegd. Ik ben boos en verdrietig en vind het zo erg voor ons kind!!
Hij heeft een brief geschreven over zijn uitvaart en ik ben niet welkom , ook niet met ons kind. Omdat we nooit tot echtscheiding zijn gekomen en geen aanvraag hebben ingediend , ben ik nu weduwe en heb volgens mij recht op alles mbt huis etc , wat hij ook opgeschreven heeft. Maar zijn familie heeft een sleutel en ik niet , ik wil er heen om spullen voor mijn kind op te halen en ben moe , zo moe.
Ik weet ook niet wat ik met dit topic wil maar moet het even kwijt!
Hij kon het leven zonder mij en fulltime zijn zoon bij hem niet aan en heeft gisteren zelfmoord gepleegd. Ik ben boos en verdrietig en vind het zo erg voor ons kind!!
Hij heeft een brief geschreven over zijn uitvaart en ik ben niet welkom , ook niet met ons kind. Omdat we nooit tot echtscheiding zijn gekomen en geen aanvraag hebben ingediend , ben ik nu weduwe en heb volgens mij recht op alles mbt huis etc , wat hij ook opgeschreven heeft. Maar zijn familie heeft een sleutel en ik niet , ik wil er heen om spullen voor mijn kind op te halen en ben moe , zo moe.
Ik weet ook niet wat ik met dit topic wil maar moet het even kwijt!
zondag 6 maart 2011 om 00:46
quote:Marels schreef op 06 maart 2011 @ 00:36:
Lila, de discussie die hier ontstond was geenszins tegen TO gericht. Dat is hopelijk wel duidelijk.
Verder hoop ik inderdaad dat TO haar kind hier op een verstandige manier doorheen sleurt.Snap ik hoor, maar ik kan me voorstellen dat het haar afschrikt.
Lila, de discussie die hier ontstond was geenszins tegen TO gericht. Dat is hopelijk wel duidelijk.
Verder hoop ik inderdaad dat TO haar kind hier op een verstandige manier doorheen sleurt.Snap ik hoor, maar ik kan me voorstellen dat het haar afschrikt.
zondag 6 maart 2011 om 01:26
Ik begrijp trouwens helemaal niks van die relatiegeschiedenis, je zegt in een ander topic dat jullie nu een jaar uit elkaar zijn, in weer een ander topic zeg je dat jullie in juli gescheiden zijn. In mei zeg je dat je samen bent met je man en twee kinderen, dat je man autistisch is, en dat je affaire voorbij is. In mei praat je over problemen met je man en je zoon (geen scheiding en geen ander kind). In oktober zeg je dat je vanaf juni gescheiden bent en meteen verder bent gegaan met je vriend. In april zeg je dat je je minnaar niet meer ziet maar dat je een ander op het oog hebt. Februari vorig jaar zeg je dat je twee seksvriendjes hebt. Kijk ik weet niet wat er allemaal van deze informatie klopt. Maar het is mij wel duidelijk dat die kinderen van jou flink de pineut zijn. Je huppelt eigenlijk van de 1 naar de andere man. Dat is het beeld wat hier wordt geschetst. Ik maak me ernstig zorgen over die kinderen van je en vraag me af wat je gaat doen om ze stabiliteit en rust en veiligheid te bieden. Want je hebt er echt (los van die zelfmoord van je man) 1 grote puinhoop van gemaakt.
maandag 7 maart 2011 om 12:15
quote:hanniehuisvrouw schreef op 07 maart 2011 @ 10:59:
Zal ik hier even een poosje posten? Misschien dat er dan een moderator komt om hier even naar te kijken. Kijk je uit dat je dan niet uit het niets weer de Sjakie bent .
Zal ik hier even een poosje posten? Misschien dat er dan een moderator komt om hier even naar te kijken. Kijk je uit dat je dan niet uit het niets weer de Sjakie bent .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 7 maart 2011 om 13:12
Pfff. heb pagina's doorgeworsteld over zelfmoord en de neigingen, maar geen ophelderingen meer van TO over aantal kinderen, hoe het nu met zoon is, of ze het huis al inkan enzovoorst.. wazig.
Die zelfmoorddiscussie, die was toch al gevoerd nav bekende NL een tijdje terug? Moet dat nu weer? Of moet het hier ineens wel, ivm schuldvraag? Jammer van 't topic. Kan me zo voorstellen dat TO daardoor helemaal neit zo'n zin meer heeft te reageren.
(als ze daar al zin in had, nav schets v. Meds)
Die zelfmoorddiscussie, die was toch al gevoerd nav bekende NL een tijdje terug? Moet dat nu weer? Of moet het hier ineens wel, ivm schuldvraag? Jammer van 't topic. Kan me zo voorstellen dat TO daardoor helemaal neit zo'n zin meer heeft te reageren.
(als ze daar al zin in had, nav schets v. Meds)
Later is nu