December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden

Joris, gefeliciteerd!!!!!!!
HIEPERRRRRRRRRRRDEPIEP HOERAAAAAAAAA!!

JORIS 1 JAAR!

Basu, van harte gefeliciteerd met je mannetje!!

Kwam alleen even Joris feliciteren, want Nova heeft niet haar beste dag vandaag
Jippieeee, álle "december 2006-of-stiekem-een-beetje-later"-kindjes zijn nu 1!

Joris, mannetje:

Ben even druk, probeer echt overal bovenop te blijven zitten zodat ik álles up-to-date hebt voor het geval dat ik over een uur moet bevallen of zo, haha.

Gisteren naar verloskundige geweest, bloeddruk te hoog, moet het rustig aan doen, ja ja. Volgende week weer terug.

Wel heel lief, heb vanmorgen het privételefoonnummer van één van Leahs leidsters gekregen, voor het geval we 's nachts ineens naar het ziekenhuis moeten en met Leah omhoog zitten. Ik zat daar best wel mee, hebben hier tenslotte geen familie en geen enkele van onze vrienden hebben kinderen (of zelfs interesse in kinderen!). De buren zijn ook een optie, hebben het ook aangeboden, maar die kennen Leah natuurlijk niet zo goed als haar leidster, dus wel een pak van mijn hart dat we in ieder geval nu bij twee adressen terecht zouden kunnen.

Mijn perfecte scenario zou zijn dat mijn vliezen om 6 uur breken, dan Leah om 8 uur naar de creche, wij naar het ziekenhuis, baby eruit rond het middaguur en dan kan Vent Leah weer ophalen eind van de middag. Is niet zoveel gevraagd toch?
Basu, leuk dat de verjaardag zo gezellig was!!!!

Maincoon, ben je nog in de stad geweest gisteren of is het er niet meer van gekomen?

Tinus, zolang hij ernaast goed eet is het geen probleem volgens mij.

Mette, heb wel al wat laatjes uitgezocht en wil beetje bij beetje ook wel wat gaan inpakken. Moet alleen nog even dozen halen.

Floddertje, en heeft ze vannacht weer doorgeslapen?

Wat een leuk bericht van je vriendin, zeker als ze al zo'n tijd bezig zijn gun je het ze extra!

Sannie, probeer het ook altijd wel bij te houden die foto's, heb alleen van Justin nog een stapel liggen die ik nog moet plakken.

Ainne, doe je rustig aan met die bloeddruk!

En lijkt me een prima schema zo, ik hoop dat brusje dat ook vind!!

Amber was vanmorgen om 4:40 wakker in paniek (gedroomd??) even een slokje gegeven en toen sliep ze tot 9:30! (beetje jammer dat ik er uit moest om Justin naar school te brenegen...).

Amber wordt volgens mij heel goed in gebaren taal: als ze ergens op wil zitten slaat ze er met haar handje op en zegt ze daar, vervolgens doet ze haar hand op haar billen!! gek kind!!

Marloes
JORIS... Gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!

@Floddertje

Wat een goed nieuws joh. Sommige mensen gun je het gewoon zo erg.

Ik houd de tabel bij... moet uit mijn hoofd geloof ik nog even iets terug zoeken van Joeri (ben je niet vergeten knor)

@Ainne

Hahaha je kan meer eisen stellen hoor... valt wel mee toch. Moet kunnen dacht ik zo.
Zo.... Joeri ligt in bed, ik heb net gedoucht, zit nu aan mijn heerlijke ontbijtje (geroosterd bruin brood met philadephia en serranoham...mjammie!) en heb nu tijd om te viva-en (tot Joeri wakker wordt...)

Ik moet geloof ik wel een stukje terug... Even koekeloeren...

Oeps..Joeri is aan het hoesten...*slaap door slaap door slaap door....*

Nee...hij is wakker...

Jullie houden het tegoed van me! Ik moet vanmiddag werken, ben morgen vrij en hoop dan meer tijd te hebben!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Loewyz, doe rustig aan maar hoor met de tabel. Komt wel weer!

Ik ben allang blij dat jij het bij houdt, ik had er helemaal niet aan toe gekomen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Joris GEFELiCiTEERD MET JE 1e VERJAARDAG

hallo Lieverds

@loewyz

wat een leuke fotos van de verjaardag van Merijn

@Tinus

yep! weer trug in Spain...van de week ga ik es kijken wat mee naar NL kan en wat niet.

@Basu

leuk dat de verjaardag zo geslaagd

Joris: Gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

Wat is het hier rustig de laatste dagen.

Mainecoon: Heb je ook zeepjes enzo van Lush? Of is er nog iets wat je wil proberen van de Lush? Lijkt me leuk om kleine stukjes te ruilen ofzo.

Sannie: Wat een rotnieuws van je collega.

Ik heb vandaag mijn tentamencijfers binnengekregen: een 6 en een 5. Dat is dus weer een herkansing. Ik denk dat ik straks echt beter bij de supermarkt kan gaan werken ofzo.
Je kunt het ook zo zien Yora; die 6 heb je in ieder geval binnen!! En het is echt klote een 5, zo net niet..

Nu verdien je zeker een Yoraverwenavondje (en daar bedoel ik niet de kleine mee ) Dus, huphup regel een oppas (je moeder, je hebt toch ook nog een zusje?) en ga met een leuke vent op stap! (jaaa met die ja )

Nou, waar wacht je op?? Nou? Hollen dan!

Gucci; succes met inpakken!!

Marloes; grappig die gebarentaal van Amber! Nova doet ook zoiets, als ze wilt dat ik met haar ga kiekeboe'en, dan gaat ze op haar knietjes zitten met haar hoofd tussen haar benen en gilt net zolang tot ik zeg; waar is Nova nou? Dan begint ze al te lachen (met nog steeds haar hoofd naar beneden op haar schoot ) en dan zit ze 'opeens' rechtop, met een bigsmile en zegt oeeeee.

Dit gaat zo de hele dag door.. pfff
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 08-01-2008 16:53
Reden: Een woord met wel hele erge Westfriese spelling, haha!
% gewijzigd
Wat hebben wij toch allemaal leuke kindertjes, hè? :-)))

wat is het rustig????

ik wilde vanmiddag reageren, maareh melinda had de melkkan beet en gooide die op de grond....dus kon niet verder gaan

@Basu

fijn dat de verjaardag zo geslaagd was. Nu willen ze zeker ook in de tent slapen of niet? wel grappig hoor.

Ben benieuwd naar de fotos.

@Mainecoon

en?en? uiteindelijk toch naar de stad geweest?

@Tinus

wij zitten ook boven de 300ml.

@Mette

fotootje van de gave spijkerbroeken.

Ik ga werken op een reisbureau (daar had ik stage gelopen 5 jaar geleden)

Melinda heeft maatje 80/86

Hoe is het nu met Nova?

@Floddertje

wat leuk van je vriendin zeg

@Ainne

hihihihihihihi als dat es zou kunnen he??? alles fijn op schema....

@Marloes

grappig

@Yora

en ja het advies van Mette volgen

@Tinus

heeeeeeeeeeeeele leuke kindertjes

@iedereen

n hele dikke

Liefs

GUCCi

Flodder wat een onwijs goed nieuws van jouw vriendin!!! Echt super gewoon!

Sannie ik moet ook nog mijn album bij werken bij 6 maanden hihihihi. En nee we zijn niet meer de stad in geweest het was al half 5 toen we eenmaal de deur uit konden gaan dus dat was niet echt de moeite meer waard.

Joris van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Mette balen dat Nova niet zo'n beste dag heeft gehad vandaag! Hopelijk slaapt ze nu lekker en is ze morgen weer helemaal dr eigen vrolijke stoere zelf.

Ainne wat onwijs aardig dat 1 van de leidsters zomaar dr hulp aanbied!! Ideaal zeg! Echt super. En doe je wel een beetje voorzichtig met die hoge bloeddruk?? En wellicht kun je je tijdsschema even op een briefje schrijven en dan zo hup naar binnen schuiven en aan de baby geven hihihih dan is hij/zij ook op de hoogte.

Marloes nee helaas niet meer de stad in geweest ze was te laat wakker. En wat een malle meid heb je toch hihihihi. Davina laat ook wel steeds duidelijker merken wat ze wil en kan dat ook best duidelijk overbrengen maar nog niet zoals Amber hihihi.

Knorrie geniet lekker van je vrije dag! Hopelijk word het een beetje mooi weer.

Gucci spannend hoor de spulletjes uitzoeken enzo! Succes ermee!

Yora ja lijkt me ook wel een idee. Wij hebben nu 1 zeepje liggen wat bruisballen een gezichtscremetje (skin drink) en een maskertje. Ik kan wel een stukje van die zeep afsnijden denk ik en als jij ook naar de meeting komt kan ik dat wel meenemen en misschien een klein beetje van het maskertje of cremetje als je interesse hebt? En een 5 en een 6 nou ja zo slecht vind ik het niet hoor (dat je bij de supermarkt moet gaan werken) je hebt ook nog een kleine rondlopen is ook een fulltime bezigheid.

Mette leuk zo'n gillend kind hihihihihi. Merk bij Davina nu ook dat ze meer volume in gaat zetten om dingen duidelijk te maken hihi.

Ik heb trouwens nieuwe filmpjes op mijn site

Verder was ik vanmorgen naar de huisarts omdat ik een hele lijst met klachten heb waar ik al een hele tijd last van heb (sinds begin puberteit) en natuurlijk werd het afgeschoven op depressiviteit *zucht*. Heb wel een verwijzing voor de dietiste ivm suikerdipjes (hypoglykemie klachten). Verder vond ze het verstandig als ik op zoek ging naar een baan waar ik 3 dagen kan werken omdat ik burn-out achtige klachten heb (ach ja waarom ook niet he?!). Maar goed Denny vond een onwijs leuke vacature hier in de buurt dus daar ga ik maar eens op solliciteren, zo ff brief schrijven. Nou heb ik toch weer ff mijn best gedaan. Meestal kom ik er niet aan toe omdat het me dan teveel is (goh burn-out??).
JORIS:

GEFELICITEERD !!!!
oeps..........
goed bezig floddert je
ik flodder, jij floddert
wij.... precies...

zie het nu pas was niet helemaal de bedoeling.... hahahahaha
Hihihihihi

Nou er staat op het ogenblik nog maar 1 filmpje op de site blogger is beetje traag met uploaden maar ik laat het nog wel even weten zodra het tweede filmpje er ook staat.
quote:loewyz schreef op 08 januari 2008 @ 21:15:

wij.... precies...

zie het nu pas was niet helemaal de bedoeling.... hahahahaha Lekker flauw
Kanonnen die Davien hahaha. Bijdehante tante Leuk filmpje !!
Thanks flodder hihihi vond'm ook wel grappig ze doet altijd dr mond zo wagenwijd open! En toen we de camera uitzette toen schepte ze in enen zelf met dr vork een hap op en stopte die in dr mond! Deed ze het gewoon helemaal zelf. Was een gelukstreffer hoor maar echt jammer dat we die niet op de film hebben nu hihihihi
hai hai,

nou ik ga maar s wat teruglezen..

Yora jij had dat potje met bloemkool toch gegeven? Nou hier is dat het enige wat Brian echt niet lust. Bloemkool, misschien kun je nog s een andere proberen pasta met spinazie of zo.

Hoe gaat t met het in het eigen bed slapen van Yora. Begin t al te wennen? En heb je nou al een buggy oid? Of nog steeds draagdoek?

Die kleertjes zijn echt schattig maar nog wel een beetje groot haha.

Balen van je tentamen cijfers.. de suup mmm nou nee nog maar even de herkansing proberen hoor.

Knor lekker koppie haar heeft Joeri zo! Hij kijkt wel erg bang op de kapper-foto's haha. Ach gos hij zag die schaar en dacht heee wat gaan wij doen?

Mette ik heb zooo gelachen om die afgezakte rok! haha jij hebt ook vaak van die suffe dingen he haha was toen toch ook eens met die yoghurt die je over je heen had.

Maat 92!!? zo dan! Brian zit netjes in 80. HIj begint er heel langzaam uit te groeien nu, ik koop nu niks meer in 80 maar alleen nog in 86.

Tinus Brian heeft ook die mega-blocks gekregen. leuk zijn die he? Maarreh bouwen is er hier nog niet bij hoor. Alleen uit elkaar trekken en rond gooien. Wat knap van Manu dat hij al echt kan bouwen.

Ja saai kan dat zijn he als je alleen maar het rondje naar de buurtwinkels kan en verder eigenlijk niet. Ik heb dat 3-4 dagen in de week :(. Ik kan niet wachten tot ik een beetje normaal met Brian in t openbaar vervoer kan stappen. Dan bedoel ik dat brian kan staan/lopen dat is wel zo handig.

Over die 300ml melkprodukten. Brian gaat daar ook overheen hoor. Geen idee waarom t niet meer zou mogen zijn. Ik laat m lekker drinken wat hij wil.

Loewyz leuk die glijbaan! En wel prettig dat het bezoek zich een beetje aan de tijden op de uitnodiging houdt. Bij ons kwamen de eersten 2 uur eerder dan wij hadden verwacht. We hebben de rest van de dag achter de feiten aan gelopen zeg maar. Leuke foto's

Sannie wat erg zeg van die collega. Lijkt me vreselijk

Marloes wat grappig dat Amber gebaren taal doet! handig ook. Kun je t ook terug doen om 5 uur 'smorgens.. twee handen naast je wang = slapen tot half 9!

Basu zo dat was druk die verjaardag! Leuk zo'n tent. Zeker zo met zn tweetjes.

Flodder wat leuk voor je vriendin!

Oe Ainne inderdaad even rustig doen he met hoge bloeddruk. Wel heel fijn dat je nu 2 adresjes hebt voor Leah tijdens de bevalling. Je scenario klinkt goed gaat vast zo lopen en anders puf je die weeen maar wat langer weg hoor ;)

Gucci de verhuisplannen gaan nu opeens snel zeg! Heb je al werk in Nederland? Oww ik zie t antwoord al

Mainecoon ik heb Brian zn foto album bijgewerkt tot zn eerste verjaardag. Dwz een digitale versie ervan. Ik laat m maken bij de Hema. Burn out? Hee goed joh solliciteren. Is de brief gelukt.

zooo weer bij!

*veegt de zweetdruppels van voorhoofd*

Nou heb ik nog wat te melden?

Ehh oh ja, ik heb gister nog de uitslag van CT-scan van mn lever gehad. Niks aan t handje gelukkig dus dat is klaar. Mn bloedarmoede lijkt ook opgelost. Alleen mn schildklier blijft een probleem. Struma is weer een beetje terug dus over een week of 7 weer een echo daarvaan. Verder zit ik redelijk ok in mekaar geloof ik.

Ik heb alleen al 4 dagen heel erge hoofdpijn raar he? Ik kan niet bedenken waar t van komt en ik heb normaal gesproken nooit hoofdpijn. Paracetamol helpt niet Ibuprofen wel maar dat wil ik niet teveel slikken heb net gehoord dat mn lever ok is wil ik graag zo houden.

Met Brian gaat t prima, heeft een stapje echt los gezet maar dat was t wel qua lopen. Achter zn rollator gaat ie als een speer, kan goed sturen en rijd regelmatig de kat over die natuurlijk echt niet gaat opstaan haha. HIj begint wel steeds meer ondeugend te worden, expres dingen doen die ik niet wil dat hij doet. maar met veel geduld lukt t wel om m af te leiden.

De box staat hier nog steeds, ik heb heel bewust de box nooit gebruikt als 'straf'plek maar gewoon een lekker rustig plekje om alleen te spelen. HIJ zit er best vaak in met mij ernaast of ergens anders in de kamer. En maar kletsen he de hele dag door.

NOu ik ga weer s stoppen.

X
Wat een lollig filmpje!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven