Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 10 januari 2008 om 19:32
POP hahahahhahahahahahahaha mijn god help
voeg me ff toe aan je MSN als je wil
desertrose1979@Hotmail.com
want dat is m inderdaad
voeg me ff toe aan je MSN als je wil
desertrose1979@Hotmail.com
want dat is m inderdaad
donderdag 10 januari 2008 om 19:37
De grote ontknoping (Xan en Prinses) is dus geweest! En daar kom ik dus weer superlaat achter terwijl het als reactie op een post van mij is gebeurd... Nou ja..
Ik stel voor dat aanvragen om hier te mogen blijven schrijven bij mij in tweevoud ingediend worden aangezien ik degene ben die het minst aan daten is en project Ex in de ijskast ligt....
Prinses, was het jou tosti? Wel grappig die intercom-humor. Ik heb als bijbaantje in een supermarkt gewerkt en heb er zelf ook een groot aandeel in gehad. Zolang je maar zorgde dat de klanten er ook maar om konden lachen en geen schaamrood op de kaken kregen.
Ben benieuwd of Vleer de man van Pop date. Maar bij Assen is zo'n legerkazerne (of hoe je dat ook maar noemt) dus volgens mij wonen er in Assen wel iets meer militairen dan in andere plaatsen.
Hmmmm ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen. Misschien ook maar Wie is de Mol kijken. Heb het vorige week gezien. Eigenlijk vind ik het leukste de laatste aflevering: waarin ze laten zien welke mollenstreken de Mol heeft uitgehaald. Maar daarvoor moet je wel de voorgaande afleveringen hebben gezien, want anders is die laatste aflevering niet leuk.
Verder weinig te melden. Er gebeurt gewoon helemaal niks op mijn liefdesgebied. Saai he?!
Ik stel voor dat aanvragen om hier te mogen blijven schrijven bij mij in tweevoud ingediend worden aangezien ik degene ben die het minst aan daten is en project Ex in de ijskast ligt....
Prinses, was het jou tosti? Wel grappig die intercom-humor. Ik heb als bijbaantje in een supermarkt gewerkt en heb er zelf ook een groot aandeel in gehad. Zolang je maar zorgde dat de klanten er ook maar om konden lachen en geen schaamrood op de kaken kregen.
Ben benieuwd of Vleer de man van Pop date. Maar bij Assen is zo'n legerkazerne (of hoe je dat ook maar noemt) dus volgens mij wonen er in Assen wel iets meer militairen dan in andere plaatsen.
Hmmmm ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen. Misschien ook maar Wie is de Mol kijken. Heb het vorige week gezien. Eigenlijk vind ik het leukste de laatste aflevering: waarin ze laten zien welke mollenstreken de Mol heeft uitgehaald. Maar daarvoor moet je wel de voorgaande afleveringen hebben gezien, want anders is die laatste aflevering niet leuk.
Verder weinig te melden. Er gebeurt gewoon helemaal niks op mijn liefdesgebied. Saai he?!
donderdag 10 januari 2008 om 19:39
donderdag 10 januari 2008 om 19:40
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:32:
Pist in haar broek van het lachen , Pop en Vleer daten dezelfde vent
Dat is echt mooi!!! Ik lig echt helemaal dubbel! Nu ook even die andere mannen checken! Hadden Miranda en Pop ook niet allebei gedate met iemand met een kind waarbij ook vermoedens waren? Oh dit is echt supermooi!
*Sun rolt echt over de grond van het lachen*
Pist in haar broek van het lachen , Pop en Vleer daten dezelfde vent
Dat is echt mooi!!! Ik lig echt helemaal dubbel! Nu ook even die andere mannen checken! Hadden Miranda en Pop ook niet allebei gedate met iemand met een kind waarbij ook vermoedens waren? Oh dit is echt supermooi!
*Sun rolt echt over de grond van het lachen*
donderdag 10 januari 2008 om 19:43
donderdag 10 januari 2008 om 19:47
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:34:
Hebben xan en prinses elkaar ontmoet ? waarom word daar niets over verteld hier
Ok....even boekje open omdat het voor sommigen niet geheel duidelijk is:
Xan en Prinses hebben elkaar ontmoet vorig weekend, en het was erg leuk. Was voor herhaling vatbaar, en gisterenavond hebben de twee elkaar weer gezien...ook DIT weekend is er een vervolg....kortom....'t is leuk!
Meer valt er nog niet te melden....
Hebben xan en prinses elkaar ontmoet ? waarom word daar niets over verteld hier
Xan en Prinses hebben elkaar ontmoet vorig weekend, en het was erg leuk. Was voor herhaling vatbaar, en gisterenavond hebben de twee elkaar weer gezien...ook DIT weekend is er een vervolg....kortom....'t is leuk!
Meer valt er nog niet te melden....
donderdag 10 januari 2008 om 19:51
quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 19:47:
[...]
Meer valt er nog niet te melden.... ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!ECHT WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wat hebben jullie gedaan? Iets gedronken samen in een kroeg of zo? Thuis op de bank gezeten? Samen gegeten? Is er gezoend? Of meer? Vertel vertel vertel vertel vertel!!!!!
[...]
Meer valt er nog niet te melden.... ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!ECHT WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wat hebben jullie gedaan? Iets gedronken samen in een kroeg of zo? Thuis op de bank gezeten? Samen gegeten? Is er gezoend? Of meer? Vertel vertel vertel vertel vertel!!!!!
donderdag 10 januari 2008 om 20:00
donderdag 10 januari 2008 om 20:06