Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
quote:Atelier_madame schreef op 03 mei 2011 @ 10:06:

@Hiltje: waarom wil je eigenlijk niet aan geldterugvraagacties en dat soort dingen doen? Geld is toch geld?

Ooh, je begrijpt me verkeerd. Ik doe dat wel hoor. Geen probleem mee.

Maar ik zou het zo zonde vinden als ik o.a. op die manier enorm loop te vrekken en te bezuinigen en tegelijkertijd nog zoveel geld kwijt zou zijn aan roken.

Als je nog rookt en je wilt/moet echt bezuinigen dan is stoppen met roken altijd de beste actie die je kunt nemen.

En uiteindelijk viel het me niet eens echt zwaar.
Hiltje, ik doe nu even mee met niet roken. Ik heb geen peuken meer, en ik ga niet naar de nachtwinkel fietsen, ik wil niet zo;n hysterische verslaafde zijn.
quote:_yellowlove_ schreef op 04 mei 2011 @ 00:03:

Hiltje, ik doe nu even mee met niet roken. Ik heb geen peuken meer, en ik ga niet naar de nachtwinkel fietsen, ik wil niet zo;n hysterische verslaafde zijn.

Roker zijn en zonder peuken de nacht in? Dat zou ik dus echt nooit doen van 'stel dat er iets gebeurt?'. Erg? Ja, ik weet het.

Op roken 'vrek' ik door ze zelf te draaien.
quote:_yellowlove_ schreef op 04 mei 2011 @ 00:03:

Hiltje, ik doe nu even mee met niet roken. Ik heb geen peuken meer, en ik ga niet naar de nachtwinkel fietsen, ik wil niet zo;n hysterische verslaafde zijn.Hahaha, maar eigenlijk ben je wel een hysterisch verslaafde??
quote:Flashy schreef op 01 mei 2011 @ 15:28:

Ik heb ook interesse in slankie codes: flashy@live.nlHeb je mijn mailtje ontvangen? ((eer)gister ofzo)
Ik ben ondertussen gruis aan het schrapen uit al mijn oude pakjes peuken die door het huis liggen om daar een peukje van te maken met mijn filterhulzen van 3 jaar oud en apparaatje...

Thee, ik moet echt best ver fietsen, als ik een auto had gehad zou ik het doen. Maar ik rook menthol, dus ik moet 20 min fietsen. Ik zou wel bij cafe hier vlakbij misschien normale peuken kunnen halen hmmm
quote:_yellowlove_ schreef op 04 mei 2011 @ 00:20:

Ik ben ondertussen gruis aan het schrapen uit al mijn oude pakjes peuken die door het huis liggen om daar een peukje van te maken met mijn filterhulzen van 3 jaar oud en apparaatje...

Thee, ik moet echt best ver fietsen, als ik een auto had gehad zou ik het doen. Maar ik rook menthol, dus ik moet 20 min fietsen. Ik zou wel bij cafe hier vlakbij misschien normale peuken kunnen halen hmmmTjonge jonge.....Tot zover de "stoppoging" van Yellowlove
Het is wel vrekken toch?
Dat zeker! Maar ja, is het van harte?
Nee ik ga ook zo mezelf in slaap huilen, het liefst zo dramatisch mogelijk, en dan post ik het op youtube ook

Wordt je altijd zo grappig van nicotine gebrek?
Nee, dat zit gewoon in mijn karakter. Heus.
Hahahaha

Ondertussen al een peuk op?
Ik heb nu een halve gemaakt met mijn apparaatje , en dan heb ik morgenochtend nog een halve om te roken terwijl ik naar de peukenboer fiets Zeer confronterend dit zo opschrijven. Ik ga ervan genieten , en dan lekker slapen.

Welterusten voor straks!
Whahahahaha!!! Ge-ni-aal dit.

Ik ga ook, eindelijk. Slaap lekker en droom fijn!!
quote:himalaya schreef op 03 mei 2011 @ 10:29:

[...]

Agossie...

Hier nog volop te verkrijgen hoorde ik van een collega.

En het is een product wat ze ook verkopen en in het assortiment zit, dus ik zou het later gewoon nog een keer proberen.

Hm. Nou, die mensen in de winkel keken ook redelijk chagrijnig toen ik binnenkwam met die bon. (Maar he, dan moet je ook geen kortingactie doen, eh?)

Ga het gewoon nog eens proberen
Gisteren bij twee Etossen in de stad, de boel ook al lang op. Terwijl ze het vorige week nog niet hadden en het dus zaterdag of maandag is binnengekomen.

Vast een lading sprinkhanen zoals ons al die filialen binnen gekomen.

Nou ja...ik heb er twee. Factor 30 en factor 15. Vandaag nog even kijken in een filiaal waar ik langs kom. Is in chique buurt dus minder kans dat het al op is (of zie ik dat verkeerd en zijn juist de rijken echtte vrekken?).
Zijn er hier nog mensen die ik blij kan maken met 12 Efteling zegels van de AH? Met 5 zegels krijg je 9 euro korting op de entree van de Efteling. Kaarten zijn te koop bij de AH.

Ik krijg nog wel meer zegels, want de AH is mijn vaste supermarkt.
oh oh yellow, ik wil je niet beledigen, maar vind je het eigenlijk niet heel sneu om gruis te schrapen om een sigaret te kunnen draaien?

Ja ik heb dat in mijn tijd ook gedaan. Net als uittellen hoeveel sigaretten ik nog kon maken en voordat ik nieuwe shag moest halen. En de komende dag nagaan; sigaret roken op weg naar station, in de trein nog 1 (toen kon dat nog), op school nog snel voor de deur een roken en dan kon het tot 12 uur niet etc.

Vermoeiend, ben blij dat ik dat niet meer hoef.

Als ik mijn man er zo mee bezig zie erger ik me gewoon....snel 2 sigaretten na elkaar roken, want straks kan het een uur lang niet...pfff
quote:hiltje schreef op 04 mei 2011 @ 08:27:

Is in chique buurt dus minder kans dat het al op is (of zie ik dat verkeerd en zijn juist de rijken echtte vrekken?).Hmmm.... hier staan de parelkettingen tegenwoordig ook in de rij bij de Aldi hoor dus... Niet gek, want als ik door de voormalige goudkustwijken hier fiets staat de helft van de huizen al tijden te koop.
quote:Ikbenanoniem schreef op 04 mei 2011 @ 08:27:

Zijn er hier nog mensen die ik blij kan maken met 12 Efteling zegels van de AH? Met 5 zegels krijg je 9 euro korting op de entree van de Efteling. Kaarten zijn te koop bij de AH.

Ik krijg nog wel meer zegels, want de AH is mijn vaste supermarkt.

Ja ik wil ze wel!

Wil proberen met vrienden er een te gaan en meer korting is leuker!

mail me maar op marmotmalletje@gmail.com
a docter a day keeps the apple away
Marmul, hoeveel van die zegels heb je nodig? Als je wil dan wil ik ze ook wel voor je sparen. De Appie is ook mijn vaste super.
quote:marmul schreef op 04 mei 2011 @ 10:02:

[...]

Ja ik wil ze wel!

Wil proberen met vrienden er een te gaan en meer korting is leuker!

mail me maar op marmotmalletje@gmail.com

Je hebt mail Marmul.

Als Plops en ik samen sparen zitten jullie in no time met korting in de Efteling.
Euhm we zouden met zes man ofzo gaan dan.

ik spaar zelf ook maar dat gaat niet zo hard alleen

Superlief van jullie!
a docter a day keeps the apple away
Ok, dan spaar ik ze voor je!

Ik mail je vanavond even als ik weer thuis ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven