Hij annuleerde eerste date

17-05-2011 23:01 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik wil even wat kwijt, en ben op zoek naar herkenning en hpff... weet ik veel wat.

Heb zo'n 3 weken terug iemand leuk ontmoet, maar slechts heel vluchtig en via via (zelfs niet gepraat toen). Hij heeft me toegevoegd op Twitter.

Hij is niet veel online, maar in ons eerste aangename gesprek vroeg hij of ik 's anderendaags geen zin had om naar de stad te komen om samen een terrasje te doen (hij zou er sowieso zitten of vertoeven in de buurt). We spraken af dat ik die dag nog iets zou laten weten per sms. Ik heb dan ge-sms't dat ik er niet meer ga geraken.Volgend kort gesprek was enkele dagen terug, waarin hij voorstelde om dinsdagavond (vandaag) iets kleins te gaan eten in de stad. Ik zag het helemaal zitten en heb er supererg naar uitgegeken. Helemaal opgemaakt, en toen kreeg ik opnieuw sms. Mosterd.
Ik zit echt zo hard te lachen om dit topic. Minny enzo.... geweldig.
quote:rosanna08 schreef op 17 mei 2011 @ 23:12:

Sjer, ik vermoed dat TO een Belse is Maar dan wel een jokkende Belgse, want ze wekt de indruk in de titel dat de date geannuleerd is en wat blijkt, het is enkel uitgesteld.

Sjer, ik vermoed dat TO een Belse is Yup.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sja, teleurstellingen horen bij het leven.

Wat mij verbaast is dat je wel kon janken omdat iemand een eerste date afgezegd had en dat het je niet meer boeide dat je haar mooi zat. Laat jij je stemming altijd zo extreem afhangen van anderen?

En verder: wat u niet wilt dat u geschiedt... etc.
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:13:

[...]

Haha, neenee, die BLABLABLA, die typte ik natuurlijk, om jullie de saaie details te besparen !

Zijn smoes was: Ik heb nog enkele dossiers door te nemen, voor een zaak van vrijdag.Dat zeg ik ook altijd als ik de nieuwe stagiaire ga ... oh wacht, misschien leest mijn vrouw mee
Wat je zaait, zul je oogsten.... Boehoehoe

Misschien zag hij het gewoon niet zitten. Leg je erbij neer. Kan gebeuren, volgende keer beter.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik denk dat hij niet weg mocht van zijn vrouw

(grapje TO grapje!)

Sjer, ik vermoed dat TO een Belse is

's Anderendaags wordt in mijn leven alleen gebruikt door mijn hoog-bejaarde Brabantsche familieleden Roos, vandaar

Misschien had de goede man wel juist zin in een liederlijke schrans- en zuippartij met een vrouw met een ruige out-of-bed-look, en kreeg ie gierende hartkleppen van dat "kleins" en dat kappersgedoe.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:annemariedejong schreef op 17 mei 2011 @ 23:07:

En hebben jullie het nu over een nieuwe date?Nee, hij sprak van 'afspraakje uitstellen', dus, da's nogal vaag hé.
quote:baby_ernie80 schreef op 17 mei 2011 @ 23:15:

Wat je zaait, zul je oogsten.... Boehoehoe

[afbeelding]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Misschien kreeg ie zijn kapsel niet op tijd af.
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:13:

[...]

Haha, neenee, die BLABLABLA, die typte ik natuurlijk, om jullie de saaie details te besparen !

Zijn smoes was: Ik heb nog enkele dossiers door te nemen, voor een zaak van vrijdag.Oei, dat klinkt wel spannend juist. Wat voor zaak?
Wees es stout, sms hem wanneer jullie kunnen afspreken?..
Maar is je haar nu nog een beetje leuk geworden of niet?

Mij interesseert dat namelijk wel.
quote:Very.Cherry schreef op 17 mei 2011 @ 23:11:

"Geraken", "vertoeven", "'s anderendaags", iets "kleins" eten, "naar de kapper".... w.s. heeft ie je afgewezen op je leeftijd. Mocht je nou toch jonger zijn dan 85, zou ik het ook niet weten.
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:17:

[...]

Nee, hij sprak van 'afspraakje uitstellen', dus, da's nogal vaag hé.Als jij had geantwoord "okay, prima! Wanneer kun je?", had het lang zo vaag niet geweest. Niet gedaan zeker?
quote:Very.Cherry schreef op 17 mei 2011 @ 23:17:

[...]

's Anderendaags wordt in mijn leven alleen gebruikt door mijn hoog-bejaarde Brabantsche familieleden Roos, vandaar

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:_minny schreef op 17 mei 2011 @ 23:18:

[...]

Oei, dat klinkt wel spannend juist. Wat voor zaak?

Zijn strafzaak denk ik.

Zijn advocaat heeft zich teruggetrokken en nu moet ie zichzelf verdedigen.

Logisch dat dat voor een date en wat kleins eten gaat.
Wat zouden jullie eigenlijk gaan eten, een tic-tac?
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:21:

Wat zouden jullie eigenlijk gaan eten, een tic-tac?

* ligt onder bureau *
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:21:

Wat zouden jullie eigenlijk gaan eten, een tic-tac?Ik denk minifriet....
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:17:

[...]

Nee, hij sprak van 'afspraakje uitstellen', dus, da's nogal vaag hé. uitstel is geen afstel he

kop op, als jullie meant-to-be zijn, gebeurt het echt wel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Very.Cherry schreef op 17 mei 2011 @ 23:17:

[...]

Misschien had de goede man wel juist zin in een liederlijke schrans- en zuippartij met een vrouw met een ruige out-of-bed-look, en kreeg ie gierende hartkleppen van dat "kleins" en dat kappersgedoe.Ja, als er onkuisigheden met een gevallen vrouw die er zeer lichte zeden op nahoudt in het verschiet liggen, dan is de keuze rap gemaakt.
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:19:

Maar is je haar nu nog een beetje leuk geworden of niet?

Mij interesseert dat namelijk wel.Hehe, was gewoon een brushing hoor. Doe ik wel meer. Nee, natuurlijk geen opsteekkapsel alsof ik ga trouwen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven