Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
ik wilde graag espadrilles hebben zonder sleehak, maar overal waren ze minstens 10 euro en eerlijk gezegd vond ik dat teveel voor een schoen die een seizoen meegaat.

Was vandaag bij de schoenenreus voor mijn zoon en zie dara i de uitverkoopbak: espadrilles afgeprijsd naar 2 euro.

quote:12twister schreef op 18 mei 2011 @ 13:16:

Iemand nog een code voor gratis verzenden bij Bol.com? Heb gegoogled maar kan er geen vinden. Ik heb geen code voor je, maar als je een boek wilt kopen: bij www.libris.nl heb je tot eind 2011 gratis inpakken en verzenden!
quote:thee schreef op 17 mei 2011 @ 14:44:

deegje, dat opperde ik gister al aan de tegenpartij maar dat leek hen niets. Dus ik wacht het nog even af.Het is net wat Jessie zegt: de tegenpartij heeft hier niets mee te maken. Jullie verzekeringsmaatschappijen handelen eerst de schade onderling af en jij kunt vervolgens met jouw verzekeringsmaatschappij overleggen wat voor jou de voordeligste optie is. De gedupeerde krijgt op deze manier zo snel mogelijk geld om de schade te laten herstellen en jij kunt even rustig nadenken wat je wilt. Wel even zelf naar vragen bij de verzekering, want zij willen natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen en melden het daarom niet automatisch. Succes!
quote:LadyPhoxy schreef op 18 mei 2011 @ 13:58:

[...]

CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG misschien werkt deze nog?

Bedankt!

@ deegje bedankt maar ging om iets anders dan boeken (en ik moet al die Bol.com bonnen toch een keer besteden dus ik ben blij met de uitbreiding van de shop ).
Alle reacties Link kopieren
Lieve medevrekkers,

De komende weken ben ik nauwelijks online, maar ik kom terug en blijf meeschrijven!

Zwaait naar Flashy en hoopt dat ze iets leuks gaat doen en daarom nauwelijks online is
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Altijd een goede tijdsbesteding om eventjes een kwartiertje de geldterugacties site te checken en een lijstje te maken voor in de supermarkt. Ik denk dat ik straks uit mn werk eventjes langs de c1000 loop, sowieso wat producten scoren voor de euroknallers en dan gelijk ook de geld terug acties is doornemen.

Grijpen jullie trouwens niet vaak mis bij die actieproducten voor geld terug? Ik kom altijd in winkels waar ze die wikkels of stickers er niet meer op hebben zitten :(

Voor degene die het nog gevolgd hebben. Ik heb destijds met de Milnerbordjesactie toen ik mn laatste code wilde invullen en ze ineens opwaren een klacht ingediend bij Milner. Kreeg als antwoord 'Zoals zowel op de actiesticker als in de actievoorwaarden staat aangegeven betrof het hier een op=op actie.' Ja leuk en aardig, maar als je nog weken te gaan hebt en de actie is al compleet uitverkocht vind ik dat niet klantvriendelijk! maar verder mailden ze 'Echter, wij gaan proberen om deze actie naar ieders tevredenheid te kunnen afhandelen en zullen daarom uw gegevens doorgeven aan de verantwoordelijke voor deze actie.'

Dus ben benieuwd!
@AM: laat je dan al je actieproducten apart afrekenen, voor de bonnetjes? Want die moet je vaak opsturen. Volgens mij wordt een kopietje niet geaccepteerd?
quote:himalaya schreef op 18 mei 2011 @ 15:56:

Zwaait naar Flashy en hoopt dat ze iets leuks gaat doen en daarom nauwelijks online is

het valt inderdaad onder iets leuks lol,

Bedankt!
quote:himalaya schreef op 18 mei 2011 @ 16:11:

@AM: laat je dan al je actieproducten apart afrekenen, voor de bonnetjes? Want die moet je vaak opsturen. Volgens mij wordt een kopietje niet geaccepteerd?Bij onze c1000 hebben we zelfscankassa's dus was eigenlijk van plan om daar naartoe te gaan :P
welke site is het voor de geld terug akties?
WWW.geld terug acties .nl oid móet je ff VIA google opzoeken
op www.gratiz.nl staat ook nog wel eens wat.

Heb net een bon uitgeprint voor een geld-terug-actie van page wc papier. En een proefmonster gucci parfum aangevraagd.
Beste voor mij werkt om niet de stad in te gaan. Alleen naar de supermarkt als het moet. Scheelt veel onnodige uitgaven :-)
Hoi

ik zag net dat de rente bij moneyou weer omhoog is gegaan naar 2.6%.

toen ik verder keek naar de rente voor 2 jaar vast schrok ik! die is namelijk 2.2%. haha laat dat voornemen om een bepaald doel voor 2 jaar vast te zetten maar varen haha!

Ik ben vanplan om deze en komende week geen boodschappen te doen (heb al mijn geld nodig voor benzine voor mijn auto en diesel voor mijn pa's auto, die moet ik voorschieten als ik ze nog op wil kunnen ophalen op schiphol) maar dat wordt niet zo moeilijk aangezien mijn vriezer nog vol ligt en ik nog een flinke voorraad in de kast heb!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ja, raar is dat he... Ik had ook met veel 'pijn en moeite' geld voor een half jaar vast gezet en die rente is nu ook lager dan de normale rente... Gelukkig is het half jaar bijna voorbij!!
quote:Toet schreef op 18 mei 2011 @ 21:13:

Beste voor mij werkt om niet de stad in te gaan. Alleen naar de supermarkt als het moet. Scheelt veel onnodige uitgaven :-)

Exact mijn strategie. Als ik mijn boodschappen doe, doe ik dat bij de supermarkt zonder winkelcentrum eromheen. Als ik naar de andere ga, in een winkelcentrum, op hetzelfde prijsniveau en zelfde afstand, dan loop ik vaak nog de kruitvat, de hema en de goedkope bloemenzaak in. En als ik toch bezig ben ook een kledingzaak enz. En ik koop meestal wat kleine dingen, maar eigenlijk hoef ik geen extra sokken, ondergoed, nagellak of ansichtkaarten. Bovendien merk ik ook dat ik door kledingwinkels en schoenenwinkels te zien, dingen wil hebben. Terwijl wanneer ik mezelf er niet aan blootstel, ik prima tevreden ben met wat ik heb.

Winkels en etalages zijn gemaakt om je meer te laten kopen en ik heb geen zin om me daardoor te laten beinvloeden terwijl ik geen geld uit wil geven.
quote:Flashy schreef op 18 mei 2011 @ 15:41:

Lieve medevrekkers,

De komende weken ben ik nauwelijks online, maar ik kom terug en blijf meeschrijven!

Oh, is alles wel oké?

Je wordt gemist!
@_jessie_: je verhaal klinkt inderdaad zo bekend! Wanneer je een rondje over het winkelcentrum maakt is de verleiding zoo groot om spullen te kopen. Je beseft je hoeveel leuke dingen er te doen zijn en te koop zijn.

Ik heb gisteren foto's besteld bij Snapfish. Voor een nieuwe klant kreeg je de eerste 50 foto's gratis en ik vond op internet ook nog een code voor gratis verzenden. Oftewel ik hoefte voor iets van 75 foto's maar 1 Euro af te rekenen. Haha altijd leuk!
Hoi allemaal!

Hier een groot vrekkentopicfan! Nooit iets opgeschreven want ik had weinig toe te voegen. Nu heb ik voor het eerst toch een noemenswaardige tip, al zeg ik het zelf, dus ik laat een berichtje achter!

Ik heb me een week op twee geleden aangemeld op http://nl.choozz.com. Hier kan je dagelijks één of meerdere vragenlijsten invullen voor een vergoeding. Ik ben ook lid van Opionbar, Invotes en Polland, maar deze werkt net iets anders en net iets sneller. Je krijgt geen mailtjes, dat is zowel een voordeel als nadeel, en het gaat echt heel hard.

Ik wilde twee weken geleden al posten, maar was nog niet zeker over wat voor een soort waardebonnen je kon kiezen, maar die blijken echt heel goed! Onder andere bol.com en cdwow, maar ook Bijenkorf, Gamma, Blokker, Mediamarkt en meer!

Ok, dit lijkt een reclamepost, maar dat is het NIET! Ik heb me niet aangemeld om te spammen!

Nog een andere tip waarvan ik niet meer weet of die nou al genoemd was. Via buzzer.nl kan je af en toe dingen testen. Ik ben een paar maanden lid en heb een paar weken geleden Cool Best Raw Juice mogen buzzeren (= uitproberen en een soort van ronddelen..).
Breek even in (excuus) met een tip, zag vandaag via de Kassa nieuwsbrief dat je nu met je beste bespaartip een dinercheque van 250 euro kan winnen

Moest gelijk aan dit topic (aan de schrijvers hier dus) denken omdat ik topic vaak voorbij zie komen.
quote:Atelier_madame schreef op 19 mei 2011 @ 08:27:

@_jessie_: je verhaal klinkt inderdaad zo bekend! Wanneer je een rondje over het winkelcentrum maakt is de verleiding zoo groot om spullen te kopen. Je beseft je hoeveel leuke dingen er te doen zijn en te koop zijn.

Ik heb gisteren foto's besteld bij Snapfish. Voor een nieuwe klant kreeg je de eerste 50 foto's gratis en ik vond op internet ook nog een code voor gratis verzenden. Oftewel ik hoefte voor iets van 75 foto's maar 1 Euro af te rekenen. Haha altijd leuk!

Ik heb foto's besteld met de code van Greenwings die ze me mailde (oh man, volgens mij helemaal de verkeerde naam, jin ieder geval diegene in Dld woont en met een gele bank en boompjes avatar) ook 50 foto's gratis. Nog bedankt!!!

Maar jouw aanbieding klinkt ook goed, ik was al weer nieuwe foto's aan het uitzoeken om te printen, dus zal ook eens naar jouw site kijken.
quote:hekje schreef op 19 mei 2011 @ 23:28:

Breek even in (excuus) met een tip, zag vandaag via de Kassa nieuwsbrief dat je nu met je beste bespaartip een dinercheque van 250 euro kan winnen

Moest gelijk aan dit topic (aan de schrijvers hier dus) denken omdat ik topic vaak voorbij zie komen.

Leuk!

Enne, hier breek je niet in hoor, iedereen is hier welkom om te posten, vaker of af en toe, alles kan en mag hier
quote:_jessie_ schreef op 19 mei 2011 @ 23:33:

[...]

Ik heb foto's besteld met de code van Greenwings Germanwings die ze me mailde (oh man, volgens mij helemaal de verkeerde naam, jin ieder geval diegene in Dld woont en met een gele bank en boompjes avatar) ook 50 foto's gratis. Nog bedankt!!!
Zo vandaag toch nog een beetje gevrekt. Dochterlief past echt niet meer in het voorzitje dus er moest echt een achterzitje komen. Bij de Halfords toch even 15% korting gekregen. Ach wie niet vraagt heeft ook niks toch? Had toch mooi 25 euro korting... dat dekt weer een beetje wat ik voor de rest weer allemaal heb uitgegeven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven