Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
hee ipv ieb hebben we nu een kleine kung fu thai erbai
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 20:39:

wil nie heul lullig doen...ik ben ziek, ik word nooit meer beter (ken er wel oud mee worden nu) maar ik heb in 2 weken tijd, een woon en slaapkamer behangen en geverfd, schoongemaakt etc etc..en ik heb geeneens kinderen waarvoor ik het af moet hebben...er mankeert toch niks aan je handjes? Ik krijg daar de rambamkriebels van...beetje pijpzeiken dit hoor.Ja, maar omdat jij het zo goed doet krijg je niet Sjon op bezoek en mag je niet naar een hotelletje
ne dan bladdert haar nagelak af...oeh nagelak...Moon gaat weer frenchen ff voor de zoveelste keer.
Waarom zegt Sjon nooit dat die wijven aan het werk moeten. En volgens mij wil Mirjam wel een slippertje maken met Sjonnie. ze kijkt een beetje ......
Zal wel mosterd zijn, maar...

Wáárom gaat ze zelf niet klussen?
Eens Mooncatcher. Wij zijn in een huis gaan wonen waar alles gedaan moest worden, en hebben ook nog een kindje met extra zorg. In 2 maanden hadden we het samen met elkaar en wat vrienden helemaal af, en reken maar dat er ook een hoop bloed zweet en tranen van mezelf in zitten. Echt, ik snap dat soort vrouwen niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Pippin schreef op 26 mei 2011 @ 20:40:

[...]

Ja, maar dan mag jij Sjon bellen

*haalt deuren van haar kasten, krabt verf van de muur, sloopt laminaat los, pakt spullen weer in verhuisdozen...*

SJON!!! Joehoeoeoeoe Sjon!!! Hellup!! Hier Sjon! Zonnetje zoekt tropische klusser!
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 20:41:

hee ipv ieb hebben we nu een kleine kung fu thai erbai Ik zag hem ook al whahahaha maar ik dacht nee k doe politiek correct
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 20:39:

wil nie heul lullig doen...ik ben ziek, ik word nooit meer beter (ken er wel oud mee worden nu) maar ik heb in 2 weken tijd, een woon en slaapkamer behangen en geverfd, schoongemaakt etc etc..en ik heb geeneens kinderen waarvoor ik het af moet hebben...er mankeert toch niks aan je handjes? Ik krijg daar de rambamkriebels van...beetje pijpzeiken dit hoor.

Ja maar jij bent ook een beetje een Bionic Woman hè

Dit is Mirjam met haar niet kapsallonnutjuh...

Is wel een wezenlijk verschil vinnik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 20:41:

Waarom zegt Sjon nooit dat die wijven aan het werk moeten. En volgens mij wil Mirjam wel een slippertje maken met Sjonnie. ze kijkt een beetje ......Alsof haar laatste ei gaat springen. Wat zeg ik, de hele voorraad tegelijk! Hoppa
quote:Summerdance schreef op 26 mei 2011 @ 20:39:

Dus even voor mijn duidelijkheid...

Zij werkt HE-LE-MAAL niet en ze zit als het ware thuis te wachten tot dat Den met een fulltime baan in de avonduren gaat klussen...

Logisch! Ja, want hij moet haar op handen dragen, net als vroeger enzo.
quote:pearle schreef op 26 mei 2011 @ 20:41:

[...]

Ja, maar omdat jij het zo goed doet krijg je niet Sjon op bezoek en mag je niet naar een hotelletjedat hotelletje wil ik wel...Sjon mag in de hoek...omgedraaid...hoef ik niet naar die rotkop te kijken...sorry not my piece of koekje.

Ik heb Larf even in bed gepleurd..... heb ik wat gemist?
En haar verven kan ze wél.. Tssss
En dan bij mij ook hè Soleil. Anders doet hij maar de helft.
Ik vind hier dingen van.
Male! Ik had je niet gezien
Ik vind Ilse de Lange een leuk mens, maar telkens bij dat voorstukje met peter v/d vorst word ik er erg simpel van
quote:S0LEIL schreef op 26 mei 2011 @ 20:42:

[...]

*haalt deuren van haar kasten, krabt verf van de muur, sloopt laminaat los, pakt spullen weer in verhuisdozen...*

SJON!!! Joehoeoeoeoe Sjon!!! Hellup!! Hier Sjon! Zonnetje zoekt tropische klusser! Oh, gij viezerik
quote:S0LEIL schreef op 26 mei 2011 @ 20:42:

[...]

SJON!!! Joehoeoeoeoe Sjon!!! Hellup!! Hier Sjon! Zonnetje zoekt tropische klusser!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bionic Woman Sum? WoW ik vat dat op als een supahdupah complimentje hoor...veer in de reet en mokerslag op mijn schouder...ook pas sinds 5 maanden dat ik den wereld aankan hoor. Daarvoor geen knip voor de neus waard...was ik ook een Mirjam, maar had er een goed excuus voor dat dan weer wel
quote:S0LEIL schreef op 26 mei 2011 @ 20:43:

Male! Ik had je niet gezien Ik kom ook even mijn plasje er overheen doen
Die Boer van de Beemsterkaas *ril*
Sjon vraagt nou nooit aan die truusjes, waarom ze zelf niet eens de handen uit de mouwen steken. Als je toch de hele dag thuis bent kan je toch wel wat gaan behangen of schilderen. Ik ga me bijna schamen dat ik ook een vrouw ben
quote:Sabeltandcavia schreef op 26 mei 2011 @ 20:43:

En dan bij mij ook hè Soleil. Anders doet hij maar de helft.

Uiteraard

Maar bij mij is dan bij jou, toch?
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 20:44:

Bionic Woman Sum? WoW ik vat dat op als een supahdupah complimentje hoor...veer in de reet en mokerslag op mijn schouder...ook pas sinds 5 maanden dat ik den wereld aankan hoor. Daarvoor geen knip voor de neus waard...was ik ook een Mirjam, maar had er een goed excuus voor dat dan weer wel

Noteert in lijstje van viva termen

*doet een Smurf*

en nu

*was een Mirjam*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven