Help! Mijn man is klusser!
donderdag 26 mei 2011 om 20:41
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 20:39:
wil nie heul lullig doen...ik ben ziek, ik word nooit meer beter (ken er wel oud mee worden nu) maar ik heb in 2 weken tijd, een woon en slaapkamer behangen en geverfd, schoongemaakt etc etc..en ik heb geeneens kinderen waarvoor ik het af moet hebben...er mankeert toch niks aan je handjes? Ik krijg daar de rambamkriebels van...beetje pijpzeiken dit hoor.Ja, maar omdat jij het zo goed doet krijg je niet Sjon op bezoek en mag je niet naar een hotelletje
wil nie heul lullig doen...ik ben ziek, ik word nooit meer beter (ken er wel oud mee worden nu) maar ik heb in 2 weken tijd, een woon en slaapkamer behangen en geverfd, schoongemaakt etc etc..en ik heb geeneens kinderen waarvoor ik het af moet hebben...er mankeert toch niks aan je handjes? Ik krijg daar de rambamkriebels van...beetje pijpzeiken dit hoor.Ja, maar omdat jij het zo goed doet krijg je niet Sjon op bezoek en mag je niet naar een hotelletje
donderdag 26 mei 2011 om 20:41
Eens Mooncatcher. Wij zijn in een huis gaan wonen waar alles gedaan moest worden, en hebben ook nog een kindje met extra zorg. In 2 maanden hadden we het samen met elkaar en wat vrienden helemaal af, en reken maar dat er ook een hoop bloed zweet en tranen van mezelf in zitten. Echt, ik snap dat soort vrouwen niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 26 mei 2011 om 20:42
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 20:39:
wil nie heul lullig doen...ik ben ziek, ik word nooit meer beter (ken er wel oud mee worden nu) maar ik heb in 2 weken tijd, een woon en slaapkamer behangen en geverfd, schoongemaakt etc etc..en ik heb geeneens kinderen waarvoor ik het af moet hebben...er mankeert toch niks aan je handjes? Ik krijg daar de rambamkriebels van...beetje pijpzeiken dit hoor.
Ja maar jij bent ook een beetje een Bionic Woman hè
Dit is Mirjam met haar niet kapsallonnutjuh...
Is wel een wezenlijk verschil vinnik
wil nie heul lullig doen...ik ben ziek, ik word nooit meer beter (ken er wel oud mee worden nu) maar ik heb in 2 weken tijd, een woon en slaapkamer behangen en geverfd, schoongemaakt etc etc..en ik heb geeneens kinderen waarvoor ik het af moet hebben...er mankeert toch niks aan je handjes? Ik krijg daar de rambamkriebels van...beetje pijpzeiken dit hoor.
Ja maar jij bent ook een beetje een Bionic Woman hè
Dit is Mirjam met haar niet kapsallonnutjuh...
Is wel een wezenlijk verschil vinnik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 26 mei 2011 @ 20:39:
Dus even voor mijn duidelijkheid...
Zij werkt HE-LE-MAAL niet en ze zit als het ware thuis te wachten tot dat Den met een fulltime baan in de avonduren gaat klussen...
Logisch! Ja, want hij moet haar op handen dragen, net als vroeger enzo.
Dus even voor mijn duidelijkheid...
Zij werkt HE-LE-MAAL niet en ze zit als het ware thuis te wachten tot dat Den met een fulltime baan in de avonduren gaat klussen...
Logisch! Ja, want hij moet haar op handen dragen, net als vroeger enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 26 mei 2011 om 20:43
donderdag 26 mei 2011 om 20:44
donderdag 26 mei 2011 om 20:45
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 20:44:
Bionic Woman Sum? WoW ik vat dat op als een supahdupah complimentje hoor...veer in de reet en mokerslag op mijn schouder...ook pas sinds 5 maanden dat ik den wereld aankan hoor. Daarvoor geen knip voor de neus waard...was ik ook een Mirjam, maar had er een goed excuus voor dat dan weer wel
Noteert in lijstje van viva termen
*doet een Smurf*
en nu
*was een Mirjam*
Bionic Woman Sum? WoW ik vat dat op als een supahdupah complimentje hoor...veer in de reet en mokerslag op mijn schouder...ook pas sinds 5 maanden dat ik den wereld aankan hoor. Daarvoor geen knip voor de neus waard...was ik ook een Mirjam, maar had er een goed excuus voor dat dan weer wel
Noteert in lijstje van viva termen
*doet een Smurf*
en nu
*was een Mirjam*