Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Het gaat inderdaad rap zeg

Chat, ik weet jammergenoeg niets van zelfhulp boeken af, ik heb dat nog nooit gelezen.

Moon, Panter is een homie van het liefdesverdriettopic

Sanne, ja dat is lastig.. Ik heb dat ook wel, geen concreet ding dat k kan aanwijzen van DAT was het. Wel veel dingetjes die niet meegeholpen hebben denk ik. Moeilijk, ik weet niet zo goed tips te geven...Ik denk dat je dit juist ook met iemand zou kunnen bespreken? Ook de angst die je hebt ivm familieleden die kennelijk psychische problematiek hebben (als ik het goed begrijp)
Hallo panter! Dat binnen dringen heb ik net ook gedaan en ben met open armen ontvangen. Waardoor voel je je binnen gesloten?
Ow ja yellow die komen nog wel een keer naar mij toe die snappen me helemaal.

Ik heb altijd merkproducten ik mort ook zeggen dat bij mij de hoogvliet zit en die hebben zegels op de achterkant van de bon zitten en bij 12 zegels krijg je een product gratis product wisseld per 2 weken: echt ideaal heb al een jaar lang robijn wachtverzachter, witte reus wasmiddel, sun vaatwastabletten, glorix wcblokjes, fa deoderant helemaal gratis en voor niks! Erlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik altijd even in de prullenbak kijk in en buiten de hoogvliet voor bonnetjes haha
En panter natuurlijk ben je ook hier welkom
Spuit 11 meld zich
quote:Moonlight82 schreef op 26 mei 2011 @ 23:03:

Ik houd het niet meer bij hier

Heb alles gelezen, dat wel, maar mis even de puf om te reageren.

En hoe komt Panter nu ineens uit de lucht vallen?

Ha Moon, aangenaam!

Ik ook, hou het ook nie zo snel meer bij. Heb Yellow leren kennen bij een ander topic, en ik vind haar geweldig - ze is grappig, lief, eerlijk, recht doorzee, een mooi mens!!! (klinkt cheezy, maar ik meen het!)

Ik heb jullie topic ook een beetje gevolgd en ik herken me in veel dingen, ik ben namelijk ook zo'n gekke met enorme ups en downs. Ik zal zo wat meer info geven...
Ow hallo panter wat vervelend dat je een slechte dag hebt vandaag! Heb je daar vaker last van?

Chat, helaas hier ook geen ervaringen voor zelfhulpboeken. Poeh van 60¤ wel duur hoor dan moeten mijn aantal slechte dagen op zijn minst met de helft afnemen
Ik heb wel een goed boek dat ging over je valkuilen, heb er best wel veel aan gehad
quote:panter308 schreef op 26 mei 2011 @ 23:09:

[...]

Ha Moon, aangenaam!

Ik ook, hou het ook nie zo snel meer bij. Heb Yellow leren kennen bij een ander topic, en ik vind haar geweldig - ze is grappig, lief, eerlijk, recht doorzee, een mooi mens!!! (klinkt cheezy, maar ik meen het!)

Ik heb jullie topic ook een beetje gevolgd en ik herken me in veel dingen, ik ben namelijk ook zo'n gekke met enorme ups en downs. Ik zal zo wat meer info geven...

Welkom Panter, schrijf lekker van je af. Ik ben er ook een van grote hoogten en diepe dalen. Dit heb ik heel mijn leven al maar de laatste tijd breekt het me op (en mijn omgeving) Sta op de wachtlijst voor therapie. 3 maanden wachttijd.

Mika! Waar bleef je nou!
Hier heb je geen Hoogvliet.

Sterker nog ik ben nog nooit in een Hoogvliet geweest

Panter lief van je, ik vind jou ook een topper! Je hebt mijn hart gestolen toen je zei dat mijn ex moest optiefen

Mikhaah Jij nog spannende avonturen beleefd?
Ha Mika gezellig kom erbij!

Poeh zelfs ik vind het druk en ik ben een 3000 plusser dus ben wel wat gewend
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 23:12:

Ow hallo panter wat vervelend dat je een slechte dag hebt vandaag! Heb je daar vaker last van?

Chat, helaas hier ook geen ervaringen voor zelfhulpboeken. Poeh van 60¤ wel duur hoor dan moeten mijn aantal slechte dagen op zijn minst met de helft afnemen

Ja is duur, maar ik heb een boekentic o.a.

Gek word je van al die boeken.
Ik ga vaak winkelen in HV. Lekker dichtbij en alles heb je daar. Heerlijk. Snap niet dat ik Iebel nog nooit tegengekomen ben.
Koop een e-reader, zoek een website op die gratis boeken aanbieden. Scheelt je een hoop geld hoor
Is Hoogvliet een supermarktketen? Zal wel hè? Hahaha (weet niet hoe smileys via mobiel werken)

yep, familie met psych problemen. Meesten zonder exact label, maar vaak richting depressie.

Mijn vader denkt trouwens dat het door gemis van mijn moeder (6 jaar geleden) komt, maar dat vind ik ook geen concreet probleem. :-)
Chat als je na drie maanden aan de buurt bent dan schijnt dat nog mee te vallen lees ik.

Yellow ik heb gewoon geluk met die hoogvliet was er eerder ook nog nooit geweest.

Jeetje merk nu wel dat mijn beeldscherm kapot is van iPhone want typ veel mis en zie het dan niet goed dat het fout is
I
Chatterly, zou daar geen boekenclub, inwisselsysteem ofzo voor bestaan? Scheelt geld en krijg je meteen recenties.
Bij mijn HV in HV bedoel je?
Ja Sanne de hoogvliet is gewoon zoiets als de plus of AH alleen minder filialen geloof ik.
Je kunt het ook vaak online lezen. maar als ik op een cursus in wonderen google krijg ik een cursus over God. Is dat het?
*ego want ik houd het even niet meer bij en ben moe*

Morgen is de activiteit waar het conflict over is ontstaan.

Vanavond gaan er steeds mailtjes over en weer voor laatste dingetjes die nog geregeld moeten worden.... en het klinkt eigenlijk zo leuk ineens!

Bedoel niet het regelen maar de activiteit zelf. Dus misschien ga ik toch even kijken.

Weet alleen niet hoe X nu is na mijn mail (boos, neutraal of wat anders) maar die kan ik wel negeren evt. Niet zo chique maar ik ben goed in negeren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 23:20:

Bij mijn HV in HV bedoel je?

Het winkelcentrum in jouw HV Ieb. Niet de supermarkt maar de H&M, M&S, C&A daarboven in. Gewoon leuk om overal ff te neuzen. Daar dus

quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 23:22:

Je kunt het ook vaak online lezen. maar als ik op een cursus in wonderen google krijg ik een cursus over God. Is dat het?Ja maar dan anders denk ik. Niet de God van de Bijbel. Het is meer spiritueel. De God meer bedoeld als het Goddelijke, de bron, het zijn. Ik moet me er nog in verdiepen.
Moon als je denkt dat het goed voelt moet je gewoon gaan morgen je kan altijd weer weg toch?

Chat, ow daar ja geweldig wc hè werkelijk alles wat je hartje begeerd inclusief sinds kort de action hoera!
*ego alert*

Ladies daar ben ik weer.. Ik zal even serieuze achtergrond info geven.

- Ik ben een vrouw, begin dertig

- Bekend met depressies, angsten (en nog meer maar dat komt later vanzelf)

- Sinds kort single na heftige relatie (3.5 jaar) met een man die ik moeilijk kon loslaten maar wel moest loslaten. Ik was ong. een maand terug dusdanig uitgeput dat ik dood wilde. Ben - gelukkig -naar de huisarts gestapt, die wilde me laten opnemen, maar ik wilde niet.

- Laatste halfjaar zit ik vnl. thuis, weinig activiteit vanwege situatie thuis. Nu zit ik nog veel thuis, ben nog ziek en oververmoeid. Ex blijft stalken, vandaar zoek ik vaak mijn afleiding oa hier op het forum.

- Vaak nog laat wakker dus hierbij biedt ik me aan.

x panter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven