Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Nou ben ff weg van hier. Eten enzo.
Choco ik wilde dus net typen of je misschien zwanger was

Hoop dat jij je inmiddels al wat beter voelt

Ibi wat klote zeg dat je dan al die sms jes moet overtypen

Sanne prettige vakantie, geniet er maar fijn van

Yellow bedankt nog voor je mailtje, je bent echt super.

Moon hoe is het met jou? Gaat het al wat beter

Chat ik heb je toegevoegd

Met mij gaat het al weer wat beter. Heb vanavond gebarbecued bij mijn lieve zus en we hebben ook goed gepraat. Is altijd wel lekker als je goed met iemand kunt praten. En de bbq was heerlijk.
Fijn dat het weer iets beter gaat Mikhaak

Ibi Snap dat je die berichtjes graag wilt bewaren

choco , misschien door het weer? zonnesteek?

Ik heb vandaag goed gestudeerd, gaat al iets beter
Hello,

Ja t gaat wel beter. Ik merk *sorry* dat het me veel goed doet om niet te forummen. Zat er veel te veel in gezogen de laatste tijd.

Dus hoewel het me zeker baadt, schaadt het me ook een beetje.

Heb deze week een dag met vrienden ergens ver hier vandaan (vanwege promotie van een vriendin), heb me opgegeven voor een wandeltocht, heb misschien nog een klusdagje met mijn vader en evt broertje en verder eigenlijk ook IRL nog genoeg te doen.

Dus ik probeer het forum wat te mijden. Het zou kunnen dat jullie me af en toe langs zien vliegen met een studievraag (op andere pijlers) maar ik probeer de pscychepijler even met rust te laten.

Niet vanwege iets of iemand, gewoon om even rust te hebben.

Ik wens jullie een goede week toe
Choco, niet om ongerust te maken he, maar alsje lang ziek blijft wel naar dokter gaan hoor
Moon ik hoop dat je even lekker tot rust komt meid. Ach en dit topic loopt niet weg

Yellow moet je met dit weer niet lekker op een terras studeren? Of doen studenten dat niet
*ego*

Hoi lieverds,

Even snel n berichtje, nog steeds niet aan toegekomen jullie bij te lezen, en ik mis jullie!! Ik hoop het goed gaat met iedereen?

Heb alleen maar gezeik gehad met ex, familie, en regeldingen. Ook goeie dingen gebeurd alleen met ex wordt gewoon echt eng nu. Nog meer erbij gekomen dus ivm politie etc. (ga niet te veel in detail) Moet alweer weg zo, ik hoop straks dan echt eindelijk ff tijd te hebben voor het forum.

Liefs panter
Moon, succes.

Mikhaah , nee als ik in de bieb zit heb ik minder afleiding. Beetje forum soms tussendoor, maar buiten ga ik slap lullen met onbekenden en weet ik niet wat .Schiet niet op .

Panter Meis wat een kutzooi zeg.. Kan ik iets voor je doen?
Yellow dan krijg je de studie niet af he, nee dan kun je beter in de bieb blijven en tegen lekkere hunks aankijken

Panter dat is echt klote zeg hoe dat bij jou gaat. Ik weet nog wel van vrogger dat wij ook wel eens de politie bij ons hadden omdat mijn vader dan weer eens vervelend was en dat is geen lol. Kun je nog wel in je huisje blijven dan omdat het echt eng word met je ex? Kan me zo voorstellen dat je dan echt bang word.
Hij was er niet vandaag!! En ik ga nu expres naar een andere zaal zodat ik niet afgeleid word, ik word een echte grote verstandige meid zo!
Maar naar lekkere mannen kijken daar is niks mis mee hoor. En alleen maar studeren lijkt me zo saai

Heb je nog tentamens of examens?
Woensdag een hele kutte, die waar ik helemaal van over de zeik ging

Dit moet ik doen, boompjes tekenen van zinnen (soort onleden)

Wat een verschrikking zeg.

Ja naar mannen kijken zou leuk moeten zijn haha, maar ik ga me weer helemaal opvreten over dat hij niet kijkt enzo,stom he

Wat was je trouwens vroeg klaar met BBQ-en
Oei dat lijkt me moeilijk yellow, ik was al nooit zo'n ster in ontleden enzo. Maar weet je nu alles of moet je er nog goed voor blokken?

Ja we waren vroeg klaar met de bbq, mijn dochter moest om 17.00uur beginnen te werken en mijn zus had een zwemafspraak om 18.30uur. Was wel ff kort maar gezellig.
Fijn dat het wel leuk was

Ik ben benieuwd hoe het met iebs is na het gesprek..

Wat betreft tentamen, ik moet nog echt blokken, maar het is woensdag al he, Ik ga het gewoon proberen, maar ik betwijfel het. of ik het ga halen.
Hallo allemaal! Succes met blokken yellow. Welk jaar zit je?

Ik vond het met mooi weer altijd een stuk moeilijker leren dan in de herfst of winter. Maar hierna heb je wel lekker lang vrij toch?
Hoi Sanne

Hoe is het met jou?

Ik moet nog 1 jaar hierna. En in de zomer ga ik mijn scriptie schrijven! Juist omdat ik anders in een zwart gat val enzo.

Hoe is het op vakantie nu?

MIkhaah heb jij die chocola op uit je nachtkastje? ik heb zin in een stuk
ben te somber om te reageren of te schrijven.

Buurman kwam naar me toe dat hij verkeerd gerekend had en ik nog 10 euro moet betalen. gedoe
Ibi
Ibi kan ik je ergens mee opvrolijken? Misschien iets zingen voor jou? *ik kan wel niet zingen maar dat geeft niet*

Tja yellow tis helemaal op gegaan en heb nog geen nieuw stuk gekocht

Wat is een scriptie?

En na dit jaar wat ben je dan/wat wil je worden als je groot bent
Ha meisjes

Gedoe hier. Avatar weg, maar toch terug kunnen vinden. Ik was van plan om te gaan minderen, maar ik miste jullie gewoon. Alleen meelezen vind ik zo lullig. Ben van nature al een kletserT dus mijn vingers jeukten.

Ibi, klote dat je je zo somber voelt. Komt dat door het gesprek met vriendin, waarvan je dacht dat het geen leuk gesprek zou worden? Morgen voel je je misschien weer wat beter

Mika, heerlijk gebbq'ed. Is er hier nog niet van gekomen. Komt omdat man er niet zo weg van is. Bang voor vergiftiging ofzo. Half gaar, muggen pfff

Yellow, ik las dat je vannacht nog aan het forummen was. Das nie goed nie. De nachten zijn om te slapen

Ontleden kan ik wel, maar die tekening snap ik de ballen niet van.

Sanne, wanneer ga jij weer richting Ned? En waar ben je nu eigenlijk. Een goede reis terug iig.
Hoi Chat kun je nagaan hoe goed ik lees. Ik dacht dat Sanne nog op vakantie moest. Is ze al op vakantie

Ik vind barbecue sowieso heerlijk, geeft me ook echt een vakantie/mooi weer gevoel. Word er helemaal blij van.

Tja en half gaar moet je het wat langer erop laten liggen.

Ben blij dat je terug bent Chat
Chat SUPER

Nee, ik ga minderne met 's nachts forummen mamachat.... heus

Als jij overdag dan weer hier bent .

Mika, een scriptie is een soort werkstuk dat je moet schrijven aan het einde van je studie. Het bepaalt met wat je afstudeert, en dus je kansen op de arbeidsmarkt of vervolgstudie.

Ik wil gaan schrijven over een aantal literatuurtheorieen en die toepassen op Star Trek

Enneh MIkhaah, jij zei laatst nog dat je wel kon zingen

Eten jullie eigenlijk nog komkommer enzo?

Ik heb net een maaltijdsalade gegeten van AH, niet echt bij nagedacht... Zat komkommer in.
Dank u dames voor het warme welcome back Ik ben ook zo'n volhouder hè. Erg verslavingsgevoelig. Forum: check. Roken: check. Wijntje: check. Komt het ooit nog wel goed met me?

Tuurlijk is bbq heerlijk. Man is gewoon een zeikerd.

Ik denk dat je wel komkommers kunt eten hoor Yellow. Als ze niet okay zouden zijn mogen ze niet meer verkocht worden. In ieder geval maar schillen. Doe ik trouwens altijd. In Ned is die bacterie ook aangetroffen las ik.

Ik ben sinds vorige week ook vegetarische gerechten aan het uitproberen. Ik fanatiek aan de kikkererwtenpasta met daarop alfalfa. Nu las ik dat je van alfalfa besmet kunt raken met de salmonellabacterie. Ik heb het zo uit het bakje op mijn brood gedaan, maar je schijnt het onder kokend water af te moeten spoelen. Nou ja, ik heb er niks van gekregen.
Ja maar die komkommer in die salade was natuurlijk voorgewassen...tenminste DAT HOOP JE DAN MAAR HE

Ik wist niet dat je van alfalfa salmonella kon krijgen.. Ik dacht alleen van kip..

En tuurlijk komt het wel goed met je Straks therapie

Mikhaah, ik vind barbecueen ook altijd gezellig ondanks dat ik een beetje vegaburgers bak en groente aan een stokkie
Ik eet rustig komkommer. Ik ben iemand die denkt dat zoiets mij niet overkomt. Ja dom ik weet het

Is dat een beetje te pruimen Chat dat vegetarisch eten? Ik heb het nog nooit geproefd

Yellow lijkt mij maar moeilijk zo'n scriptie schrijven ik ben niet zo'n bolleboos

Ja yellow ik kan wel zingen, kan van de jaren 80 liedjes de songteksten uit mijn hoofd maar heb niet zo'n mooie stem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven