Goede dag, slechte dag .. Deel 3
maandag 30 mei 2011 om 22:49
Ja die salades zijn voorgewassen hoor. Zakjes sla en andere voorgesneden groenten ook. Ik HOOP die alfalfa ook. Ik doe gewoon een pluk op mijn brood met kaas of die kikkererwtenprut. Hartstikke lekker, om dat nou eerst af te spoelen. Daar gun ik me geen tijd voor en die natte zooi op je brood is ook niks.
Ik vind het wel lekker mika. Had vorige week van die vegaburgers,gevuld met champignons en met verschillende kazen. Was goed te doen. Ook nasi gemaakt met wokreepjes op basis van soja. Ik denk wel dat het gezond is, maar wil het niet altijd. Beetje afwisselen dan maar.
Ik vind het wel lekker mika. Had vorige week van die vegaburgers,gevuld met champignons en met verschillende kazen. Was goed te doen. Ook nasi gemaakt met wokreepjes op basis van soja. Ik denk wel dat het gezond is, maar wil het niet altijd. Beetje afwisselen dan maar.
maandag 30 mei 2011 om 22:53
Hoe raad je het zo yellow! Pianospelen is al jaren mijn droom. Zou best eens kunnen gebeuren dat ik in de winter les ga nemen. Maar ja, dan mot er weer een piano komen. Misschien een digitale piano. Niet zo'n sta-in-de-weg, goedkoper en je kunt oefenen met een koptelefoon. Wel zo fijn voor de omgeving, al die toonladders.
Zingen kan ik wel. Niet mooi. Ik zit weleens mee te brullen als ik met mijn ipod opzit. Moet je die gezichten hier zien hier. Niet om aan te horen zeggen ze. Ik denk zelf dat ik aardig wijs kan houden
Zingen kan ik wel. Niet mooi. Ik zit weleens mee te brullen als ik met mijn ipod opzit. Moet je die gezichten hier zien hier. Niet om aan te horen zeggen ze. Ik denk zelf dat ik aardig wijs kan houden
maandag 30 mei 2011 om 22:58
maandag 30 mei 2011 om 23:26
hoi lieverds ik ben helemaal leeg
ik weet het even niet meer, godsamme wat is die gast sluw.
Morgen nog meer werk ad winkel, alsof ik niet genoeg te regelen heb en ben al zo moe. Ben het zooo zat. Helaas weet ik niet hoe lang dit nog moet duren. Terwijl ik zo goed op weg was, na dat enorme diepste dal ooit waar ik in zat.
ga even jullie posts lezen
dikke knuffel aan allemaal!
pantertje
ik weet het even niet meer, godsamme wat is die gast sluw.
Morgen nog meer werk ad winkel, alsof ik niet genoeg te regelen heb en ben al zo moe. Ben het zooo zat. Helaas weet ik niet hoe lang dit nog moet duren. Terwijl ik zo goed op weg was, na dat enorme diepste dal ooit waar ik in zat.
ga even jullie posts lezen
dikke knuffel aan allemaal!
pantertje